Buble w a8....(piszcie o takich)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
zanjac, mój ma prawie 200kkm i wszystkie cewki oryginalne-dbanie/wcześniejsza wymiana świec im troszkę ułatwia życie, szczególnie na gazie. Poza tym ich wymiana nie sprawie wiele kłopotu, w innych autach też padają cewki. BMW brata, 120kkm i połowa jest wymieniona. nie jest to jakiś wielki problem.
Co ja zauważyłem, to że zdarza się, że skrzypi w środku. U mnie zawiasy schowka czasami, ale to jest efekt tego, że ktoś pryskał deskę sprayem silikonowym. Fotel pasażera czasami zaskrzypi, nie wiem czy to od środków do pielęgnacji skóry-tyle, że tylko jeden tak ma. Wiem, że nie tylko w moim tak jest. W s-ce kolegi tego nie ma, pod tym względem Lexus to mistrz-najcichsze auta jakie znam. D3 troszkę odstaje od konkurencji pod względem wyciszenia. O ile nie ma szumów przy dużych prędkościach, to przenoszą się dźwięki z kół, napędów...
Co ja zauważyłem, to że zdarza się, że skrzypi w środku. U mnie zawiasy schowka czasami, ale to jest efekt tego, że ktoś pryskał deskę sprayem silikonowym. Fotel pasażera czasami zaskrzypi, nie wiem czy to od środków do pielęgnacji skóry-tyle, że tylko jeden tak ma. Wiem, że nie tylko w moim tak jest. W s-ce kolegi tego nie ma, pod tym względem Lexus to mistrz-najcichsze auta jakie znam. D3 troszkę odstaje od konkurencji pod względem wyciszenia. O ile nie ma szumów przy dużych prędkościach, to przenoszą się dźwięki z kół, napędów...
Odnośnie świec to zauważyłem ,że dwie cewki padły mi po wymianie świec na NGK BKR6EQUA - w odstępie miesiąca / 1500km/ .
Samochód ma już 240tys przebiegu........i fabryczne cewki.
PS. wczoraj , wziąłem się za wymianę oleju w skrzyni................i szok :shock: filtr oleju data produkcji Sep 2002r...............czyli nikt jeszcze tam nie zaglądał.
Porównując moje A8-ki , śmiem twierdzić ,że D2 jest lepiej wykonane i z lepszych materiałów niż D3 :-/ , w D2 nic ci nie skrzypnęło, ................np tyły foteli w D2 na porządne śruby i solidne mocowania a w D3 gówniane zaczepy z blaszkami , które nawet dzieciak potrafi wyrwać sięgając po gazetki :shock:
Samochód ma już 240tys przebiegu........i fabryczne cewki.
PS. wczoraj , wziąłem się za wymianę oleju w skrzyni................i szok :shock: filtr oleju data produkcji Sep 2002r...............czyli nikt jeszcze tam nie zaglądał.
Porównując moje A8-ki , śmiem twierdzić ,że D2 jest lepiej wykonane i z lepszych materiałów niż D3 :-/ , w D2 nic ci nie skrzypnęło, ................np tyły foteli w D2 na porządne śruby i solidne mocowania a w D3 gówniane zaczepy z blaszkami , które nawet dzieciak potrafi wyrwać sięgając po gazetki :shock:
taki drobiazg ale upierdliwy, tylne wyloty odpływywów z szybra są
tuż nad mocowaniami tylnego zderzaka skutecznie utrudniając
przeczyszczenie tego od dołu - jak bede zwalał zderzak to kazę
profilaktycznie przeczyścić porządnie obydwa bo na razie doraźnie
poszło przetkać kompresorem
tuż nad mocowaniami tylnego zderzaka skutecznie utrudniając
przeczyszczenie tego od dołu - jak bede zwalał zderzak to kazę
profilaktycznie przeczyścić porządnie obydwa bo na razie doraźnie
poszło przetkać kompresorem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
dokładnie to samo uważam za b dużą wadę jak na auto tej klasy, wielu z nas nawet nie zdaje sobie sprawy i le te wózki kosztowały jako nówki w salonach, to nie matizydaro72 pisze:Ja twierdzę, że największym mankamentem naszych autek jak na limuzynę jest komfort jazdy. Po prostu A8 jest bardzo twarde w porównaniu do aut tej klasy
do tego za ciasne przednie fotele, ja ważę 80 kg i nie wyobrażam sobie w tych krzesłach kogoś o choćby ciut nietypowej sylwetce
Ilość odgłosów jakie docierają do wnętrza podczas jazdy to wspomniane BMW nawet z dieslem są o niebo cichsze niż nasze benzyny :shock:
colln pisze:Ja twierdzę, że największym mankamentem naszych autek jak na limuzynę jest komfort jazdy. Po prostu A8 jest bardzo twarde w porównaniu do aut tej klasy
Święte słowa, dość wynoszenia A8 na piedestałcolln pisze:Ilość odgłosów jakie docierają do wnętrza podczas jazdy to wspomniane BMW nawet z dieslem są o niebo cichsze niż nasze benzyn
Dla mnie komfort jazdy w A8 (zawieszenie, poziom hałasu) jest na poziomie BMW E39, czy Audi A6.
Bo niektórzy nie są w stanie przyznać, że komfort w takiej limuzynie jak A8 D2 nie stoi na najwyższym poziomie, ich Audi jest przecież och i ach, najlepsze na świecie....MotoRider pisze:tylko dlaczego dopiero teraz, jak juz kupilem a8 ?? :mrgreen:
Inni żyją w nieświadomości, że nawet auta z niższej półki oferują komfort na zbliżonym poziomie, ponieważ nie dane im było się o tym przekonać - nie siedzieli za kółkiem w takich samochodach.
Są też tacy, którzy przesiedli się ze "zwykłych" samochodów (czytaj Opel, VW, Francuzy, Włochy, Japońce itp.) i dla nich A8 D2 to faktycznie kosmos pod każdym względem.
Lubię D2, jednak swoje wady ma i trzeba o tym mówić, a nie wychwalać pod niebiosa bo to A8 jest....
w sumie mialem testowac e39 ale pojechalem jedna ogladac i jak ja zobaczylem to zrezygnowalem z BMW :mrgreen: ogolnie audi mi sie bardziej podoba bo nie jest tak bardzo kozackie jak bmw i naped quattro kazde auto ma wady i zalety i z tym sie trzeba pogodzic a nie isc w zaparte ze dane auto jest naj naj naj :mrgreen:
PS. ja sie przesiadlem z a6 dopiero co do a8 i przez kilka dni wydawalo mi sie bardzo ciche a teraz juz zaczyna mi sie wydawac glosniejesze hehe
a tak apropos tematu to napewno radia tylko nie wiem jaki to jest dokladny model - wystepuja problemy z procesorami o czym sie przekonalem
PS. ja sie przesiadlem z a6 dopiero co do a8 i przez kilka dni wydawalo mi sie bardzo ciche a teraz juz zaczyna mi sie wydawac glosniejesze hehe
a tak apropos tematu to napewno radia tylko nie wiem jaki to jest dokladny model - wystepuja problemy z procesorami o czym sie przekonalem
eeeetam, przesadzacie trochę koledzy...artekk pisze:Bo niektórzy nie są w stanie przyznać, że komfort w takiej limuzynie jak A8 D2 nie stoi na najwyższym poziomie, ich Audi jest przecież och i ach, najlepsze na świecie....
Inni żyją w nieświadomości, że nawet auta z niższej półki oferują komfort na zbliżonym poziomie, ponieważ nie dane im było się o tym przekonać - nie siedzieli za kółkiem w takich samochodach.
Są też tacy, którzy przesiedli się ze "zwykłych" samochodów (czytaj Opel, VW, Francuzy, Włochy, Japońce itp.) i dla nich A8 D2 to faktycznie kosmos pod każdym względem.
