
co syntetyk może zrobić? może to że po zalaniu syntetykiem pompa wspomagania ani przekładnia się już nigdy nie popsują i serwis nie zarobi a audi nie sprzeda części
![]() |
![]() |
![]() |

Ja mam zalane zielony FEBI od lutego br. Zero problemów odpukaćzanjac pisze:Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI


odpowiednikiem g002 000 jest febi6162,a odpowiednikiem g 004 000 jest febi 6161.Olej z aukcji to syntetyk( czyli febi6161) także nie zalewaj go do siebie,bo będzie ci pompa buczała.Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj.Konrad pisze:czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?

to może napiszesz mi kolego jakiego producenta płyn znajduje się w butelce kupionej w serwisie?Przecież audi nie produkuje tego płynu tylko nalewany jest on w ładne buteleczki dla serwisu - tak samo jest z częściami zamiennymi.Fakt jest grupa ludzi przewrażliwionych,którzy jak nie zobaczą na butelce czterech kółeczek to powiedzą,że to jest be.Tak samo jest z innymi markami np.mazda zalewa w serwisie olej silnikowy dexelia,który dla mazdy rozlewa koncern total-elf i olej ten jest do kupienia tylko w serwisie.zanjac pisze:a nie podroby wędliniarskie :->
w życiu nie zauważyłbym takiej zmiany i nawet nie przyszłoby mi coś takiego do głowy.Szacun dla Ciebie za spostrzegawczość :-)zanjac pisze:osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły
