Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 02 4.2MPI ] Płukanie Silnika 4.2 BFM

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sty 2016, 20:12

to mój ładniejszy i miał 500 tys :]

Motostacja

Post autor: Motostacja » 04 sty 2016, 20:53

Ja jak kupiłem audi to był lany castrol <gówno> pluz zapewne dlugie interwały.
Po zakupie zalałem motul x-clean , na 2 wymiane zrobiłem płukanke LM plus olej Valvoline

nastawniki nie stukaja silnik chodzi ładnie wycieków brak wiec chyba jest ok, a napewno płukanka nie zaszkodzi

Ja dolewam miedzy wymianami co 15 tys km około 1-2l oleju

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2016, 20:53

pepi pisze:to mój ładniejszy i miał 500 tys :]
poka, poka a nie tam jakies przykładowe foto zapodałes <fujarka>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sty 2016, 21:32

no co wtedy to do audi pałałem innym uczuciem :] bardzo odmiennym od tego obecnego
to i motor mniejszy ale i tak największy w tym modelu ;)

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 04 sty 2016, 21:40

Kolego ja nie wiem co lane było do niej zanim trafiła w moje ręce ale ja od razu lalem Motula.Zdjęcie które wrzucilem jest zrobione po 70kkm czyli po 7 wymianach oleju(cały czas lany był motul).Płukanie zrobiłem profilaktycznie ale olej który spuszczalem nie był jakimś mułem, był lekko ciemniejszy niż na bagnecie.Dlatego nie wiem w jakim stanie był motor jak ją kupilem bo do niego nie zagladalem do momentu aż zaczęła sączyc jedna zaslepka walka.Dlatego zdarlem czapkę i pstryknallem fote(przy okazji).Kolega wyżej napisał że jego silnik miał przejechanie 500 kkm i ładniej wygladal.Pewnie tak ale nie dodał że zdarl głowice do remontu i umyl ją benzyną. Stąd ten błysk :D :D :D :D
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2016, 21:51

leon0376 pisze:Kolega wyżej napisał że jego silnik miał przejechanie 500 kkm i ładniej wygladal. Pewnie tak ale nie dodał że zdarl głowice do remontu i umyl ją benzyną. Stąd ten błysk :D :D :D :D
hehehe trafiony - zatopiony <hehehe>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sty 2016, 22:07

na poważnie ja tam głowic nie zrywałem i raczej nikt nie zrywał bo ten motor poszedł do jednego pana Admina z forum lpg i on potem zrywał :]
uszczelki były a raczej i nie było ;)
Tak pierze ten olej
https://www.google.pl/search?q=midland+ ... coswwQc%3D
<papa>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sty 2016, 22:12


Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2016, 22:19

pepi pisze:a tu mobil 1 po 100 tys
o matko <boisie> to ja nawet po Castrolu tak nie mialem <jaaa>
to nie jest zwykły napęd...to

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 05 sty 2016, 07:48

pepi pisze:na poważnie ja tam głowic nie zrywałem i raczej nikt nie zrywał bo ten motor poszedł do jednego pana Admina z forum lpg i on potem zrywał :]
uszczelki były a raczej i nie było ;)
Tak pierze ten olej
https://www.google.pl/search?q=midland+ ... coswwQc%3D
<papa>
Patrząc na drugie zdjęcie to różnicy nie ma między twoim pioracym a moim motulem <bedzieok>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 sty 2016, 21:20

tak tylko ten mój kosztuje 100 zl
a przynajmniej kosztował ;)

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 05 sty 2016, 21:59

Spoko.Moj tez 100 tylko ze euro.Akurat w moim wypadku cena nie ma aż takiego znaczenia ale nie o tym jest ten temat. <papabuzi>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 05 sty 2016, 22:25

to jak u mnie zerwali dekle wygladało gorzej niz w frytkownicy skwarki jakies byly na deklu od spodu , walki czyste ale na srubkach byl nagar i w zakamarkach taki sfajczony nalot ale o tragedii mowic nie mozna , tak czy siak pozniej bylo juz lepiej i lepiej
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 03 lut 2016, 23:22

i jak tam Panowie wasze płukanki ;")?
ja własnie dorwałem Olej z salonu Audi 5w30 oryginał całe 10 litrów :) made in germany z plombami :)

Mechanik z salonu Audi powiedział mi zebym dał Sobie spokój z płukankami bo jak mi wypłuka to sie osram wtedy a silnik chodzi zyleta u mnie :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lut 2016, 07:55

Co się ma wypłukać? Jeśli nie wymienia się systemem LL a co max 12-15tys to będzie czysto w środku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl