[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Ok, jutro wrzucę logi....Lechu pisze:- w Blokach pomiarowych:
000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
003 , 004 , 011
W dwóch formatach jak kto woli...czekam na ocene
[ Dodano: 2012-01-07, 16:17 ]
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67995.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67996.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67997.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67998.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67999.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68000.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68017.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68018.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68019.html
Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68020.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68021.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68022.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68023.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68024.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68025.html
[ Dodano: 2012-01-07, 16:18 ]
Log (0 - 013)
Log (1 - 005)
Log (2 - 002)
Log (3 - 001)
Log (4 - 007)
Log (5 - 000)
Log (6 - 010)
Log (7 - 011,011)
Log (8 - 008)
Log (9 - 019)
Log (10 - 004,004)
Log (11 - 015)
Log (12 - 009)
Log (13 - 014)
Log (14 - 003,003)
[ Dodano: 2012-01-11, 15:50 ]
Halo, Panowie...
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Re: Przerywa i dymi na biało/niebiesko
TheDaro3333, piszesz że problemów ciąg dalszy i z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że to kontynuacja problemów które opisywałeś powyżej w związku nowy temat który utworzyłeś usunąłem a całego Twojego posta dodałem poniżej - moim zdaniem łatwiej będzie Tobie pomóc kiedy cała historia będzie w jednym temacie.
Jeżeli jednak się ze mną nie zgadzasz a usterki które miałeś wcześniej usunąłeś bezpowrotnie a te które są teraz uważasz za coś zupełnie innego to wydzielę to z powrotem do oddzielnego tematu.
Pozdrawiam, FOSS
Jeżeli jednak się ze mną nie zgadzasz a usterki które miałeś wcześniej usunąłeś bezpowrotnie a te które są teraz uważasz za coś zupełnie innego to wydzielę to z powrotem do oddzielnego tematu.
Pozdrawiam, FOSS
TheDaro3333 pisze: Przerywa i dymi na biało/niebiesko
Witam problemu ciąg dalszy, mam takie objawy że na obrotach w okolicach 1100-1800 silnik nierównomiernie przerywa i puszcza biało/niebieskie bąki. Na obrotach jałowych do 1100 RPM nic się nie dzieje i na obrotach powyżej 1800 RPM też jest ok. Dzieje się tak i na luzie i podczas jazdy...proszę o jakieś wskazówki.
Dodaje logi:
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67995.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67996.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67997.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67998.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67999.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68000.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68017.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68018.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68019.html
Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68020.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68021.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68022.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68023.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68024.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68025.html
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Witam, problemem był zawór N75. Gdy go kiedyś rozebrałem do czyszczenia rozwaliłem metalową opaskę którą był łączony po wyczyszczeniu złożyłem go i wzdłuż założyłem METALOWĄ opaskę ślimakową żeby się nie rozpadł...i tu był pies pogrzebany... jak wiadomo ten zawór jest elektromagnesem i nie może być przy nim nic metalowego bo magnes zamiast działać na tłoczek wewnątrz działał na opaskę i tym samym sterowanie zaworem i turbiną staje się nie możliwe...to tak dla potomności
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
- Lokalizacja: torun
witam wszystkich. mam problem ze swoim audi 2.5 tdi, a mianowicie: auto odpala bez problemu na zimny jak i na ciepłym silniku. problem pojawia się dopiero po jakimś czasie lubi sobie szarpnąć podczas jazdy albo zgasnąć na wolnych obrotach podczas stania na skrzyżowaniu. może miał ktoś z was taka przypadłość to proszę o jakąś poradę Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Nie wiem jak jest to w 2.5 ale w moim przypadku też miewałem tak że od tak sobie potrafił zgasnąć. Sporadycznie, może raz w miesiącu ale miał zajawki. W moim przypadku okazała się nieszczelność na dolocie. Odczyt z przepływomierza był prawidłowy jak i jego praca. Lecz między przepływką a przepustnicą dostawał lewe powietrze. Po uszczelnieniu problem sam się rozwiązał.witeklegowski pisze: zgasnąć na wolnych obrotach podczas stania na skrzyżowaniu.
Witek. Miałem podobne akcje czasem z poszarpywaniem lub falowaniem obrotów na biegu jałowym i winowajcą był wężyk podciśnienia który zamyka przepustnice po zgaszeniu silnika. Po prostu był przetarty ze starości i nie pracował jak powinien. Jak jest sprawny to po zgaszeniu tego silnika powinieneś usłyszeć charakterystyczny dźwięk zasysanego powietrza i zamykanej przepustnicy. wężyk znajduje się po stronie kierowcy i wychodzi z plastikowej zlączki która znajduje się w przepustnicy na karbowanej rurze łączącej intercooler z kolektorem dolotowym. Czarny zazwyczaj w oplocie średnica bodajże 4 mm. Przy okazji zaglądnij czy styki czujnika nie są zasyfione