![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Awaria elektryki, wskaźników, unieruchomienie au
[D3 ALL ] Awaria elektryki, wskaźników, unieruchomienie au
Cześć.
Wczoraj jadąc w trasie - zapaliła się kontrolka esp, chwilę potem air bag.
i kolejno każde co około 5 sekund
wskazówka od obrotomierza spadła do 0 (silnik pracował, jechałem autem)
wskazówka od pędkości spadła do 0
potem zgasło wszystko i wysiadło wspomaganie kierownicy. Silnik nadal pracował, auto jechało.
Skręciłem na stację i zatrzymałem się, zgasiłem silnik.
Ponownie chciałem odpalić - rozrusznik kręcił, auto zapalało i gasło po 2-3 sekundach (na wskaźnikach ciemność) i tak przy każdej próbie odpalenia.
Odłączyłem akumulator i odczekałem 5 min. Podłączyłem i to samo - ciemność na wskaźnikach po włączeniu zapłonu, a przy próbie odpalenia zapalał i zaraz gasł.
I tak siedziałem zrezygnowany około godzinę w aucie i miałem dzwonić po pomoc.
Nagle wszystko się zaświeciło i zaczęło migać jak choinka - ekran pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem zaczął migać na czerwono, niebiesko, zielono, wszystkie kontrolki zaczęłi migać i po chwili znów zgasło. Po chwili włączył się sam zapłon i wszystko normalnie się zaświeciło. Włączyłem silnik i zapalił! Wszystko nagle zaczęło działać dobrze - pojechałem dalej - zrobiłem 300 kilometrów i wszystko ok.
Dziś rano schodzę do auta i widzę że migają awaryjne - nie mam pojęcia czy migały chwilę czy całą noc. Odpaliłem auto wszytko ok, awaryjne zgasły.
Cały dzień jeździłem - wszystko ok.
Teraz wieczorem zamykam z pilota auto i za chwilę słyszę, że wyje i migają awaryjne - schodzę do auta, Odpalam silnik i znów choinka na zegarach - wszystko miga.
Sorry za elaborat - dzięki jak ktoś dobrnął do końca - chciałem wszystko solidnie opisać.
Błędy pojawiły się w każdym module w jaki wszedłem.
Wkeję tylko te z silnika - pomocy - co się dzieje?
Czwartek,14,Styczen,2016,11:22:41:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4E1 910 409 D HW: 4E1 907 409 A
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8TDI G001AGMa0020
Kodowanie: 0011773
Kod serwisu: WSC 84140 472 13379
VCID: 254B8A05ECBF723072A
7 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
053250 - Prosze sprawdzia kody b3edów sterownika modu3u komfortu (J393)
U1002 - 000 -
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100000
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 176763 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 09:41:48
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 1092 /min
Moment obrotowy: 191.1 Nm
Predkooa: 14.2 km/h
Cykl pracy: 25.6 %
Napiecie: 14.21 V
Bity binarnie: 00001000
Moment obrotowy: 401.7 Nm
005785 - Magistrala danych uk3adu napedowego
P1699 - 001 - brak informacji z elektroniki ko3a kierownicy
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 9
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:54
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2037 /min
Moment obrotowy: 487.5 Nm
Predkooa: 128.6 km/h
Cykl pracy: 45.0 %
Napiecie: 14.44 V
Bity binarnie: 00001000
Bity binarnie: 00000000
006464 - Mag.danych uk3adu napedowego
P1940 - 001 - brak inf. ze sterownika uk3adu kontroli akumulatora
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 7
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:55
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2079 /min
Moment obrotowy: 518.7 Nm
Predkooa: 131.0 km/h
Cykl pracy: 45.4 %
Napiecie: 14.36 V
(bez jednostek): 25.5
Bity binarnie: 00000000
005685 - Magistrala danych uk3adu napedowego
P1635 - 001 - brak informacji ze sterownika klimatyzacji
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 6
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:57
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2142 /min
Moment obrotowy: 343.2 Nm
Predkooa: 133.3 km/h
Cykl pracy: 35.9 %
Napiecie: 14.29 V
Bity binarnie: 11001000
Bity binarnie: 00000000
005715 - Odczytaa kody b3edów sterownika systemu ABS
P1653 - 002 -
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100010
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 2
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:58
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2142 /min
Moment obrotowy: 335.4 Nm
Predkooa: 134.5 km/h
Cykl pracy: 34.3 %
Napiecie: 14.52 V
Bity binarnie: 11001000
Moment obrotowy: 635.7 Nm
053248 - Brak komunikacji ze sterownikiem modu3u komfortu (J393)
U1000 - 001 -
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 2
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:16:15
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 1554 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Predkooa: 100.3 km/h
Cykl pracy: 14.6 %
Napiecie: 14.52 V
Bity binarnie: 11001000
Moment obrotowy: 390.0 Nm
005488 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 002 - - MIL zapalona
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 11110010
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 176899 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:18:01
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 588 /min
Moment obrotowy: 97.5 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 0.4 %
Napiecie: 13.60 V
Bity binarnie: 11001011
Moment obrotowy: 795.6 Nm
Kody gotowooci: 0 0 0 0 0
Wczoraj jadąc w trasie - zapaliła się kontrolka esp, chwilę potem air bag.
i kolejno każde co około 5 sekund
wskazówka od obrotomierza spadła do 0 (silnik pracował, jechałem autem)
wskazówka od pędkości spadła do 0
potem zgasło wszystko i wysiadło wspomaganie kierownicy. Silnik nadal pracował, auto jechało.
Skręciłem na stację i zatrzymałem się, zgasiłem silnik.
Ponownie chciałem odpalić - rozrusznik kręcił, auto zapalało i gasło po 2-3 sekundach (na wskaźnikach ciemność) i tak przy każdej próbie odpalenia.
Odłączyłem akumulator i odczekałem 5 min. Podłączyłem i to samo - ciemność na wskaźnikach po włączeniu zapłonu, a przy próbie odpalenia zapalał i zaraz gasł.
I tak siedziałem zrezygnowany około godzinę w aucie i miałem dzwonić po pomoc.
Nagle wszystko się zaświeciło i zaczęło migać jak choinka - ekran pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem zaczął migać na czerwono, niebiesko, zielono, wszystkie kontrolki zaczęłi migać i po chwili znów zgasło. Po chwili włączył się sam zapłon i wszystko normalnie się zaświeciło. Włączyłem silnik i zapalił! Wszystko nagle zaczęło działać dobrze - pojechałem dalej - zrobiłem 300 kilometrów i wszystko ok.
Dziś rano schodzę do auta i widzę że migają awaryjne - nie mam pojęcia czy migały chwilę czy całą noc. Odpaliłem auto wszytko ok, awaryjne zgasły.
Cały dzień jeździłem - wszystko ok.
Teraz wieczorem zamykam z pilota auto i za chwilę słyszę, że wyje i migają awaryjne - schodzę do auta, Odpalam silnik i znów choinka na zegarach - wszystko miga.
Sorry za elaborat - dzięki jak ktoś dobrnął do końca - chciałem wszystko solidnie opisać.
Błędy pojawiły się w każdym module w jaki wszedłem.
Wkeję tylko te z silnika - pomocy - co się dzieje?
Czwartek,14,Styczen,2016,11:22:41:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4E1 910 409 D HW: 4E1 907 409 A
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8TDI G001AGMa0020
Kodowanie: 0011773
Kod serwisu: WSC 84140 472 13379
VCID: 254B8A05ECBF723072A
7 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
053250 - Prosze sprawdzia kody b3edów sterownika modu3u komfortu (J393)
U1002 - 000 -
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100000
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 176763 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 09:41:48
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 1092 /min
Moment obrotowy: 191.1 Nm
Predkooa: 14.2 km/h
Cykl pracy: 25.6 %
Napiecie: 14.21 V
Bity binarnie: 00001000
Moment obrotowy: 401.7 Nm
005785 - Magistrala danych uk3adu napedowego
P1699 - 001 - brak informacji z elektroniki ko3a kierownicy
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 9
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:54
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2037 /min
Moment obrotowy: 487.5 Nm
Predkooa: 128.6 km/h
Cykl pracy: 45.0 %
Napiecie: 14.44 V
Bity binarnie: 00001000
Bity binarnie: 00000000
006464 - Mag.danych uk3adu napedowego
P1940 - 001 - brak inf. ze sterownika uk3adu kontroli akumulatora
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 7
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:55
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2079 /min
Moment obrotowy: 518.7 Nm
Predkooa: 131.0 km/h
Cykl pracy: 45.4 %
Napiecie: 14.36 V
(bez jednostek): 25.5
Bity binarnie: 00000000
005685 - Magistrala danych uk3adu napedowego
P1635 - 001 - brak informacji ze sterownika klimatyzacji
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 6
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:57
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2142 /min
Moment obrotowy: 343.2 Nm
Predkooa: 133.3 km/h
Cykl pracy: 35.9 %
Napiecie: 14.29 V
Bity binarnie: 11001000
Bity binarnie: 00000000
005715 - Odczytaa kody b3edów sterownika systemu ABS
P1653 - 002 -
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100010
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 2
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:15:58
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 2142 /min
Moment obrotowy: 335.4 Nm
Predkooa: 134.5 km/h
Cykl pracy: 34.3 %
Napiecie: 14.52 V
Bity binarnie: 11001000
Moment obrotowy: 635.7 Nm
053248 - Brak komunikacji ze sterownikiem modu3u komfortu (J393)
U1000 - 001 -
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01100001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 2
Przebieg: 176897 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:16:15
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 1554 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Predkooa: 100.3 km/h
Cykl pracy: 14.6 %
Napiecie: 14.52 V
Bity binarnie: 11001000
Moment obrotowy: 390.0 Nm
005488 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 002 - - MIL zapalona
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 11110010
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 176899 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2016.01.14
Czas: 11:18:01
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 588 /min
Moment obrotowy: 97.5 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 0.4 %
Napiecie: 13.60 V
Bity binarnie: 11001011
Moment obrotowy: 795.6 Nm
Kody gotowooci: 0 0 0 0 0
Ostatnio zmieniony 15 sty 2016, 23:23 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
wskazuje na moduł komfortu albo cos z alarmem błedy abs gps wskazanie licznika maja zwiazek właśnie ze zgasnieciem -brakiem odczytu z tych modułów podczas jazdy
mi sie tak raz zdarzyło gdy mialem pełno wody w podszybiu
mi sie tak raz zdarzyło gdy mialem pełno wody w podszybiu
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Dzięki za pomoc. Zrobiłem jak napisaliście.
mkbewe, próba drugim kluczykiem bez rezultatu - takie same objawy.
dracus6662, podszybie sprawdzone - wody brak.
lukasz88, bezpiecznik nr 5 i pozostałe sprawdzone - są ok.
Podmieniłem jeszcze akumulator na inny, żeby wykluczyć ewentualną jego awarię - to samo na innym.
Dziś to już wogóle auto zgłupiało. Raz wogóle się nie da otworzyć z pilota - alarm nie działa. Trzeba z kluczyka. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i próbie uruchomnienia cisza i ciemno na zegarach.
Za kilka minut jak próbuję to działa, ale cuda się wyświetlają - nagrałem filmnik - obroty 0 - ale
przez cały czas filmiku silnik pracuje. Dopiero wyłączam zapłon w 2:24, ale nadal się świecą zegary i dopiero gasną w 2:39 - z niezroumiałych przyczyn 15 sekund świeci się wszystko po wyjęciu kluczyka.
Raz się da uruchomić silnik, raz gaśnie po 3 sekundach. Poza tym jak widać na filmiku zapala się i gaśnie wszystko - dmuchawa wnętrza sama się wyłącza i włącza.
0:46 do 0:50 czerwony ekran o którym pisałem w pierwszym poście.
2:55 uruchmiam silnik - gaśnie 2:59
3:13 uruchamniam silnik i pracuje bardzo nierówno - jakby na 4 cylindrach 3:30 wyłączam silnik.
3:35 uruchamiam silniki i pracuje dobrze - wszystko ok - ale za chwilę zaczynają się błędy wyświetlać i kierunkowskazy działają dość dziwnie ponieważ "zawieszają" sią na kilka sekund.
I wyje alarm przy zamknięciu auta.
Czy znacie kogoś godnego polecania kto to ogarnie w Kielcach? Lub macie pomysły co to może być?
Zamieszczam filmik
Błędów cała masa - wklejam nagłówki bo całość jest bardzo długa.
00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
02-Skrzynia biegów -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
05-Zezwolenie startu -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
06-Pamięć fotela pas. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
08-Klimatyzacja -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
0E-Media Player 1 -- Stan: Usterka 0010
11-Silnik II -- Stan: Usterka 0010
31-Silnik -inny -- Stan: Usterka 0010
15-Airbag -- Stan: Usterka 0010
16-Koło kierownicy -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010
18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
28-Klimatyzacja -tył -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
34-Poziomowanie -- Stan: Usterka 0010
36-Pamięć fotela kier. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
38-Elektronika dachu -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
3C-Zmiana pas.ruchu -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
46-Moduł komfortu -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: Usterka 1010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
53-Hamulec postojowy -- Stan: Usterka 0010
55-Zasięg xenonów -- Stan: Usterka 0010
56-Radio -- Stan: Usterka 0010
57-Tuner TV -- Stan: OK 0000
5F-Elektr.informacji -- Stan: Usterka 0010
61-Reg.akumulatora -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
66-Fotel-tył -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
69-Przyczepa -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
6C-Kamera wsteczna -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
76-Asyst.parkowania -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji
mkbewe, próba drugim kluczykiem bez rezultatu - takie same objawy.
dracus6662, podszybie sprawdzone - wody brak.
lukasz88, bezpiecznik nr 5 i pozostałe sprawdzone - są ok.
Podmieniłem jeszcze akumulator na inny, żeby wykluczyć ewentualną jego awarię - to samo na innym.
Dziś to już wogóle auto zgłupiało. Raz wogóle się nie da otworzyć z pilota - alarm nie działa. Trzeba z kluczyka. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i próbie uruchomnienia cisza i ciemno na zegarach.
Za kilka minut jak próbuję to działa, ale cuda się wyświetlają - nagrałem filmnik - obroty 0 - ale
przez cały czas filmiku silnik pracuje. Dopiero wyłączam zapłon w 2:24, ale nadal się świecą zegary i dopiero gasną w 2:39 - z niezroumiałych przyczyn 15 sekund świeci się wszystko po wyjęciu kluczyka.
Raz się da uruchomić silnik, raz gaśnie po 3 sekundach. Poza tym jak widać na filmiku zapala się i gaśnie wszystko - dmuchawa wnętrza sama się wyłącza i włącza.
0:46 do 0:50 czerwony ekran o którym pisałem w pierwszym poście.
2:55 uruchmiam silnik - gaśnie 2:59
3:13 uruchamniam silnik i pracuje bardzo nierówno - jakby na 4 cylindrach 3:30 wyłączam silnik.
3:35 uruchamiam silniki i pracuje dobrze - wszystko ok - ale za chwilę zaczynają się błędy wyświetlać i kierunkowskazy działają dość dziwnie ponieważ "zawieszają" sią na kilka sekund.
I wyje alarm przy zamknięciu auta.
Czy znacie kogoś godnego polecania kto to ogarnie w Kielcach? Lub macie pomysły co to może być?
Zamieszczam filmik
Błędów cała masa - wklejam nagłówki bo całość jest bardzo długa.
00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
02-Skrzynia biegów -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
05-Zezwolenie startu -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
06-Pamięć fotela pas. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
08-Klimatyzacja -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
0E-Media Player 1 -- Stan: Usterka 0010
11-Silnik II -- Stan: Usterka 0010
31-Silnik -inny -- Stan: Usterka 0010
15-Airbag -- Stan: Usterka 0010
16-Koło kierownicy -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010
18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
28-Klimatyzacja -tył -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
34-Poziomowanie -- Stan: Usterka 0010
36-Pamięć fotela kier. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
38-Elektronika dachu -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
3C-Zmiana pas.ruchu -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
46-Moduł komfortu -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: Usterka 1010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
53-Hamulec postojowy -- Stan: Usterka 0010
55-Zasięg xenonów -- Stan: Usterka 0010
56-Radio -- Stan: Usterka 0010
57-Tuner TV -- Stan: OK 0000
5F-Elektr.informacji -- Stan: Usterka 0010
61-Reg.akumulatora -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
66-Fotel-tył -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
69-Przyczepa -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
6C-Kamera wsteczna -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
76-Asyst.parkowania -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji
Wymień sterownik akumulatora ja myśle że to on wariuje. Odpowiada za dołączanie sterowników od zasilania w zależności od stanu akurat. Jeśli się zepsuł może wariowac i np dołączać różne sterowniki...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, myślisz, że to to? Śmiało kupować i wymieniać? Najwyżej się dogadam, że mogę oddać jeżeli to nie to.
Coś takiego np?
http://allegro.pl/sterownik-modul-akumu ... 97629.html
Coś takiego np?
http://allegro.pl/sterownik-modul-akumu ... 97629.html
Jeśli nie chcesz niepotrzebnie wydać dużo kasy to za 20zł juz możesz z litera A lub B kupić na końcu. Jeśli się poprawi to wtedy śmiało bierz z literą C(bo są najlepsze) no chyba ze Ci nie zależy to zostaw do puki nie padnie 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
z tego co opisałeś i pokazałeś na filmie to ewidentnie problemy z prądem a wtedy robi się choinka, wywala najróżniejsze błędy i komunikaty na FIS jak te od poziomowania świateł, część systemów odpala się z opóźnieniem lub w cale się nie uruchamia... poszedłbym w tym samym kierunku co drago_o proponuje czyli wymienić sterownik przy aku tylko na ten z literką "C" ponieważ starsze wersje miały wady i jak trafisz na taki wadliwy to nie ma sensu
i oczywiście odpiąć aku i podłączyć pod prostownik tak by porządnie go naładować
zastanawiające jest tylko jedno - zapach spalonych kabli / plastiku.....może gdzieś się dostała woda i jest zwarcie a wtedy aku i sterownik dostają po duu*** i cała elektronika szaleje
jak masz możliwość wstawić auto do garażu który byłby o temperaturze +15*C to na pewno by nie zaszkodziło
posprawdzaj czy gdzieś nie ma wody (tak jak ktoś wcześniej pisał podszybie / okolice nagrzewnicy, która może strzeliła), bagażnik....
i oczywiście odpiąć aku i podłączyć pod prostownik tak by porządnie go naładować
zastanawiające jest tylko jedno - zapach spalonych kabli / plastiku.....może gdzieś się dostała woda i jest zwarcie a wtedy aku i sterownik dostają po duu*** i cała elektronika szaleje
jak masz możliwość wstawić auto do garażu który byłby o temperaturze +15*C to na pewno by nie zaszkodziło
posprawdzaj czy gdzieś nie ma wody (tak jak ktoś wcześniej pisał podszybie / okolice nagrzewnicy, która może strzeliła), bagażnik....

ŁoŁ... toż to jakiś atak hakerski na A8D3 w Warszawie...
wczoraj dzwonił do mnie z Warszawy inny kolega którego zaatakowała praktycznie identyczna usterka
Wygląda na uwalony któryś sterownik ale na odległość to tylko takie gdybanie
Jak czuć było w aucie spalenizną to ja osobiście odłączyłbym aku i do czasu usunięcia usterki raczej bym tym nie jeździł.
Jak auto nie daj boże się zapali to raczej jedną gaśnicą sobie z tym nie poradzisz - miałem tą nieprzyjemność gasić kilka aut (nie moje) i udało się tylko z Maluchem którego komorę silnika zasypałem kilkoma kilogramami piachu
Jak sobie nie poradzisz to mogę podesłać kontakt do bardzo dobrego elektronika w Warszawie.
wczoraj dzwonił do mnie z Warszawy inny kolega którego zaatakowała praktycznie identyczna usterka

Wygląda na uwalony któryś sterownik ale na odległość to tylko takie gdybanie

Jak czuć było w aucie spalenizną to ja osobiście odłączyłbym aku i do czasu usunięcia usterki raczej bym tym nie jeździł.
Jak auto nie daj boże się zapali to raczej jedną gaśnicą sobie z tym nie poradzisz - miałem tą nieprzyjemność gasić kilka aut (nie moje) i udało się tylko z Maluchem którego komorę silnika zasypałem kilkoma kilogramami piachu

Jak sobie nie poradzisz to mogę podesłać kontakt do bardzo dobrego elektronika w Warszawie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W pierszwej chwili tak pomyślałem..FOSS pisze:ŁoŁ... toż to jakiś atak hakerski na A8D3 w Warszawie...
wczoraj dzwonił do mnie z Warszawy inny kolega którego zaatakowała praktycznie identyczna usterka![]()
Ponieważ Volvo zajechało mi drogę i strąbiłem gościa, a potem mi siedział na ogonie chwilę i nagle pojawiła się ta usterka - jakbym dostał z działa EMP.
No, ale to nie Need For Speed

Wygląda
Tak wczoraj zrobiłem - akumulator odłączony i auto nie jeżdżone.FOSS pisze:a uwalony któryś sterownik ale na odległość to tylko takie gdybanie![]()
Jak czuć było w aucie spalenizną to ja osobiście odłączyłbym aku i do czasu usunięcia usterki raczej bym tym nie jeździł.
Jak auto nie daj boże się zapali to raczej jedną gaśnicą sobie z tym nie poradzisz - miałem tą nieprzyjemność gasić kilka aut (nie moje) i udało się tylko z Maluchem którego komorę silnika zasypałem kilkoma kilogramami piachu![]()
Jeżeli (odpukać) wymiana sterownika akumulatora nie pomoże to chętnie - jednak nie jestem teraz w Warszawie - uziemiło mnie w Kielcach.FOSS pisze:Jak sobie nie poradzisz to mogę podesłać kontakt do bardzo dobrego elektronika w Warszawie.