części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic

ernesto

Post autor: ernesto » 08 sty 2016, 23:10

To nie jest wina auta tylko mechanika który nie ogarnia tematu.
V8 TDI to nie jest 1.9 TD

Jak gość nie zna się na robocie to po pierona się za nią bierze.
Ja nigdy nie biorę się za coś co wiem, że nie dam sobie rady lub nie znam tematu.
Nie raz się sparzyłem. I sporo się nauczyłem na niektórych autach ale nigdy nie wchodzę do wody która nie jest mi znana.
Wstaw do kogoś kto wie i zna te silniki.

A pan mechanik co na to ?
Auto przecież dojechało o własnych siłach a teraz nie pali ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 sty 2016, 23:23

Na bank czegoś nie poskładał, albo źle ustawił. Skoro już tyle smigasz i nic się nie dzialo, auto odpalało to wniosek jeden.... Pan mechanik się nie zna...

Skoro auto przyjechało o własnych siłach i robione było zupełnie co innego to powinno o własnych siłach opuścić to miejsce...(o ile oczywiście wszystko dobrze poskładane)
Ostatnio zmieniony 09 sty 2016, 10:16 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 08 sty 2016, 23:42

mus102 pisze:Podlaczyl kompa i wypaliło mu błąd
"brak ciśnienia paliwa czy błąd ciśnienia paliwa
Jaki dokładnie kod błędu, jest nadzieja że to czujnik, pompa a nie zawory. Niech sprawdzi jeszcze ciśnienie. Miał jakąś serwisówkę do składania tego 3.3tdi czy robił to doświadczalnie?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 sty 2016, 23:48

krzychu22.p1i pisze:Miał jakąś serwisówkę do składania tego 3.3tdi czy robił to doświadczalnie?
Hyhy Krzychu a jak sądszisz po przeczytaniu tego tematu ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 09 sty 2016, 00:25

Jak silnik kręci tak jak by kompresji nie mial to moze byc grubszy problem. A swiece zarowe wykrecal moze i nie powkladal ich w ogole ? No sam nie wiem co moze byc. Kompresje trzeba najpierw zmierzyc a potem dopiero wnioskowac dalej.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 sty 2016, 00:46

martin_rs4, sądząc po problemie nie ogarnął szwabskiego i kolorowanek.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ahadam
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ahadam » 09 sty 2016, 01:07

mechanik do d....................py
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 09 sty 2016, 07:51

Zgadzam się z wami w 100%.
Pytałem go czy da radę to zrobić, zapewniał, że tak, że już skladal taka tylko 2,5 V6
Przedtem robił inne rzeczy w niej jak wymianę rozrządu, wymieniał chlodniczke oleju, całe hamulce, też był problem z czujnikiem ciśnienia paliwa, wymieniłem go ale była wtyczka rozwalona, kupiłem teraz, przelutowywal.
Wydawało mi się, że koleś ogarnięty jest.
Teraz to musi to zrobić, nie będę płacił dwa razy.

ernesto

Post autor: ernesto » 09 sty 2016, 09:51

Napierdniczaj gościa a jeśli nie wie jak to zrobić to niech się przyzna. Ale mało kto potrafi przyznać się, że nie wiem jak to naprawić.
Będzie cudował, kombinował, modził, rozbabra wszystko i narobi większego bałaganu.
Postaw mu warunek, że jeśli do końca przyszłego tygodnia nie zrobi auta to wstawiasz do innego a on pokryje koszta naprawy.
Znając życie, zaraz powie, że wszystko jest ok. Po prostu nagle się coś uszkodziło innego i to nie ma związku z naprawą którą wykonał.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 09 sty 2016, 10:23

No już sugerował, że kompresja poszła w kolektor dolotowy, no ale miał pecha bo też rzekomo kompresję sprawdzał i wszystko było ok, więc nie wciśnięciu mi tego do buta.
Zobaczymy.
Najgorsze jest to, że auto pilnie jest mi potrzebne a tu h.j nie ma auta.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 09 sty 2016, 13:13

Wg mnie nie zegrał wałków w głowicach względem siebie.
Zapytaj go jak ustawiał wałki względem siebie?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 sty 2016, 22:53

kolego mus102 mam dwie propozycje:
-przyciagnij to auto do mnie, masz raptem 150km. Masz gwarancje ze wyjedzie o własnych siłach.
-ja je kupie od ciebie tak jak stoi :)

BTW a co mu zapłaciłes skoro fura nie robi?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 09 sty 2016, 23:17

Najpierw wymienił rozrząd, klocki przód i tył, zregenerowal zaciski z tyłu wraz z tloczkami, wymienił chlodniczke oleju, gumy na przegubie, tarcze były przetoczone, Termostat, czujnik ciśnienia paliwa, Pompa woda, olej wsp., płyn w chłodnicy, wyszło to wszystko jakieś 3tys, kilka miesięcy wcześniej prawe turbo, zregenerowany rozrusznik, olej, 2tys, teraz kupiłem wałki z wszystkimi hydraulikami za ponad 4tys, które są włożone w silnik i kupa auto nie odpala choć przed wjazdem na lawete było odpalone i odwracalem je by laweciarz wziął je tyłem

Szkoda gadać normalbie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 sty 2016, 09:46

Przed wymianą wałków to wszystko co zrobił to pikuś jest i generalnie sam mógłbyś to ogarnąc mając gdzie. Widocznie operacaja wymiany wałków w V8 go przerosła i facet sie po lrostu na Twoim aucie uczy, na czy ty tracisz czas , nerwy i pieniądze. Zawieź to auto do szeryfischa, lub innego kolegi z forum blisko Ciebie bo na serio bedziesz sie meczył niepotrzebnie...
to nie jest zwykły napęd...to

A.kocinski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
Lokalizacja: Radom

Post autor: A.kocinski » 10 sty 2016, 10:07

Zwróć uwagę czy w wężu na lewej głowicy ( wąż paliwowy taki jasny widać w nim paliwo) jest zalany czy pusty , następnie zwróć uwagę czy jak kręcisz rozrusznikiem obroty na blacie rosną :)
Odpinał na pewno aku , zwróć uwagę czy gaśnie immo na blacie może straciło pamięć :(
Chętnie pomogę :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl