Oferta ASO dla wybranych modeli z roczników 2000-2008
Oferta ASO dla wybranych modeli z roczników 2000-2008
W ASO Połczyńska Warszawa pojawiła się oferta serwisowa dla samochodów z roczników 2000-2003 i 2004-2008:
http://www.audiwarszawa.pl/pakiety/2000_2003/
http://www.audiwarszawa.pl/pakiety/2004_2008/
Zwracam uwagę na serwis klimatyzacji, który jest niewiele droższy od serwisu w nieautoryzowanym punkcie (przynajmniej na warunki Warszawskie). Myślę, że w tej cenie warto.
http://www.audiwarszawa.pl/pakiety/2000_2003/
http://www.audiwarszawa.pl/pakiety/2004_2008/
Zwracam uwagę na serwis klimatyzacji, który jest niewiele droższy od serwisu w nieautoryzowanym punkcie (przynajmniej na warunki Warszawskie). Myślę, że w tej cenie warto.
Jakiegoś specjalnie polecanego serwisu klimy to nie mam. Ale zawsze jek robiłem to standardowe podłączenie maszyny, spuszczenie czynnika, sprawdzenie szczelności i nabicie spowrotem z olejem itp to ok 150zł plus dopłata jak są braki czynnika ale to jakieś złotówki. Przeczyścić kanały to można samemu, ja np ozonuje i jest super efekt. Zastanawia mnie o jakiej wymianie filtra oni piszą. A Tobie za te 400zł to co robili z tą klimą?
ASO generalnie ma kosmiczne ceny nawet po promocji. Ja tam wole nie miec żadnej oryginalniej książki serwisowej i serwisować u mojego mechanika, który ma sprzęt nieodbiegający od tego w aso ale za to płace nawet do kilkuset złotych mniej za np. serwis olejowy...
olać ASO po prostu szkoda na nich piądze wydawać, bo ori książke z wpisami i pieczątkami można mieć już od ręki za niedużą kwotę...
ja mam na Liqui Moly z filtrem Mann'a za niecałe 300zł a za klime podobnie jak Damias, płaciłem ok. 150zł....Apophis pisze:Serwis olejowy na castrolu za 800zł??
olać ASO po prostu szkoda na nich piądze wydawać, bo ori książke z wpisami i pieczątkami można mieć już od ręki za niedużą kwotę...
to nie jest zwykły napęd...to
Zdziwię Cię bo D3 2 strefy i 4 strefy mają dokładnie tą samą ilość czynnika i nie ma różnicy przy serwisie/nabijaniuApophis pisze:W D3 klima to jakaś kosmiczna jest? Bo ozonowanie zwykle robie u kolegi za flaszke,100-120zł nabicie od pustego do tego wymiana kabinowych w D2 to ok 100zł więc? 200-250 w D3 to 4 strefa pewnie drożej
Ale ale są przecie D3 z dwiema strefami
Serwis olejowy na castrolu za 800zł??
Ale kabinowy BOSCH'a kosztuje 90zł, tanie zamienniki 30-50zł
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
nie mów że dopiero się o tym przekonałeś mój kuzyn pojechał ze swoją A6 C5 2,7 T na serwis oleju w silniku i ASB do ASO to tez mu krzyknęli ponad 2500zł...pyta sie za co ...a no oleje, filtry no i pełna diagnostyka silnika i skrzyni itp... czyli jakieś 1200zł... no ok a reszta....a reszta to koszty robocizny (ok. 100zł brutto / h). A że wiadomo że jeden mechanik nie robi jednego auta tylko kilka naraz, wiec wyliczają średnią z takiej wymiany, dlatego takie horrendalne sumy...Apophis pisze:Węc to jak zwykle kpiny te ceny
to nie jest zwykły napęd...to