części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 sty 2016, 17:12

moze nich admini zrobia taki sondaz / statystyke, kto montowal jakie nastawniki:

1. ASO
2. Inowroclaw
3. inne....

;)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sty 2016, 18:07


Gość

Post autor: Gość » 07 sty 2016, 18:10


Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 10 sty 2016, 00:24



Panowie... jeśli jest to nagrane po wymianie to skąd ten dźwięk ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sty 2016, 08:25

wiesz tam olej napina i musi dotrzeć do nastawnika
tylko że dość dziwnie ten motor chodzi :]

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 10 sty 2016, 13:44

Dokladnie - u mnie po wymianie tez tak napierdzielało :P ... zanim olej wlazł w napinasza to tak hałasował :) tylko może krócej :P
Pozdrawiam !!

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 11 sty 2016, 20:18

pepi pisze:wiesz tam olej napina i musi dotrzeć do nastawnika
to normalne zjawisko?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2016, 20:30

beyer28 pisze:
pepi pisze:wiesz tam olej napina i musi dotrzeć do nastawnika
to normalne zjawisko?
Po założeniu nowych nastawnikow zanim olej dotrze na gore to jak najbardziej normalne zjawisko
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 sty 2016, 20:52

ale rozumiem ze tto tylko przy 1 uruchomieniu?? a co jesli auto bedzie stac kilka dni ? olej nie zejdzie?
bądź sobą, wariatów też lubią

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 sty 2016, 21:11

U mnie jest tak przy każdym zimnym uruchomieniu :D

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 sty 2016, 21:17

tzn ze juz czas je wymienic
bądź sobą, wariatów też lubią

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 sty 2016, 22:04

Jeśli jest na zimnym albo tak cichutko się odezwie jak postoi kilka godzin to leje na to <amasz>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2016, 22:06

można jeszcze olać, póki nie będzie ci napierdzielać przy każdym rozruchu niezależnie czy na zimnym,czy ciepłym...to juz wtedy znak że czas na zmiany :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2016, 22:08

preston81 pisze:ale rozumiem ze tto tylko przy 1 uruchomieniu?? a co jesli auto bedzie stac kilka dni ? olej nie zejdzie?
jak już wiemy tam jest zaworek zwrotny oleju który trzyma go wewnątrz nastawnika i przy ponownym uruchomieniu silnika nawet po kilku dniach nie powinno stukać. Chyba że jest -16 to zastuka ale raczej cała klawiatura bo olej gęsty :P
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 sty 2016, 22:09

martin_rs4 pisze:można jeszcze olać, póki nie będzie ci napierdzielać przy każdym rozruchu niezależnie czy na zimnym,czy ciepłym...to juz wtedy znak że czas na zmiany :D
Przy ewentualnej awarii tego gówna, to pewne, że silnik idzie na żyletki? :D

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl