części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Post autor: Gość » 27 paź 2015, 13:07

Szanowni.

Jakis czas temu w mojej głowie zagościł pomysł wrzucenia manualna-przejarzdżka S8 w manualu mile mnie zaskoczyła. Do tego nasz wielbiciel Adriano udzielił kilku rad no i klamka zapadła graty kupione i czekam na miejsce jeszcze pare dni.

No ale nie o tym mowa-jako że mam wyciek spod głowki i troche tego chłodziwa wylatuje se bokiem trza by było temu zaradzić. Koszta no ok 3tysi bo ja nawet bez remontu głowic na jednej nie skończe i ma byc para. Ale jesli sie coś tam urodzi po rozebraniu to koszta wzrosną a konto nie szaleje narazie.
W zwiazku z tym po wielu rozważaniach jest kilka opcji oprócz naprawy.

1. Swap na AKH-tu na pewno lece do góry bo to jednak lepsze od ABZta ale dawcy jeszcze nie ma i nie wiadomo czy bedzie na 100% a jesli tak to czy mnie zadowoli.
2 Swap na 3.7 AQG-tu jak wiemy ide w dół ale mam mozliwośc pewnego mało najechanego serca w smiesznej kwocie wraz ze swapem.

Wiem że AQG ma nastawniki i że to 3,7 i że ma mniejsze parametry ale czy mój ABZ trzyma serie po 400tys tak jak AQG po 160? Pewnie juz sam fakt posiadania 4hp zabiera abztowi więcej i jak postawić obie na kresce to nie wiele jesli wcale sie bedą rożnić osiągami. (katalogowo roznica to 0.8sek )
Moje D2 szykuje jako baze pod rożne silniki więc AQG może siedziec w aucie do np pierwszej awarii nastawnika po czym wyleci na czesci :)


Co wy na to? Możecie mnie ochrzanić,pochwalić cokolwiek byle opinie napisać :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 27 paź 2015, 18:28

Po co swap robić na AKH ? Nie rozumiem... w czym lepsze ? Chcesz samochód na dłużej albo dożywocie to wg mnie zrobić remont swojego ABZta.
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2015, 18:48

Przecie AKH mocniejsze a że sprawne to mnie wyjdzie prościej go wymienić jak ABZta teraz rozbierac i sie wpier...w koszta i remonty

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 27 paź 2015, 19:14

Z tego co piszesz to Ty nie masz jeszcze tego silnika, nie wiesz w jakim stanie będzie. Wg mnie kompletnie mija się to z celem. Poza tym, na wszystko co zmieniasz chcesz zostawić serie czy modzić dalej ?
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2015, 19:22

Mam 3,7 ale brak wiazki, AHC nie mam ale jak nie bedzie cacy to nie bedzie problemu po prostu nie wsadze. Mody w przyszłości jakies ale tez raczej swap kolejny lecz to co kiedys to jeszcze nie planuje ale nie chce mi sie wydawac minimum 3 tys na uszczelki i robienie główek przy okazji
Zakladamy że AHC bedzie ok, to chce wstawic i polatać jak nie to nie.
Żadne turbo burbo made in china nie bede nigdy robił i predzej kupie zestaw BCY.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 paź 2015, 20:37

AKH w dobrym stanie raczej nie kupisz poniżej 3tys - silniki z esy się cenią.
AQG to już chyba 40v z polifta, więc napinacze łańcuszków, elektroniczna przepustnica, CAN - rzeźba z wiązką.
Moim zdaniem żadna z tych opcji nie wyjdzie finalnie taniej jak 3tys ;)
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Swap.

Post autor: FOSS » 27 paź 2015, 21:44

Apophis pisze:2 Swap na 3.7 AQG-tu jak wiemy ide w dół ale mam mozliwośc pewnego mało najechanego serca w smiesznej kwocie wraz ze swapem.
Czytam i oczom nie wierzę....
zagorzały wróg po-lifta i podwójnie zagorzały wróg nastawników chce sobie wrzucić silnik z nastawnikami? <faktycznie>
A kiedyś pisałeś, że nawet jakbyś miał po-lifta to silnik wyrzuciłbyś na śmieci i włożył starego poczciwego ABZta <faktycznie>


Jeżeli ma być manual to moim zdaniem łatwiej będzie włożyć oryginalne AHC/AKH i spiąć to z oryginalnym eSkowym manualem niż rzeźbić AQG z po-lifta (inne sterowanie, wiązki elektryczne i parę innych rzeczy) i potem znowu rzeźbić żeby mu podpiąć manuala którego tam fabrycznie nie było.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2015, 22:14

Tak,masz racje Damianie tak było i by było ale...czesto kontaktując się z Michałem słysze takie słowa "wycofane ze sprzedaży" Więc poczciwy ABZ którego nikt na smierc nie skazuje od razu a na urlop predzej może byc ciezko zrobić z braku cześci. Juz dzis wiem że moje głowice sie rożna chyba popychaczami i do moich sa nie dostepne,zatem musiał bym kupić nowsze głowki jesli sie okaże ze mam juz np wyrobione tam za bardzo itp.

Eskowy przedliftowy silnik jak bedzie i bedzie zdrowy to bedzie w aucie siedział wraz z manualem z diesla bo skrzynia sie nie rozni niczym poza przełożeniami i...ceną. Swap skrzyni jest juz zaplanowany i zaklepany graty czekają. Silnik to jeszcze niewiadoma :)

Wracając do 3.7 to juz zrobiłem sobie liste potrzebnych rzeczy i jakies 85% leży i jesli dorwac wiązke i zegary to pozostaje tylko kwestia ceny rozszerzonej przekładki czy była by dla mnie akceptowalna-opłacalna. Bo że to zrobic się da to nie ulega watpliwości.
Wrzucając owe poliftowe 3.7 zachowuje tez własciwie parametry pod kazdy podobny motor a mam tu bardziej ma mysli AQH. Nastawniki nie sa problemem już-temat oklepany dogłebnie jak bym miał czas sobie odkładac kaske i szukać ładnego egzemplarza owego AQH to i znalazł bym budżet na nastawniki...

Po prostu silnik traktuje dzis jak...fotele. Nie podoba mi sie to zakładam recaro,dalej nie tak to W12 albo zmieniam kolorami. Po prostu cześć wymienna.

Opcja naprawy mojego ABZta który ma obecnie tylko problem w jedna UPG oczywiście jest cały czas aktywna. Dlatego jest temat zebyście mi pomogli podjać decyzje :)

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2015, 22:18

gtfan, Nie rzucaj kwotami bo nie wiesz w jakich cenach moge mieć całe auta a nie tylko silniki :) Jesli trafia sie okazja to dlaczego nie korzystać. ??

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 paź 2015, 22:27

No tak cenę walnąłem na polskie realia, a nie wziąłem pod uwagę, że działasz na ziemiach wroga, gdzie całe auto można kupić za karton fajek ;p
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2015, 22:31

Haha no zdarza sie też w co nie chce mi uwierzyc niejedna osoba ale jak nie ma cisnienia to się zdarza. Ale nawet tu w ostatnim czasie miałem dwie opcje na przedliftowy S8 motorek lecz obie są tanie bo niewiadome...a jak w aucie jest bądx był sprawdzony to juz wiem że wkładac nie mina. A gdy kupisz całe auto w cenie silnika to oczywise jest że jeszcze sie zwroci bądź wyjdzie na zero a i tak zadowoli sie innych :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 paź 2015, 10:11

To w takim razie było od razu targać z UKeja (no chyba, że w DE masz taniej) całe S8 pre-FL w manualu i przekładać graty do siebie z AHC/AKH. Chyba, żeby się okazało, że buda itp. lepsza to na opak :D
W każdym razie mniej kombinowania i roboty, a resztę gratów byś opchnął.
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2015, 12:40

dice111, Wiem o tym :) Więc spokojnie

Gość

Post autor: Gość » 29 paź 2015, 13:15

Ok szanowni S8 poleciało w cholere więc pozostaje nadal koncepcja swapa na idealne 3,7 AQG bądź naprawa.
Kto się orientuje co dokładnie potrzebuje by auto pojechało i wszystko działało? Zegary z FL i cąły osprzęt czy cos jeszcze trza brac pod uwage?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 lis 2015, 21:18

to może od razu wystartuj ze wszystkim a nie tak na raty :]
sam jestem ciekaw co potrzeba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl