[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic
Ale chodzić chodzi oczywiście pompa, może być tak, że chodzi a nie pompuje paliwa?
Dobra dziś dzwoniłem do magika, paliwo dochodzi do filtra i z filtra wychodzi, pierwsza opcja pompa zebatkowa jeśli nie to to została pompa wysokiego cisnienia, może by to wyjaśniło wieczny błąd ciśnienia paliwa co wcześniej raz się pojawiał a raz nie.
Dobra dziś dzwoniłem do magika, paliwo dochodzi do filtra i z filtra wychodzi, pierwsza opcja pompa zebatkowa jeśli nie to to została pompa wysokiego cisnienia, może by to wyjaśniło wieczny błąd ciśnienia paliwa co wcześniej raz się pojawiał a raz nie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
nie no zajebiscie!! Diagnoza po tygodniu? Przeciez niskie cisnienie paliwa powinno wyjsc po pierwszym zapieciu komputera.
Tylko niby dlaczego skoro silnik odpalał przed robotą?
Moim zadaniem babol tkwi w wałkach - zakładalem je do kilku 3.3 i wiem ze są problemy.
Tylko niby dlaczego skoro silnik odpalał przed robotą?
Moim zadaniem babol tkwi w wałkach - zakładalem je do kilku 3.3 i wiem ze są problemy.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Chodzi mi że nie poda na wtryskiwaczach.mus102 pisze:Dlaczego nie poda? To jest pompa mechaniczna na walku, kręci się z wałkiem.
Podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo powinno być pompowane od zbiornika. Jeżeli jest brak synchronizacji to sterownik odcina podawanie paliwa, a ma czym odciąć bo są 2 pompy elektryczne (z czego jedna pompuje tylko do takiego kosza w zbiorniku) i 2 zawory.
Popatrz na schemat.
Podłącz zbiornik z ON pod pompę zębatkowąna wejściu wtedy pominiesz wszystko i zobaczysz czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa podaje paliwo, sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone?
Jak silnik kręci? czy czuć sprężanie?
No właśnie jak dla mnie to kiepsko kręci wg tego co było przed naprawą.
Znaczy wolno strasznie, magik tłumaczy to tym, że to wszystko jest na pół suche i nowe, do tego twierdzę, że kręci jakby nie miał kompresji, słyszałem odpowiedź, że hydrauliki są puste i tak może być.
Inna sprawa to taka czy jeśli by były źle założone wałki co mechanik wyklucza to nie musiałby wyskoczyć błąd z czujnika wału i wałków rozrządu? brak synchronizacji itp.
Dodam jeszcze, że na początku auto odpaliło, co prawda nie chodziło równo, chodziło jakby zapowietrzone kulało, chodził z 2min i umarł.
Przed naprawą już borykałem się z problemem odpalania szczególnie na gorącym silniku i jak po stał kilka dni, wtedy dłużej kręcił.
Wyskakiwał wtedy błąd ciśnienia paliwa, padło na czujnik, wymieniłem, ale i tak błąd od czasu do czasu wyskakiwał i jak pojawiał się błąd auto długo kręciło.
Jak błędu nie było odpalał od strzała nawet na gorącym silniku.
Znaczy wolno strasznie, magik tłumaczy to tym, że to wszystko jest na pół suche i nowe, do tego twierdzę, że kręci jakby nie miał kompresji, słyszałem odpowiedź, że hydrauliki są puste i tak może być.
Inna sprawa to taka czy jeśli by były źle założone wałki co mechanik wyklucza to nie musiałby wyskoczyć błąd z czujnika wału i wałków rozrządu? brak synchronizacji itp.
Dodam jeszcze, że na początku auto odpaliło, co prawda nie chodziło równo, chodziło jakby zapowietrzone kulało, chodził z 2min i umarł.
Przed naprawą już borykałem się z problemem odpalania szczególnie na gorącym silniku i jak po stał kilka dni, wtedy dłużej kręcił.
Wyskakiwał wtedy błąd ciśnienia paliwa, padło na czujnik, wymieniłem, ale i tak błąd od czasu do czasu wyskakiwał i jak pojawiał się błąd auto długo kręciło.
Jak błędu nie było odpalał od strzała nawet na gorącym silniku.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jeżeli zapalił i zgasł po 2 min to skończyło mu się paliwo w Koszu pompy.
(tak przypuszczam)
Sprawdzałeś czy po przekręceniu silnikiem leci z filtra paliwa ON? Nie tylko czy jest paliwo tylko czy leci.
podłącz bezpośrednio bańke z paliwem pod pompe zębatkową i próbuj odpalić..
Jeżeli odpalił i pochodził to wałki zapewne są jakotako złożone.
Jeżeli wolno kręci rozrusznik to nie zapali. silnik potrzebuje dobrego pierdyknięcia.
prześledź drogę paliwa
(tak przypuszczam)
Sprawdzałeś czy po przekręceniu silnikiem leci z filtra paliwa ON? Nie tylko czy jest paliwo tylko czy leci.
podłącz bezpośrednio bańke z paliwem pod pompe zębatkową i próbuj odpalić..
Jeżeli odpalił i pochodził to wałki zapewne są jakotako złożone.
Jeżeli wolno kręci rozrusznik to nie zapali. silnik potrzebuje dobrego pierdyknięcia.
prześledź drogę paliwa
No paliwo leci z wylotu filtra, jak można to tak nazwać.
Ciągłym strumieniem nie leci, tylko tak jakby przerywanymi strugami .... szału nie ma. Choć szczerze nie wiem jak powinno to lecieć
No, ale to czemu tak słabo kręci skoro przed naprawą kręcił wręcz 2 razy szybciej, dodam, że nie dawno był też rozrusznik regenerowany
Ciągłym strumieniem nie leci, tylko tak jakby przerywanymi strugami .... szału nie ma. Choć szczerze nie wiem jak powinno to lecieć
No, ale to czemu tak słabo kręci skoro przed naprawą kręcił wręcz 2 razy szybciej, dodam, że nie dawno był też rozrusznik regenerowany