[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana
ja troszke powruce do tematu, a więc u mnie też są odczuwalne takie wibracje, chciałbym dobrze to zdiagnozować, i nasuwa mi sie takie pytanie, a jak bym odkręcił wał całkowicie i przejechał sie celem sprawdzenia czy to aby napewno wał? jak myślicie , stanie sie coś złego?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
Odświeże temat.
u mnie sprawa wygląda następująco, jade i bicie zaczyna sie od około 70,80, trzęsie całym autem ale czuć tak jakby żródło było bardziej na środku lub z tyłu, mam lekko wybitą jedną końcówke drążka ale wydaje mi sie że to nie jest przyczyną bo też kierownica by biła a tu tego nie ma. koła podmienione na komplet letni i to samo.
moje pytanie jest następujące czy pchać sie w wymiane podpory czy może lepiej zaryzykować i zakupić cały używany wał na allegro bo są one tam poniżej 200zł
u mnie sprawa wygląda następująco, jade i bicie zaczyna sie od około 70,80, trzęsie całym autem ale czuć tak jakby żródło było bardziej na środku lub z tyłu, mam lekko wybitą jedną końcówke drążka ale wydaje mi sie że to nie jest przyczyną bo też kierownica by biła a tu tego nie ma. koła podmienione na komplet letni i to samo.
moje pytanie jest następujące czy pchać sie w wymiane podpory czy może lepiej zaryzykować i zakupić cały używany wał na allegro bo są one tam poniżej 200zł
ja bym wał kupił drugi, tylko wcześniej się zorientuj w jakim stanie jest podpora, bo przeguby można wymienić.
ja wywaliłem prawie 1000zł na regeneracje wału i leż bo nie ma w łódzkim firmy która go może wyważyć
kupiłem używke za 100zł i smiga jak "cza". Tylko zwróć uwagę bo są różne długości i pewnie między PB a ON będą różnice.
ja wywaliłem prawie 1000zł na regeneracje wału i leż bo nie ma w łódzkim firmy która go może wyważyć
kupiłem używke za 100zł i smiga jak "cza". Tylko zwróć uwagę bo są różne długości i pewnie między PB a ON będą różnice.
to nie jest zwykły napęd...to
Roznicy chyba nie bedzie bo długości sie na pewno roznia miedzy manualnymi a automatami. W Grodzisku mazowieckim jest firma co u mnie robiła i to żyje.
Nie wiem jakie sa to wibracje bo jesli zdecydowanie telepie i np przy obciażeniu(przyspieszaniu) to problem z wałem może być. Jak czujesz jakies rezonansy to moga być tylne koła,opony.
Nie wiem jakie sa to wibracje bo jesli zdecydowanie telepie i np przy obciażeniu(przyspieszaniu) to problem z wałem może być. Jak czujesz jakies rezonansy to moga być tylne koła,opony.
ja bym zrobił na Twoim miejscu inaczej... podnies auto z tyłu zeby stała tylko na przednich kołach, odpal silnik i wrzuć tak do 3go biegu. Zobacz wtedy czy auto też wibruje, tzn dotknij tylnego dyfra lub tez wału. Wtedy wyeliminujesz przednie półośki i niepotrzebne koszta.
jeśli natomiast chodzi o luz na przednich półośkach w w wielu przypadkach nie jest on na samych przegubach a na flanszy (wałku atakującym), ale tu już nic nie zrobisz. natomiast nie powinno mieć to wpływu na jazde. Ja mam taki luz i żadnych wibracji.
jeśli natomiast chodzi o luz na przednich półośkach w w wielu przypadkach nie jest on na samych przegubach a na flanszy (wałku atakującym), ale tu już nic nie zrobisz. natomiast nie powinno mieć to wpływu na jazde. Ja mam taki luz i żadnych wibracji.
to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4 pisze:ja bym zrobił na Twoim miejscu inaczej... podnies auto z tyłu zeby stała tylko na przednich kołach, odpal silnik i wrzuć tak do 3go biegu. Zobacz wtedy czy auto też wibruje, tzn dotknij tylnego dyfra lub tez wału. Wtedy wyeliminujesz przednie półośki i niepotrzebne koszta.
jeśli natomiast chodzi o luz na przednich półośkach w w wielu przypadkach nie jest on na samych przegubach a na flanszy (wałku atakującym), ale tu już nic nie zrobisz. natomiast nie powinno mieć to wpływu na jazde. Ja mam taki luz i żadnych wibracji.
kolego ja nic nie pisałem o przednich przegubach, one są raczej ok bo luzów nie mają. A to można tak że przód na ziemi a tył sie kręci? Auto mi nie odjedzie nagle?