Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8 D2 97 ] Nowe mapy wtrysku.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 sty 2016, 20:52

ale masz druta jak nie wyrabia się lpg to ma przejść na paliwo :] :] :] :] :] :]

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 15:54

U mnie wyrabia do czasu spadku cisnienia spowodowanego niskim stanem poziomu w butli :D

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 20 sty 2016, 18:24

Koledzy dołączam link do fotek instalacji podtlenku LPG w moim bolidzie.
Czy jeden taki parownik da radę wykarmić stadko kóniów z pod maski?

http://tufotki.pl/eVNEX

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 20 sty 2016, 21:19

PC pisze:Czy jeden taki parownik da radę wykarmić stadko kóniów z pod maski?
340 KM ...nigdy w życiu! No chyba, że jeździsz nie zbliżając się do czerwonego pola na obrotomierzu, w co wątpię :D

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 20 sty 2016, 21:22

Mam bardzo podobny i daje rade. Pizduję jak chcę :D
I`m the LPG master

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sty 2016, 21:37

<hihi> a świstak siedzi bo wewióra była nie letnia :]
a nie można było tych osłon do foto wyczepić bo to dość ważna sprawa ?
bo to jak by ciapatą patrzeć bez wizjer na oczy <faktycznie>

Gość

Post autor: Gość » 20 sty 2016, 22:02

Jaki to dokładnie parownik i jakie ma parametry? jedyny "monofoniczny" jaki znam to Genius MAX i on ma rzekomo do 350PS co nie jest specjalnie naciągana wartością jednak kolejnym to juz twin"kanapka" co da rade. Do zdrowego S8 nie ma szans by nawet genius Max sam jeden sie nie spocił.

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 20 sty 2016, 22:40

W parowniku dwie membrany są.
Pod osłona tylko węże i dysze widać, które to są w okolicach wtryskiwaczy jednak niezupełnie centralnie. Mam gdzieś zdjęcie kolektora po polerce, jak znajdę to wrzucę.

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 20 sty 2016, 22:51

Kilka poglądowych.

http://tufotki.pl/3326m

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 20 sty 2016, 23:27

PC pisze: W parowniku dwie membrany są.
PC, w reduktorze (parowniku) nie ma żadnej membrany ...tam są jedynie dwie uszczelki do dekli <faktycznie>. Jest to Prins i teoretycznie nawet 500-konne auto na tym pojedzie ale NIE na pełnym obciążeniu, w pełni obsłuży silniki wolnossące do maksymalnie 300 KM (o ile jest idealnie ustawione i nie przelane na górze) ;)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 sty 2016, 10:28

Ten Prins nie uciągnie Ci sprawnego AHC na górze. Poza tym zobacz, jaka jest szansa ze jednym przewodem o takiej srednicy jaki z reduktora wychodzi wykarmisz te 340-350 koni?

Swoją drogą bardzo ciekawy zawór między reduktorem a zasilaniem - nigdy takiego nie widziałem, to jest zawór w filtrze czy po prostu sam zawór a filtrów fazy lotnej w ogole nie ma (moze sa pod oslona bo nie widac na zewnatrz)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 21 sty 2016, 10:33

To jest filtr z jakimś czujnikiem.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 sty 2016, 11:22

Co do reduktora to ja bym dał dwa silvery, dwa goldy albo twina (z KME) mozna też dać dwa razy magic big i cieszyc się bezproblemowym zasilaniem. Ja do siebie dałem KME Twin i problemów nie ma żadnych (tyle ze nie mam AHC pod maską :) )
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 21 sty 2016, 12:55

Mojego AQFa od 80kkm obsługuje jeden KME Gold i cały czas bezproblemowo daje rade w każdej sytuacji, nawet przy największych obciążeniach, miałem zmieniać na twina, ale jak na razie nie czuje takiej porzeby <jezyk2> nie mniej jednak do AHC też montowałbym twina, kolega w BFM-ie ma i bardzo ładnie hula

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 21 sty 2016, 13:01

Zastanowiło mnie co piszecie na temat instalacji jedno parownikowych. Aż zrobiłem zdjęcie. Czy to wydoli dla AKH? Przy najwyższych obrotach w gazem w podłodze nie przełącza na benzyne i nie dławi się.

Obrazek
I`m the LPG master

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl