[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Warunkiem otworzenia się wtryskiwaczy jest osiągnięcie ciśnienia na szynie wtryskowej mni 250 barów
Jeśli masz powietrze i już słabe wtryski może mieć problem z nabiciem takiego ciśnienia
ładujemy aku , luzujemy nakrętki nad wtryskami ( wężyki z szyn do każdego wtrysku kluczyk 14 ) ładnie podkładamy szmatki by nie zalać reszty silnika i kręcimy aż przestanie z węży wylatywać piana a zacznie lecieć ładne paliwo ( uwaga luzujemy a nie odkręcamy , trzeba uważać tam jest wysokie ciśnienie )
Najlepiej skręcać nakrętki gdy silnik kręci , tak usuniesz ładnie powietrze
Układ jest bardzo duży powietrza też wiele sam z siebie się może nie odpowietrzyć tak łatwo
A i jeśli coś jest z układem wtryskowym jak zapniesz sobie odczyt ciśnienia z czujnika CR to będziesz widzieć skoki 280-0-280 tak w tych okolicach
A i nie ma co długo kręcić jeśli pojawia się błąd za niskiego ciśnienia w CR bo po chwili kręcenia od już nie daje sygnału na wtryski
Lepiej kręcić góra 10s a 12 razy niż 4 razy po 30 s
Ja u siebie jak miałem problem z odpaleniem właśnie taki zabieg + robiłem 3 razy test wszystkich układów z grupy silnika ( włącza się pompa w baku i to pod furą i całe powietrze ci wywali )
Jak coś mam ładny opis system CR tego samochodu mogę ci podesłać wszystko opisane jak na dłoni
Jeśli masz powietrze i już słabe wtryski może mieć problem z nabiciem takiego ciśnienia
ładujemy aku , luzujemy nakrętki nad wtryskami ( wężyki z szyn do każdego wtrysku kluczyk 14 ) ładnie podkładamy szmatki by nie zalać reszty silnika i kręcimy aż przestanie z węży wylatywać piana a zacznie lecieć ładne paliwo ( uwaga luzujemy a nie odkręcamy , trzeba uważać tam jest wysokie ciśnienie )
Najlepiej skręcać nakrętki gdy silnik kręci , tak usuniesz ładnie powietrze
Układ jest bardzo duży powietrza też wiele sam z siebie się może nie odpowietrzyć tak łatwo
A i jeśli coś jest z układem wtryskowym jak zapniesz sobie odczyt ciśnienia z czujnika CR to będziesz widzieć skoki 280-0-280 tak w tych okolicach
A i nie ma co długo kręcić jeśli pojawia się błąd za niskiego ciśnienia w CR bo po chwili kręcenia od już nie daje sygnału na wtryski
Lepiej kręcić góra 10s a 12 razy niż 4 razy po 30 s
Ja u siebie jak miałem problem z odpaleniem właśnie taki zabieg + robiłem 3 razy test wszystkich układów z grupy silnika ( włącza się pompa w baku i to pod furą i całe powietrze ci wywali )
Jak coś mam ładny opis system CR tego samochodu mogę ci podesłać wszystko opisane jak na dłoni
Chętnie pomogę
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
To gada głupoty , gdyby hydraulika była pusta zawory by się nie otwierały i silnik miał by podobnie lub bardziej ciężko się obracać , druga sprawa jak ci dobrze kręci szybko naleje do nich olej i temat jest z głowy...
Jak chcesz sprawdzić czy zawory się otwierają zobacz sobie na wlocie powietrza do filtra czy jest wyczuwalne podciśnienie , powinno ładnie ssać
Jak na mój gust to masz problem z paliwem , trzeba dziada dobrze odpowietrzyć
Tylko pewności nie ma że wszystko dobrze zrobił to NIE próbuj plakiem
Jak kręci jest cicho nic nie wali stuka puka ??
U mnie jedna głowica była o 180stopni przerąbana na rozrządzie i też palił tylko dymu było przy tym jak by się fabryka ogumienia paliła i walił jak ktoś by młotkiem naparzał w blok...
Jak dla mnie to są dwa tematy albo nie daje paliwa , albo przepierdzielił na rozrządzie za późno zamyka zawory....
Tam by zblokować wał trzeba się naszarpać
Wkręca się blokadę w blok silnika , ciekawe czy to zrobił czy poleciał w kulki i tylko zablokował wał jakoś a potem nieumiejętnie zgrał górę....
http://przeklej.org/file/qJIrl9/silnik.3.3l.V8.audi.zip tu masz te informacje
Jak chcesz sprawdzić czy zawory się otwierają zobacz sobie na wlocie powietrza do filtra czy jest wyczuwalne podciśnienie , powinno ładnie ssać
Jak na mój gust to masz problem z paliwem , trzeba dziada dobrze odpowietrzyć
Tylko pewności nie ma że wszystko dobrze zrobił to NIE próbuj plakiem
Jak kręci jest cicho nic nie wali stuka puka ??
U mnie jedna głowica była o 180stopni przerąbana na rozrządzie i też palił tylko dymu było przy tym jak by się fabryka ogumienia paliła i walił jak ktoś by młotkiem naparzał w blok...
Jak dla mnie to są dwa tematy albo nie daje paliwa , albo przepierdzielił na rozrządzie za późno zamyka zawory....
Tam by zblokować wał trzeba się naszarpać
Wkręca się blokadę w blok silnika , ciekawe czy to zrobił czy poleciał w kulki i tylko zablokował wał jakoś a potem nieumiejętnie zgrał górę....
http://przeklej.org/file/qJIrl9/silnik.3.3l.V8.audi.zip tu masz te informacje
Chętnie pomogę
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław