![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.
Tak sobie dzis z Michałem pogadalismy i wniosek wyszedł jeden.
Łapy sprzegła może sa bezawaryjne o ile sa dobrze zrobione.
Stary typ:
(foto zapożyczone z aukcji Daniela)
Nowszy typ:
Widac wyraźnie gdzie się stare moga ujebać i co poprawiono potem. Koszt nowej jest smieszny i trza było kupić nowa ale kto wiedział...
Łapy sprzegła może sa bezawaryjne o ile sa dobrze zrobione.
Stary typ:
(foto zapożyczone z aukcji Daniela)
Nowszy typ:
Widac wyraźnie gdzie się stare moga ujebać i co poprawiono potem. Koszt nowej jest smieszny i trza było kupić nowa ale kto wiedział...

-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Po wymianie owej łapy auto mam juz w rękach,tym razem po moich poprawkach świateł, wydechu a nawet audio audiczka śmiga w końcu jak nalezy.
Kwestie elektroniczne jak poprawienie map pedału gazu czy w końcu przekodowanie całego ECU pod manuala pozostały na inny czas bo bydle(ecu) oporne jest dość w modyfikacjach.
No ale nie przeszkadza to w niczym jesli chodzi o poruszanie sie autkiem.
Jednakże po wczorajszym spociku gdzie Wojtek chciał wykrzesać z ósemy co się da jednoznacznie stwierdzam że jak ktos potrzebuje do ścigania sie ze świateł to niech idzie w steup z S8 bo dieslowska skrzynia jak i wybierak nie pasują do trybu supersport
krótsza skrzynia jaka ma S8 by wykrzesała jeszcze więcej z V8semki
Kwestie elektroniczne jak poprawienie map pedału gazu czy w końcu przekodowanie całego ECU pod manuala pozostały na inny czas bo bydle(ecu) oporne jest dość w modyfikacjach.
No ale nie przeszkadza to w niczym jesli chodzi o poruszanie sie autkiem.
Jednakże po wczorajszym spociku gdzie Wojtek chciał wykrzesać z ósemy co się da jednoznacznie stwierdzam że jak ktos potrzebuje do ścigania sie ze świateł to niech idzie w steup z S8 bo dieslowska skrzynia jak i wybierak nie pasują do trybu supersport

krótsza skrzynia jaka ma S8 by wykrzesała jeszcze więcej z V8semki

- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Apophis pisze:Jednakże po wczorajszym spociku gdzie Wojtek chciał wykrzesać z ósemy co się da jednoznacznie stwierdzam że jak ktos potrzebuje do ścigania sie ze świateł to niech idzie w steup z S8 bo dieslowska skrzynia jak i wybierak nie pasują do trybu supersport
krótsza skrzynia jaka ma S8 by wykrzesała jeszcze więcej z V8semki


Four rings to rule them all
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Generalnie to jak sie przejechalem, to wrazenia z kontroli samego motoru pozytywne oczywiscie. Skrzynia powinna byc jednak troche krótsza, szczególnie biegi 2-4. Moze przy mocniejszym motorze ta dluzsza by się lepiej sprawdzala ? To 3,7 takie jakies dychawiczne 

Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Są krótkie temu je szybko przeskakuje i...gtfan pisze:Problem w tym, że skrzynie od 180 konnej A6 mają krótsze 1 i 2 bieg niż skrzynia z S8
Wrzucam 3 i zaczyna się zabawaBugalon pisze:Skrzynia powinna byc jednak troche krótsza, szczególnie biegi 2-4

Wojtek po pierwsze to przerobioną A8 to nie do końca tak jak S8 i ostrzegł mnie o tym Adriano nasz

A po drugie to miałeś w reku to co wyrwałem po 20km i założyłem te chińska podróbke która o wiele lepiej lezy w dłoni
Małe podsumowanie po trasach,przejechałem 300km trasy szosowej z miastami i 550km trasy autostradowej w DE
Mocy nigdzie nie brakowało,nie wkreciłem silnika powyżej 4tyś-nie było potrzeby.
Na szosach z miastami spalanie LPG przy normalnym stylu jazdy to 12l/100km(w serii tyle osiagałem jadąc jak z jajem)
Na autostradach w DE natomiast miłe zaskoczenie-niecałe 13l LPG prędkości jakie utrzymywałem to poza ograniczeniami 160-200(hamuje mnie index zimówek
)
Czasowo zszedłem prawie godzine.
Auto 2 osoby + sporo bagaży.
Czuje sie jak bym sobie kupił inne auto
Mocy nigdzie nie brakowało,nie wkreciłem silnika powyżej 4tyś-nie było potrzeby.
Na szosach z miastami spalanie LPG przy normalnym stylu jazdy to 12l/100km(w serii tyle osiagałem jadąc jak z jajem)
Na autostradach w DE natomiast miłe zaskoczenie-niecałe 13l LPG prędkości jakie utrzymywałem to poza ograniczeniami 160-200(hamuje mnie index zimówek

Czasowo zszedłem prawie godzine.
Auto 2 osoby + sporo bagaży.
Czuje sie jak bym sobie kupił inne auto
