części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB ] Płyn do wspomagania...

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 18 sie 2010, 00:17

Poliftowe wozidło a taki antyczny olej
Obrazek

co syntetyk może zrobić? może to że po zalaniu syntetykiem pompa wspomagania ani przekładnia się już nigdy nie popsują i serwis nie zarobi a audi nie sprzeda części

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 sie 2010, 07:59

Po zalaniu syntetykiem szlag trafil pompe i maglownice (A6 C5 znajomego z AKP).
Black Cars Matters

JIMM

Post autor: JIMM » 18 sie 2010, 09:23

Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI

ralphi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 sty 2010, 21:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ralphi » 18 sie 2010, 14:26

zanjac pisze:Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI
Ja mam zalane zielony FEBI od lutego br. Zero problemów odpukać

Awatar użytkownika
Konrad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 02 paź 2009, 09:05

Post autor: Konrad » 09 sty 2011, 14:14

Panowie musze dolać troszke płynu

czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?

http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-g ... 06723.html

Obrazek

z ciekawostki : tatko mój ma RS6 z 2002 i dokladnie taki sam jest u niego mineralny zalecany G 002 000

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 09 sty 2011, 14:37

Konrad pisze:czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
odpowiednikiem g002 000 jest febi6162,a odpowiednikiem g 004 000 jest febi 6161.Olej z aukcji to syntetyk( czyli febi6161) także nie zalewaj go do siebie,bo będzie ci pompa buczała.Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj.

JIMM

Post autor: JIMM » 09 sty 2011, 17:39

greg26 pisze:Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj.
różnica żadna w cenie , moze 10zł............a co orginał to orginał......kupuj w serwisie , a nie podroby wędliniarskie :->

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 09 sty 2011, 18:13

zanjac pisze:a nie podroby wędliniarskie :->
to może napiszesz mi kolego jakiego producenta płyn znajduje się w butelce kupionej w serwisie?Przecież audi nie produkuje tego płynu tylko nalewany jest on w ładne buteleczki dla serwisu - tak samo jest z częściami zamiennymi.Fakt jest grupa ludzi przewrażliwionych,którzy jak nie zobaczą na butelce czterech kółeczek to powiedzą,że to jest be.Tak samo jest z innymi markami np.mazda zalewa w serwisie olej silnikowy dexelia,który dla mazdy rozlewa koncern total-elf i olej ten jest do kupienia tylko w serwisie.
Z twojej wypowiedzi wynika,że wszystko co nie jest kupione w serwisie ze znaczkiem marki auta jest be. :-) Siedzę w tej branży profesjonalnie i uwierz mi,że wiem o co chodzi.
zanjac pisze:osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły
w życiu nie zauważyłbym takiej zmiany i nawet nie przyszłoby mi coś takiego do głowy.Szacun dla Ciebie za spostrzegawczość :-)
Osobiście już chyba w piątym aucie mam zalany febi 6162 i w żadnym aucie nie zauważyłem nic negatywnego z układem wspomagania,także z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu,jeśli chce kupić dobry "podrób wędliniarski" ;-)

TelWorld
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 18 paź 2010, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TelWorld » 09 sty 2011, 21:45

Ostatnio wymieniałem płyn na FEBI 6162 i wszystko chodzi idealnie.
Pozdrawiam
TelWorld

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 sty 2011, 01:04

Panowie w serwisie nie występuje już w sprzedaży (od 4 lat) olej G 002 został zastąpiony przez G 004

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 26 paź 2011, 21:55

Ma ktoś po Polsku jak wymieniać płyn we wspomaganiu bo mój translator tłumaczy dziwne rzeczy...

Awatar użytkownika
witaut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: witaut » 06 lut 2012, 20:55

Febi (6162)

Kurde jakis SYF!

_P_O_M_O_C_Y_

Sytuacja nastepujaca:

Zalalem plynem FEBI, przeplukalem caly uklad zgodnie z instrukcja od kolegow z USA. Wsytko ladnie hodzilo lepiej... 5 -10 Min. I po tym czasie na ostatnich 0.5 obrotach kierownica pompa wprawie wyskakuje. Chreszczy cos (Delikatnie). :roll:

Moze ktos z czyms takim sie spotkal ?

P.S. Uklad raczej nie zapowietrzony, plyn zelony taki jak powinen byl byc, przepukalem uklad 3-litrami. niewiem oco hodzi .... :-? :roll:
Bialorusin.

Walcze o Demokracje.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 06 lut 2012, 21:03

Może jeszcze zapowietrzone jest .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
witaut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: witaut » 06 lut 2012, 22:01

pioter pisze:Może jeszcze zapowietrzone jest .
A powinen sam sie odpowietrzyc jak jest zapowietrzony? Czy wymaga mojej ingerencji?
Bialorusin.

Walcze o Demokracje.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 07 lut 2012, 09:12

Kręć raz w jedną raz w drugą i powinno się odpowietrzyć .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl