części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Komfortowe limuzyny lat 90

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Komfortowe limuzyny lat 90

Post autor: Inter32 » 23 sty 2016, 07:51


Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2016, 11:57

Nie dowidzam czy Audi nie miało w tej klasie nic do zaoferowania wg nich?? <onie>

ernesto

Post autor: ernesto » 23 sty 2016, 12:06

http://www.autocentrum.pl/naszym-zdanie ... /strona-2/
Jest na drugiej stronie
8. Audi A8 D2

Audi A8 to najbardziej neutralna stylistycznie i wizerunkowo limuzyna wielkiej niemieckiej trójki producentów samochodów luksusowych. Nie kojarzy się z mafią, nie rzuca w oczy na drodze, a przy tym jest nowoczesna, solidna, wygodna i dobrze wyposażona.
W odróżnieniu od większości limuzyn swojego segmentu, nie ma napędu na tylną oś. Audi trzyma się swojej koncepcji przedniego napędu i quattro. Napęd na przednią oś pozwalał na zmniejszenie masy własnej pojazdu, ale podczas projektowania Audi A8 postanowiono pójść dalej. Nadwozie zostało wykonane z aluminium, dzięki czemu to stosunkowo lekki samochód, co poprawia jego osiągi, prowadzenie i zużycie paliwa. Audi A8 4.2 quattro waży 1720 kg, Mercedes S 420 (W140) 1990 kg, a BMW 740i (e38) 1930 kg.

Audi A8 w wariancie quattro, z 4,2-litrowym silnikiem benzynowym, to topowa wersja, oferowana przez niemal cały okres produkcji. Zapewnia świetne osiągi (ok. 7 s. do 100 km/h) i bezpieczeństwo prowadzenia w każdych warunkach atmosferycznych. Pod koniec produkcji Audi wprowadziło model W12, dostępny jedynie w wariancie przedłużony A8 L.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2016, 12:08 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 23 sty 2016, 12:07

Napisali o Quattro i aluminium. Poza tym co Audi miało więcej od reszty?
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2016, 12:08

A faktycznie...no lecz jak zwykle nie doszkolone dziennikarze. Waga auta usredniona ale W12 nie było tylko w L. :]

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 23 sty 2016, 16:06

Z europejskich najbardziej komfortowa była W140 z amerykańskich Cadillac Fleetwood przynajmniej dla mnie i mówimy o latach 90 tych. :)

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2016, 16:53

W140 to kanapa ale dzis patrzac na lexa... zachęca :)

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 23 sty 2016, 17:25

LS na pneumatyce bardziej komfortowy niż W140, miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?

ernesto

Post autor: ernesto » 23 sty 2016, 17:33

Inter32 pisze: miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?
Włoski kanapowiec :) całkiem wygodne auto lecz jest pardzo upierdliwe jeśli chodzi o naprawy.
By zregenerować alternator trzeba rzucić cały zawias po stronie rozrządu, a i tak nie wyjdzie bo brakuje mu 2 cm by wyszedł nawet po podniesieniu silnika, więc trzeba rzucić sanki.
Uszczelnienie miski olejowej, żaden problem. Problem jest taki, że trzeba odkręcić skrzynię biegów i ją odsunąć bo dwie śruby miski są pod korpusem sprzęgła.
Ogólnie fajne auto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl