
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Mocne dymienie z rury
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Też się z początku martwiłem bo dymiłem jak honda bez uszczelki pod deklem ale znajomy mi przegadał żeby sobie tym głowy nie zaprzątać bo to jest 8 garnków i na dodatek w gazie.
Trochę wstyd jak stoję na światłach i inne autka puszczają delikatnego dymka a patrząc w lusterko mam wrażenie jakby za mną ktoś jakieś ognisko rozpalił
Podczas jazdy nie mam źle, natomiast na wolnych obrotach parowóz
Trochę wstyd jak stoję na światłach i inne autka puszczają delikatnego dymka a patrząc w lusterko mam wrażenie jakby za mną ktoś jakieś ognisko rozpalił

Podczas jazdy nie mam źle, natomiast na wolnych obrotach parowóz

Niestety ja zrobiłem filmik i nie bardzo mogę go tu wrzucić ale mam nadzieje że to rzeczywiście norma. dziś jak wyprzedzałem jakiś samochód to gość za mną robił slalom gigant po drodze żeby cokolwiek zobaczyć
Mam nadzieję że w cieplejsze dni wiosenne dymienie ustanie i będę miał spokojniejszą głowę. Dzięki za zdjęcia i odpowiedzi ![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Panowie a jak płynu chłodniczego ubywa to można zakładać, że uszczelka pod głowicą jest nieszczelna? Albo gorszy scenariusz - pękniecie w komorze silnika i płyn chłodniczy dostaje się do wewnątrz komory. U mnie nie paruje aż tak mocno ale płynu chłodniczego ubywa, modlę się aby pojemnik był dziurawy 

Głowicę to sobie zostaw na koniec - najpierw posprawdzaj czy nie ma nigdzie wycieku. U mnie też ubywało płynu (jak masz gaz to sprawdź wszystkie łączenia do układu chłodzenia) i dalej ubywa
(teraz widzę, że okolice chłodniczki oleju są mokre). Sprawdzenie całego układ chłodzenia dokładnie a dopiero później sprawdzaj upg.

- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Zapraszam do oglądania:Daro_stg pisze:Panowie a jak płynu chłodniczego ubywa to można zakładać, że uszczelka pod głowicą jest nieszczelna? Albo gorszy scenariusz - pękniecie w komorze silnika i płyn chłodniczy dostaje się do wewnątrz komory. U mnie nie paruje aż tak mocno ale płynu chłodniczego ubywa, modlę się aby pojemnik był dziurawy
U mnie też ostatnio ubywa. Z maximum zrobi się niemal że na dnie ale to tak po co najmniej po 1kkm. Jednakże u mnie jak przyszły mrozy pojawił się gdzieś wyciek, czasem (zależy jak niska temperatura) coś kapnie pod autem a czasem ani kropelki (im zimniej tym większe prawdopodobieństwo że coś poleci). Nie mam zbytnio czasu na razie na dokładną diagnozę ale wydaje mi się że gdzieś z pod reduktorów wali, mrozy przyszły i jakiś wąż powiedział papa, jakaś opaska popuściła ciężko powiedzieć. Póki co pilnuje stanu, śmigam i czekam na cieplejsze dni
