to zależy jaka awaria. Bo jest mówimy o głośnym stukaniu w dekiel, to albo ślizgi poszły albo już nie napina jak trzeba. Wiesz, połamany ślizg wleci gdzie nie trzeba i po zaworach....jak nie napnie jak trzeba, łańcuch przeskoczy, też po zaworach i w obu przypadkach główka do góry....u mnie tak byłoGunner pisze:Przy ewentualnej awarii tego gówna, to pewne, że silnik idzie na żyletki?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
to nie jest zwykły napęd...to
-
Gunner
- Super Klubowicz

- Posty: 371
- Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Gunner
- Super Klubowicz

- Posty: 371
- Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
mi na poczatku stukal na zimnym pozniej juz na cieplym a pozniej non top do poki nie podioslem mu sporo obrotow czyli nie wdepnalem ostro po tym sie dopiero wyciszal , slizgu nie mial , moc spadla i trzeba bylo robic bo opcja zmiany serducha i zapewne odrazu nastawnikow nie wchodzila w gre 
bądź sobą, wariatów też lubią
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki






