[D2 96 4.2PB ] Płyn do wspomagania...
Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI
Sumując nie polecam zamiennika FEBI
Ja mam zalane zielony FEBI od lutego br. Zero problemów odpukaćzanjac pisze:Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI
Panowie musze dolać troszke płynu
czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-g ... 06723.html
z ciekawostki : tatko mój ma RS6 z 2002 i dokladnie taki sam jest u niego mineralny zalecany G 002 000
czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-g ... 06723.html
z ciekawostki : tatko mój ma RS6 z 2002 i dokladnie taki sam jest u niego mineralny zalecany G 002 000
odpowiednikiem g002 000 jest febi6162,a odpowiednikiem g 004 000 jest febi 6161.Olej z aukcji to syntetyk( czyli febi6161) także nie zalewaj go do siebie,bo będzie ci pompa buczała.Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj.Konrad pisze:czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
to może napiszesz mi kolego jakiego producenta płyn znajduje się w butelce kupionej w serwisie?Przecież audi nie produkuje tego płynu tylko nalewany jest on w ładne buteleczki dla serwisu - tak samo jest z częściami zamiennymi.Fakt jest grupa ludzi przewrażliwionych,którzy jak nie zobaczą na butelce czterech kółeczek to powiedzą,że to jest be.Tak samo jest z innymi markami np.mazda zalewa w serwisie olej silnikowy dexelia,który dla mazdy rozlewa koncern total-elf i olej ten jest do kupienia tylko w serwisie.zanjac pisze:a nie podroby wędliniarskie :->
Z twojej wypowiedzi wynika,że wszystko co nie jest kupione w serwisie ze znaczkiem marki auta jest be. :-) Siedzę w tej branży profesjonalnie i uwierz mi,że wiem o co chodzi.
w życiu nie zauważyłbym takiej zmiany i nawet nie przyszłoby mi coś takiego do głowy.Szacun dla Ciebie za spostrzegawczość :-)zanjac pisze:osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły
Osobiście już chyba w piątym aucie mam zalany febi 6162 i w żadnym aucie nie zauważyłem nic negatywnego z układem wspomagania,także z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu,jeśli chce kupić dobry "podrób wędliniarski" ;-)
Febi (6162)
Kurde jakis SYF!
_P_O_M_O_C_Y_
Sytuacja nastepujaca:
Zalalem plynem FEBI, przeplukalem caly uklad zgodnie z instrukcja od kolegow z USA. Wsytko ladnie hodzilo lepiej... 5 -10 Min. I po tym czasie na ostatnich 0.5 obrotach kierownica pompa wprawie wyskakuje. Chreszczy cos (Delikatnie). :roll:
Moze ktos z czyms takim sie spotkal ?
P.S. Uklad raczej nie zapowietrzony, plyn zelony taki jak powinen byl byc, przepukalem uklad 3-litrami. niewiem oco hodzi .... :-? :roll:
Kurde jakis SYF!
_P_O_M_O_C_Y_
Sytuacja nastepujaca:
Zalalem plynem FEBI, przeplukalem caly uklad zgodnie z instrukcja od kolegow z USA. Wsytko ladnie hodzilo lepiej... 5 -10 Min. I po tym czasie na ostatnich 0.5 obrotach kierownica pompa wprawie wyskakuje. Chreszczy cos (Delikatnie). :roll:
Moze ktos z czyms takim sie spotkal ?
P.S. Uklad raczej nie zapowietrzony, plyn zelony taki jak powinen byl byc, przepukalem uklad 3-litrami. niewiem oco hodzi .... :-? :roll:
Bialorusin.
Walcze o Demokracje.
Walcze o Demokracje.