Dlatego Damian zaproponowałem by chłopak zrobił aktualizację softu czym wyzeruje adaptację i może skrzynia odżyje.FOSS pisze:Jeżeli odniesiemy się do auta kolegi paweldzwo bo jemu właśnie to odpisujemy to nie, nie ma takiej możliwości
W przed-lifcie nie ma możliwości zerowania nastawów co sprawdziłem na kilku przed-liftowych D3 włącznie ze swoim.
I jak sprawdziłem to na własnym aucie soft nowszy do mojego auta wciąż takiej możliwości nie daje.
Jest to jakaś koncepcja którą można sprawdzić i nie kosztuje dużo.
czytaj ze zrozumieniemFOSS pisze: A jakież to są wg. ciebie te "inne innych czynności, które są niezbędne przy prawidłowej procedurze"??

wymiana oleju w skrzyni nie polega tylko na zerwaniu miski, wymianie filtra, wyczyszczeniu miski z opiłków, szlamu i zalanie nowym olejem do odpowiedniego poziomu a jak to jest robione w PL np. w polecanym przez Ciebie midparts to wystarczy zadzwonić i się zapytać
to czas najwyższy zaktualizować tę wiedzęWg. mojej wiedzy ASO nie robi żadnych aktualizacji softu "na życzenie".

ale w ASO ludzie to robią a część robi w innych miejscach (np. u Ciebie) bo jesteś bardziej konkurencyjny cenowo niż ASO... to cała tajemnicaFOSS pisze: to ja nie robiłbym żadnych aktualizacji softu w MMI bo każdy robiłby to w ASO.
ok ale tutaj chodzi o prostą weryfikację czy przyczyna jest w tym co ja proponuję czy nie... jeżeli wyzeruje adaptację i wyjedzie z ASO na drogę, zacznie przyśpieszać (1, 2, 3, 4...) to będzie widział czy skrzynia pracuje identycznie (źle) czy jest poprawa lub może skrzynia pracuje bez większych zastrzeżeń a wtedy adaptacja i po temacieFOSS pisze:To ciekawe bo wg. różnych informacji serwisowych następnym krokiem po wyzerowanie nastawów podstawowych jest wykonanie adaptacji.... a zmiana softu to jednoczesne wyzerowanie nastawów podstawowych![]()
jeżeli to nie przyniesie żadnych pozytywnych efektów to temat może okazać się bardziej złożony (kosztowny) ale nie musi
ja znam jeszcze jednego dla którego diagnozowałeś padnięty konwerter a facet pojechał do ludzi (ZF Dortmund), którzy się na temacie znają i wymianą oleju + jakiegoś elementu = 625 euro (koszt całkowity) doprowadzili skrzynię do pięknego stanu...do dzisiejszego dnia skrzynia pracuje i ma się doskonale mimo swojego przebieguFOSS pisze:Ty przyjechałeś... ale ilu jeszcze kolegów zdecyduje się na wycieczkę do DE na wymianę oleju?
bo widzisz Damian prawda jest taka, że i Ty i ja gówwwno wiemy

