części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 13 sty 2016, 18:41

Jest diagnoza.... Brak ciśnienia paliwa.
Robił testy i wg testów pompa chodzi, a paliwo pompie jakby chciała a nie mogła..

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 18:44

Więc zmień jeszcze pompe-może paść.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 13 sty 2016, 19:11

Ale chodzić chodzi oczywiście pompa, może być tak, że chodzi a nie pompuje paliwa?

Dobra dziś dzwoniłem do magika, paliwo dochodzi do filtra i z filtra wychodzi, pierwsza opcja pompa zebatkowa jeśli nie to to została pompa wysokiego cisnienia, może by to wyjaśniło wieczny błąd ciśnienia paliwa co wcześniej raz się pojawiał a raz nie.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 14 sty 2016, 15:48

W przewodzie między pompą zębatkową a pompą wysokiego ciśnienia brak paliwa ...

Jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 14 sty 2016, 19:25

Czy pompa w zbiorniku działa po przekręceniu kluczyka i napełnia zbiornik wstępny
CZy zębatkowa pompa ma napęd z wałka i czy ona zasysa paliwo ze zbiornika?
czy dobrze podłączone są węże na niej ,,in" i ,,out"
Sprawdź zawór ten znajduje się pod progiem pasażera obok pompki elektrycznej

Obrazek

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 14 sty 2016, 21:26

nie no zajebiscie!! Diagnoza po tygodniu? Przeciez niskie cisnienie paliwa powinno wyjsc po pierwszym zapieciu komputera.
Tylko niby dlaczego skoro silnik odpalał przed robotą?
Moim zadaniem babol tkwi w wałkach - zakładalem je do kilku 3.3 i wiem ze są problemy.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 14 sty 2016, 22:20

mus102, weź Ty to auto w końcu zabierz od magika i zawies do kogos kto Ci to ogarnie w 1-2dni, jak np. szeryfisch, lub ktos z Katowic...nie chce krakać, ale żeby ten koles nie narobił większgo rabanu niż już jest... <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 14 sty 2016, 22:33

Dlatego ciągle sie bede upierał że wałki. Podczas braku synchronizacji paliwa nie poda niestety.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 14 sty 2016, 22:40

Dlaczego nie poda? To jest pompa mechaniczna na walku, kręci się z wałkiem.
A od niej nie idzie wogole paliwo dalej.
Czyli teoretycznie musiała by się nie kręcić

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 sty 2016, 09:08

mus102 pisze:Dlaczego nie poda? To jest pompa mechaniczna na walku, kręci się z wałkiem.
Chodzi mi że nie poda na wtryskiwaczach.

Podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo powinno być pompowane od zbiornika. Jeżeli jest brak synchronizacji to sterownik odcina podawanie paliwa, a ma czym odciąć bo są 2 pompy elektryczne (z czego jedna pompuje tylko do takiego kosza w zbiorniku) i 2 zawory.
Popatrz na schemat.
Podłącz zbiornik z ON pod pompę zębatkowąna wejściu wtedy pominiesz wszystko i zobaczysz czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa podaje paliwo, sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone?
Jak silnik kręci? czy czuć sprężanie?
Obrazek

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 15 sty 2016, 15:00

No właśnie jak dla mnie to kiepsko kręci wg tego co było przed naprawą.
Znaczy wolno strasznie, magik tłumaczy to tym, że to wszystko jest na pół suche i nowe, do tego twierdzę, że kręci jakby nie miał kompresji, słyszałem odpowiedź, że hydrauliki są puste i tak może być.

Inna sprawa to taka czy jeśli by były źle założone wałki co mechanik wyklucza to nie musiałby wyskoczyć błąd z czujnika wału i wałków rozrządu? brak synchronizacji itp.

Dodam jeszcze, że na początku auto odpaliło, co prawda nie chodziło równo, chodziło jakby zapowietrzone kulało, chodził z 2min i umarł.

Przed naprawą już borykałem się z problemem odpalania szczególnie na gorącym silniku i jak po stał kilka dni, wtedy dłużej kręcił.

Wyskakiwał wtedy błąd ciśnienia paliwa, padło na czujnik, wymieniłem, ale i tak błąd od czasu do czasu wyskakiwał i jak pojawiał się błąd auto długo kręciło.

Jak błędu nie było odpalał od strzała nawet na gorącym silniku.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 sty 2016, 15:47

Jeżeli zapalił i zgasł po 2 min to skończyło mu się paliwo w Koszu pompy.
(tak przypuszczam)

Sprawdzałeś czy po przekręceniu silnikiem leci z filtra paliwa ON? Nie tylko czy jest paliwo tylko czy leci.
podłącz bezpośrednio bańke z paliwem pod pompe zębatkową i próbuj odpalić..
Jeżeli odpalił i pochodził to wałki zapewne są jakotako złożone.
Jeżeli wolno kręci rozrusznik to nie zapali. silnik potrzebuje dobrego pierdyknięcia.


prześledź drogę paliwa

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 15 sty 2016, 15:55

No paliwo leci z wylotu filtra, jak można to tak nazwać.
Ciągłym strumieniem nie leci, tylko tak jakby przerywanymi strugami .... szału nie ma. Choć szczerze nie wiem jak powinno to lecieć

No, ale to czemu tak słabo kręci skoro przed naprawą kręcił wręcz 2 razy szybciej, dodam, że nie dawno był też rozrusznik regenerowany

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 sty 2016, 17:25

Powinno lecieć ciągle, albo masz nieszczelność w przewodach paliwowych albo masz coś w koszu paliwa uwalone albo pompka walnięta w zbiorniku. dolej paliwa ponad polowe zbiornika

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 16 sty 2016, 08:11

No czekamy do wtorku, zobaczymy co wymysli... wskazówki przekazałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl