[D2 97 4.2PB/LPG ] Rozrząd: ori czy zamiennik?
Ja to jestem w ogole zdziwiony tym pytaniem. Bo jak kupuje czesci z ASO (a robie to dosc czesto) to widze dokładnie to samo co w sklepach tylko zapakowane w numery OE z ceną kilka razy wyzsza (tak na przyklad jest z filtrami oleju do skrzyń biegów/silników, czy uszczelkami - identyczny produkt jest w zamienniku)
Rozrzady sa na tyle popularnymi czesciami zamiennymi i tak ogolnodostępnymi że składać całość trzeba tylko i wyłącznie na zamiennikach przy czym w rozrządzie zawsze kluczowa jest jakość pompy wody. Hepu robi pompy na pierwszy montaż i nie należy brac nic innego. Moje doswiadczenia sa takie ze pompa SKF wytrzymala 10k km, to juz jakis maxgear u kolegi dal rade przez 12k km . Rolek innych niż INA bym nie bral (ewentualnie SKF bo tutaj akurat niezle sobie radzą) a pasek według mnie nie jest tak bardzo istotny byle nie był chiński. Kłade rózne Boscha, Gatesa, Contiego i według mnie wszystkie są równie dobre. Żaden nigdy nie nawalil przy przebiegu niższym niż 90k km (oczywiscie po prawidłowym montażu i przy braku awarii silnika).
Zestaw który poleca Michał to naprawdę TOP zamiennika, zresztą jak się zajrzy do dedykowanego zestawu contiego na przyklad, czy dedykowanego Iny (bo tez takie sa), to w srodku i tak sa rolki ina/skf a pasek conti/gates
Rozrzady sa na tyle popularnymi czesciami zamiennymi i tak ogolnodostępnymi że składać całość trzeba tylko i wyłącznie na zamiennikach przy czym w rozrządzie zawsze kluczowa jest jakość pompy wody. Hepu robi pompy na pierwszy montaż i nie należy brac nic innego. Moje doswiadczenia sa takie ze pompa SKF wytrzymala 10k km, to juz jakis maxgear u kolegi dal rade przez 12k km . Rolek innych niż INA bym nie bral (ewentualnie SKF bo tutaj akurat niezle sobie radzą) a pasek według mnie nie jest tak bardzo istotny byle nie był chiński. Kłade rózne Boscha, Gatesa, Contiego i według mnie wszystkie są równie dobre. Żaden nigdy nie nawalil przy przebiegu niższym niż 90k km (oczywiscie po prawidłowym montażu i przy braku awarii silnika).
Zestaw który poleca Michał to naprawdę TOP zamiennika, zresztą jak się zajrzy do dedykowanego zestawu contiego na przyklad, czy dedykowanego Iny (bo tez takie sa), to w srodku i tak sa rolki ina/skf a pasek conti/gates
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Elring/Corteco/Reinz - około 10zl/szt
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
OK - na spokojnie Zawsze możesz zadzwonić
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 2001
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: WLKP
Witam. Jeśli chodzi o paski Gatesa to z własnego doświadczenia wiem żę są dobrym zamiennikiem.W poprzedniej Audi a4 2.6v6 miałem założony taki pasek i zrobiłem na nim do dnia sprzedaży prawie 49tyś.W obecnym autku które mam 5lat też mam założony tej firmy pasek i zrobiłem już na nim 58tyś.Jeszcze 2tyś i wymiana.Moi znajomi też na tym jeżdzą i jakoś nikomu się nie zerwał.Moim zdaniem to nie wina paska tylko mechaników i właścicieli.Znam wiele takich ludzi gdzie tylko pasek zmieniają.A resztę po co bo rzekomo dobre.....Takie podejście takie skutki.A nie później pisnie opinii bo to szmelc itp.Pasek sam się nie zrywa.Musi go coś zblokować żeby pękł.pozdrawiam