Ja pracując od ładnych paru lat w branży jeździłem większością nowych modeli kilku marek m.in. AUDI, BMW, MERCEDES-BENZ, VW i innych...
i moim zdaniem, A8/S8 D2 FL bez wstydu można postawić obok wielu z nich pomimo epokowej już prawie przestrzeni czasowej w dacie produkcji... 8 lat od zakończenia produkcji D2-ki to przecież więcej niż średnia życia jednego modelu auta co zresztą widać bezpośrednio na przykładzie D3-ki która została właśnie zastąpiona modelem D4.
Osobiście nie zamieniłbym swojego S8 na żadne BMW serii 5... ani e39 (nawet M5) ani także żadne E60 (z M5 włącznie). Natomiast bardzo fajnie jeździło mi się zawsze BMW 7-er E65/E66 i jeżeli było by takie z napędem X-drive to być może byłbym skłonny sobie takie zakupić... najchętniej jako drugie auto (czyli w zamian mojego A8 które niedawno sprzedałem) bo eSę chętnie bym sobie zostawił na dłużej :lol:
Obecną X5-ką także mi się dobrze jeździło i mógłbym takie jedno mieć.
Zresztą MB też ma auta które mi się podobają... np. GL albo R-klasse... nie wspominając już o SLS Gullwing AMG które kosztuje niebotyczne pieniądze (około 1mln pln) i nawet gdybym tyle miał to nie wiem czy chciałbym wydać tyle kasiory na 1 auto.
W VW także są auta które chętnie widziałbym u siebie pod domem... np. Touareg do którego już kiedyś się przymierzałem ale...
wciąż eSę chętnie bym sobie zostawił bo bardzo przyjemnie mi się nią jeździ a przez swój wiek i bardzo spokojną stylistykę jest taka trochę "cichociemna" - jeżdżąc nowym Passatem albo nówką A6-ką łatwo ulec wrażeniu że to jakieś stare Audi a tu się okazuje że "staruszek" objeżdża bez problemu sporą większość tego co aktulnie porusza się po drogach niezależnie od daty produkcji :d
Sorka za mój elaborat - jak się wkręcę to na temat motoryzacji mogę tak długo :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W poliftowych poprawili tą konstrukcję i już się tak nie łamią ;-)maniekmac pisze:Ja zauważyłem że często się zdarzają złamania mocowania podłokietnika w D2 (u mnie też to było)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Damian a powiedz mi czy by pasował podłokietnik z PFL do FL :?: :?:FOSS pisze:W poliftowych poprawili tą konstrukcję i już się tak nie łamią ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Widzę że co po niektórzy woleli by się przesiąść przynajmniej do starych Escortów może tam doznali by przyjemności z jazdy Ponoć samolotem podróżuje się ciszej i szybciej :mrgreen: .
A co do bubli to jakoś nie mam szczęścia .jak na 15-stoletnie auto to na razie wysiadł 1 zagłówek i antena, ale te awarie nie mogę nazwać bublami .
A co do bubli to jakoś nie mam szczęścia .jak na 15-stoletnie auto to na razie wysiadł 1 zagłówek i antena, ale te awarie nie mogę nazwać bublami .
tak czytam i czytam i rzeczywiście w s klasie w220 jest ciszej ale tylko troszkę miałem okazje jechac tym autem dzisiaj 800km-ów zawieszenie lepiej wybiera ale panowie buja tym jak statkiem na oceanie nawet jak się amory utwardzi to nie dla mnie , przy większej predkości czyli ponad 160 km/h tak kolorowo już nie jest szum jest spory na pewno większy jak w mojej s8 ,co do e39 to wyciszenie jest tam dużo słabsze jak w a8 szum z tylnych nadkoli jest bardzo duży, jakość materiałów ok jak w a8 ale to wszystko reszta na plus mojej d2, bmw 7 miałem okazje polatać chwilę ale bylo to dość dawno i nie pamiętam już jak tam jest. co do bubli kilka dni temu wymieniłem zawieszenie siedziało oczywiście ori z 99 roku wiec to chyba nie taki bubel hehe, też nie mam szczęścia do bubli z czasem może coś wyjdzie
p.s wracając do w220 tam to dopiero jest bubli nawet nie bede wymieniać za dużo tego by było.
p.s wracając do w220 tam to dopiero jest bubli nawet nie bede wymieniać za dużo tego by było.