Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


Komfortowe limuzyny lat 90

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Komfortowe limuzyny lat 90

Post autor: Inter32 » 23 sty 2016, 07:51


Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2016, 11:57

Nie dowidzam czy Audi nie miało w tej klasie nic do zaoferowania wg nich?? <onie>

ernesto

Post autor: ernesto » 23 sty 2016, 12:06

http://www.autocentrum.pl/naszym-zdanie ... /strona-2/
Jest na drugiej stronie
8. Audi A8 D2

Audi A8 to najbardziej neutralna stylistycznie i wizerunkowo limuzyna wielkiej niemieckiej trójki producentów samochodów luksusowych. Nie kojarzy się z mafią, nie rzuca w oczy na drodze, a przy tym jest nowoczesna, solidna, wygodna i dobrze wyposażona.
W odróżnieniu od większości limuzyn swojego segmentu, nie ma napędu na tylną oś. Audi trzyma się swojej koncepcji przedniego napędu i quattro. Napęd na przednią oś pozwalał na zmniejszenie masy własnej pojazdu, ale podczas projektowania Audi A8 postanowiono pójść dalej. Nadwozie zostało wykonane z aluminium, dzięki czemu to stosunkowo lekki samochód, co poprawia jego osiągi, prowadzenie i zużycie paliwa. Audi A8 4.2 quattro waży 1720 kg, Mercedes S 420 (W140) 1990 kg, a BMW 740i (e38) 1930 kg.

Audi A8 w wariancie quattro, z 4,2-litrowym silnikiem benzynowym, to topowa wersja, oferowana przez niemal cały okres produkcji. Zapewnia świetne osiągi (ok. 7 s. do 100 km/h) i bezpieczeństwo prowadzenia w każdych warunkach atmosferycznych. Pod koniec produkcji Audi wprowadziło model W12, dostępny jedynie w wariancie przedłużony A8 L.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2016, 12:08 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 23 sty 2016, 12:07

Napisali o Quattro i aluminium. Poza tym co Audi miało więcej od reszty?
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2016, 12:08

A faktycznie...no lecz jak zwykle nie doszkolone dziennikarze. Waga auta usredniona ale W12 nie było tylko w L. :]

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 23 sty 2016, 16:06

Z europejskich najbardziej komfortowa była W140 z amerykańskich Cadillac Fleetwood przynajmniej dla mnie i mówimy o latach 90 tych. :)

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2016, 16:53

W140 to kanapa ale dzis patrzac na lexa... zachęca :)

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 23 sty 2016, 17:25

LS na pneumatyce bardziej komfortowy niż W140, miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?

ernesto

Post autor: ernesto » 23 sty 2016, 17:33

Inter32 pisze: miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?
Włoski kanapowiec :) całkiem wygodne auto lecz jest pardzo upierdliwe jeśli chodzi o naprawy.
By zregenerować alternator trzeba rzucić cały zawias po stronie rozrządu, a i tak nie wyjdzie bo brakuje mu 2 cm by wyszedł nawet po podniesieniu silnika, więc trzeba rzucić sanki.
Uszczelnienie miski olejowej, żaden problem. Problem jest taki, że trzeba odkręcić skrzynię biegów i ją odsunąć bo dwie śruby miski są pod korpusem sprzęgła.
Ogólnie fajne auto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl