części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 06 sty 2012, 14:27

Jutro zrobię logi to się okaże...
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 06 sty 2012, 15:05

- w Blokach pomiarowych:
000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018

- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
003 , 004 , 011

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 06 sty 2012, 17:26

Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 11 sty 2012, 19:48

Jest coś niepokojącego w tych logach?

Czy szukać przyczyn po stronie skrzyni...?
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 11 sty 2012, 23:49

zrobilbym pomiar kompresji tego 5 garka. Reszta wyglada na sprawną.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 12 sty 2012, 14:59

to dobry pomysl.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 12 sty 2012, 15:29

Ok jutro zrobię logi podczas szarpania...jak włączę tempomat to obroty falują w granicach od 1200 do 1400
Panowie a pomogło by gdybym nagrał filmik jak zachowuje się wskazówka obrotomierza?
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Przerywa i dymi na biało/niebiesko

Post autor: FOSS » 27 lut 2012, 15:34

TheDaro3333, piszesz że problemów ciąg dalszy i z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że to kontynuacja problemów które opisywałeś powyżej w związku nowy temat który utworzyłeś usunąłem a całego Twojego posta dodałem poniżej - moim zdaniem łatwiej będzie Tobie pomóc kiedy cała historia będzie w jednym temacie.

Jeżeli jednak się ze mną nie zgadzasz a usterki które miałeś wcześniej usunąłeś bezpowrotnie a te które są teraz uważasz za coś zupełnie innego to wydzielę to z powrotem do oddzielnego tematu.
Pozdrawiam, FOSS




TheDaro3333 pisze: Przerywa i dymi na biało/niebiesko


Witam problemu ciąg dalszy, mam takie objawy że na obrotach w okolicach 1100-1800 silnik nierównomiernie przerywa i puszcza biało/niebieskie bąki. Na obrotach jałowych do 1100 RPM nic się nie dzieje i na obrotach powyżej 1800 RPM też jest ok. Dzieje się tak i na luzie i podczas jazdy...proszę o jakieś wskazówki.

Dodaje logi:
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67995.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67996.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67997.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67998.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67999.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68000.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68017.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68018.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68019.html
Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68020.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68021.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68022.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68023.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68024.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68025.html
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 27 kwie 2012, 16:25

Witam, problemem był zawór N75. Gdy go kiedyś rozebrałem do czyszczenia rozwaliłem metalową opaskę którą był łączony po wyczyszczeniu złożyłem go i wzdłuż założyłem METALOWĄ opaskę ślimakową żeby się nie rozpadł...i tu był pies pogrzebany... jak wiadomo ten zawór jest elektromagnesem i nie może być przy nim nic metalowego bo magnes zamiast działać na tłoczek wewnątrz działał na opaskę i tym samym sterowanie zaworem i turbiną staje się nie możliwe...to tak dla potomności
Pozdrawiam
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

witeklegowski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
Lokalizacja: torun

Post autor: witeklegowski » 20 gru 2014, 18:42

witam wszystkich. mam problem ze swoim audi 2.5 tdi, a mianowicie: auto odpala bez problemu na zimny jak i na ciepłym silniku. problem pojawia się dopiero po jakimś czasie lubi sobie szarpnąć podczas jazdy albo zgasnąć na wolnych obrotach podczas stania na skrzyżowaniu. może miał ktoś z was taka przypadłość to proszę o jakąś poradę :) Z góry dziękuję i pozdrawiam.

ernesto

Post autor: ernesto » 20 gru 2014, 22:18

witeklegowski pisze: zgasnąć na wolnych obrotach podczas stania na skrzyżowaniu.
Nie wiem jak jest to w 2.5 ale w moim przypadku też miewałem tak że od tak sobie potrafił zgasnąć. Sporadycznie, może raz w miesiącu ale miał zajawki. W moim przypadku okazała się nieszczelność na dolocie. Odczyt z przepływomierza był prawidłowy jak i jego praca. Lecz między przepływką a przepustnicą dostawał lewe powietrze. Po uszczelnieniu problem sam się rozwiązał.

a8ka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 21 gru 2013, 07:35
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: a8ka » 26 gru 2015, 16:28

Witek. Miałem podobne akcje czasem z poszarpywaniem lub falowaniem obrotów na biegu jałowym i winowajcą był wężyk podciśnienia który zamyka przepustnice po zgaszeniu silnika. Po prostu był przetarty ze starości i nie pracował jak powinien. Jak jest sprawny to po zgaszeniu tego silnika powinieneś usłyszeć charakterystyczny dźwięk zasysanego powietrza i zamykanej przepustnicy. wężyk znajduje się po stronie kierowcy i wychodzi z plastikowej zlączki która znajduje się w przepustnicy na karbowanej rurze łączącej intercooler z kolektorem dolotowym. Czarny zazwyczaj w oplocie średnica bodajże 4 mm. Przy okazji zaglądnij czy styki czujnika nie są zasyfione :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl