[S8 D3 08 ] Uszkodzona pneumatyka po odebraniu auta z wars
[S8 D3 08 ] Uszkodzona pneumatyka po odebraniu auta z wars
Witam
Oddałem auto do warsztatu w celu usunięcia malej usterki lecz po odebraniu auta pojawiły się problemy z pneumatyka a mianowicie przód auta po kilku godzinach postoju całkowicie opada i zaświecają się kontroli - taka zielna i pomarańczowa i migają aż auto się podniesie. Do czasu kiedy oddałem auto nie miałem nigdy tego zjawiska, nigdy tych kontrolek na oczy nie widziałem. Właściciel warsztatu twierdzi ze amortyzatory mam do regeneracji.
W związku z tym mam do Was parę pytań :
Czy z tymi amorami jest tak ze powoli opadają i zaczynają się problemy aż całkowicie oklapną i już za każdy razem tak jest.?
Czy może jest tak ze jest dobrze trzymają super aż jeden dzień i klapa i auto "leży".?
Czy może mieć wpływ na to niska temperatura bo auto długo stało pod warsztatem na mrozie i parę razy padł akumulator.?
Czy w takim przypadku dawać amory na regeneracje do nich czy szukać przyczyny gdzieś indziej.?
Czekam na wasze doświadczenia w tym temacie i jak to u was wyglądało z ta pneumatyką?
Oddałem auto do warsztatu w celu usunięcia malej usterki lecz po odebraniu auta pojawiły się problemy z pneumatyka a mianowicie przód auta po kilku godzinach postoju całkowicie opada i zaświecają się kontroli - taka zielna i pomarańczowa i migają aż auto się podniesie. Do czasu kiedy oddałem auto nie miałem nigdy tego zjawiska, nigdy tych kontrolek na oczy nie widziałem. Właściciel warsztatu twierdzi ze amortyzatory mam do regeneracji.
W związku z tym mam do Was parę pytań :
Czy z tymi amorami jest tak ze powoli opadają i zaczynają się problemy aż całkowicie oklapną i już za każdy razem tak jest.?
Czy może jest tak ze jest dobrze trzymają super aż jeden dzień i klapa i auto "leży".?
Czy może mieć wpływ na to niska temperatura bo auto długo stało pod warsztatem na mrozie i parę razy padł akumulator.?
Czy w takim przypadku dawać amory na regeneracje do nich czy szukać przyczyny gdzieś indziej.?
Czekam na wasze doświadczenia w tym temacie i jak to u was wyglądało z ta pneumatyką?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016, 00:51 przez klon_84, łącznie zmieniany 1 raz.
uzlik, sory ale chyba zmienić warsztat a nie tryb podnośnikowy uruchamiać przed oddaniem auta
klon_84, podłącz kompa i zobacz jakie masz błędy w zawiasie - będziesz miał przebieg i datę wystąpienia błędu... zobaczysz czy coś nowego czy jest z okresu "serwisowego"
nie ma sensu na "dzień dobry" obwiniać warsztatu
klon_84, podłącz kompa i zobacz jakie masz błędy w zawiasie - będziesz miał przebieg i datę wystąpienia błędu... zobaczysz czy coś nowego czy jest z okresu "serwisowego"
nie ma sensu na "dzień dobry" obwiniać warsztatu
Re: Uszkodzona pneumatyka po odebraniu auta z wars
Szukać przyczyny w warsztacie.klon_84 pisze:Czy w takim przypadku dawać amory na regeneracje do nich czy szukać przyczyny gdzieś indziej.?
To jakoś dziwne jest że jak oddawałeś auto to nic z pneumatyka się nie działo a jak odebrałeś to obydwa amorki do regeneracji.
Ja raczej podejrzewam, że podnosili auto bez zablokowania zawiechy i to pewnie kilkukrotnie i jak im auto opadło to może jeszcze próbowali jakoś ratować temat a później poinformowali, że amorki to regeneracji.
Niestety, te amorki nie zawsze padają po podniesieniu bez trybu podnośnika ale ponieważ jest takie ryzyko więc ów tryb trzeba włączać.
Zauważ, że to samo jest w innych autach z pneumatyką... A6C6, Q7, Phaeton, Touareg... w każdym z nich, jeżeli jest pneumatyka to jest również tzw. tryb podnośnika który blokuje funkcję automatycznego poziomowania zawieszenia.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale nie wszędzie o tym wiedzą i ja rowie sam zawsze blokuje. Ostatnio oddałem auto do "speca". Stało dużo fajnych fur. Node bmw, clay, s klasa x6 itp a na garażu s8 podniesione e jedna strona na metrowej kobylce. Jak zapytałem czy nie zapomina sobie typu podnośnika włączyć to zapytał co to... odjechałem
Sprawdź daty błędów. Dwa Amory na raz to za dużo.... zdecydowanie.
Sprawdź daty błędów. Dwa Amory na raz to za dużo.... zdecydowanie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
tylko nie zapomniaj ze jak pojedziesz szybciej (nie wiem przy jakiej prędkości to się tryb podnośnika sam wyłączy) co np może się stać przy jakichś manewrach autem bo np będzie musiał odjechać bo ciasno na placu czy pojedzie go zagrzać itp nie wiemuzlik pisze:Włączać samemu przed oddaniem do warsztatu. Nie wszyscy wiedzą o trybie podnośnika.
Dokładnie tak.mkbewe pisze:tylko nie zapomniaj ze jak pojedziesz szybciej (nie wiem przy jakiej prędkości to się tryb podnośnika sam wyłączy) co np może się stać przy jakichś manewrach autem bo np będzie musiał odjechać bo ciasno na placu czy pojedzie go zagrzać itp nie wiemuzlik pisze:Włączać samemu przed oddaniem do warsztatu. Nie wszyscy wiedzą o trybie podnośnika.
Albo pojedzie na jazdę testową i też blokada się wyłączy.
Albo odepnie akumulator i też zawiecha się odblokuje.
Mechanik ma to wiedzieć sam z siebie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-