Komfortowe limuzyny lat 90
http://www.autocentrum.pl/naszym-zdanie ... /strona-2/
Jest na drugiej stronie
Jest na drugiej stronie
8. Audi A8 D2
Audi A8 to najbardziej neutralna stylistycznie i wizerunkowo limuzyna wielkiej niemieckiej trójki producentów samochodów luksusowych. Nie kojarzy się z mafią, nie rzuca w oczy na drodze, a przy tym jest nowoczesna, solidna, wygodna i dobrze wyposażona.
W odróżnieniu od większości limuzyn swojego segmentu, nie ma napędu na tylną oś. Audi trzyma się swojej koncepcji przedniego napędu i quattro. Napęd na przednią oś pozwalał na zmniejszenie masy własnej pojazdu, ale podczas projektowania Audi A8 postanowiono pójść dalej. Nadwozie zostało wykonane z aluminium, dzięki czemu to stosunkowo lekki samochód, co poprawia jego osiągi, prowadzenie i zużycie paliwa. Audi A8 4.2 quattro waży 1720 kg, Mercedes S 420 (W140) 1990 kg, a BMW 740i (e38) 1930 kg.
Audi A8 w wariancie quattro, z 4,2-litrowym silnikiem benzynowym, to topowa wersja, oferowana przez niemal cały okres produkcji. Zapewnia świetne osiągi (ok. 7 s. do 100 km/h) i bezpieczeństwo prowadzenia w każdych warunkach atmosferycznych. Pod koniec produkcji Audi wprowadziło model W12, dostępny jedynie w wariancie przedłużony A8 L.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2016, 12:08 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.
Włoski kanapowiec całkiem wygodne auto lecz jest pardzo upierdliwe jeśli chodzi o naprawy.Inter32 pisze: miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?
By zregenerować alternator trzeba rzucić cały zawias po stronie rozrządu, a i tak nie wyjdzie bo brakuje mu 2 cm by wyszedł nawet po podniesieniu silnika, więc trzeba rzucić sanki.
Uszczelnienie miski olejowej, żaden problem. Problem jest taki, że trzeba odkręcić skrzynię biegów i ją odsunąć bo dwie śruby miski są pod korpusem sprzęgła.
Ogólnie fajne auto.