części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lut 2015, 20:52

<jezu> jade w poniedziałek stary wał zakładać :DO

Fajnie ze Ci się udało!
to nie jest zwykły napęd...to

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 18 sie 2015, 19:08

ja troszke powruce do tematu, a więc u mnie też są odczuwalne takie wibracje, chciałbym dobrze to zdiagnozować, i nasuwa mi sie takie pytanie, a jak bym odkręcił wał całkowicie i przejechał sie celem sprawdzenia czy to aby napewno wał? jak myślicie , stanie sie coś złego?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 sie 2015, 19:19

niestety nie jest to mozliwe gdyz mechanizmy roznicowe nie pozwola na jazde bez walu.
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 11:37

Odświeże temat.
u mnie sprawa wygląda następująco, jade i bicie zaczyna sie od około 70,80, trzęsie całym autem ale czuć tak jakby żródło było bardziej na środku lub z tyłu, mam lekko wybitą jedną końcówke drążka ale wydaje mi sie że to nie jest przyczyną bo też kierownica by biła a tu tego nie ma. koła podmienione na komplet letni i to samo.
moje pytanie jest następujące czy pchać sie w wymiane podpory czy może lepiej zaryzykować i zakupić cały używany wał na allegro bo są one tam poniżej 200zł

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 13:14

ja bym wał kupił drugi, tylko wcześniej się zorientuj w jakim stanie jest podpora, bo przeguby można wymienić.

ja wywaliłem prawie 1000zł na regeneracje wału i leż bo nie ma w łódzkim firmy która go może wyważyć <bezradny>

kupiłem używke za 100zł i smiga jak "cza". Tylko zwróć uwagę bo są różne długości i pewnie między PB a ON będą różnice.
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2016, 13:46

Roznicy chyba nie bedzie bo długości sie na pewno roznia miedzy manualnymi a automatami. W Grodzisku mazowieckim jest firma co u mnie robiła i to żyje.

Nie wiem jakie sa to wibracje bo jesli zdecydowanie telepie i np przy obciażeniu(przyspieszaniu) to problem z wałem może być. Jak czujesz jakies rezonansy to moga być tylne koła,opony.

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 14:13

była chwila czasu i położyłem sie pod moją niunie, jak dla mnie to jest wyczówalny luz na przegubie przy skrzyni, na podporze nie widać luzu ani nie czuć, guma cała tylko na tej gumie wał pracuje no ale to chyba o to tam chodzi ale niestety mam jeszcze luz na prawym wewnętrznym przegubie z tyłu :/

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2016, 14:14

Poduszki dyfra są ok? No spory luz na przegubie wału może robić zamieszanie.

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 14:21

poduszki właśnie sprawdziłem i są całe..
Czyli co wymieniac ten przegub przy skrzyni? jaki polecacie? zna ktoś jakis numer?

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 17:07

byłem teraz u magików którzy ostatnio mi targali silnik z audi, opowiedziałem o moich spostrzeżeniach i powiedzieli że na tym przednim przegubie to zawsze jest luz, że zakładają nowe a i tak mają luzy, to prawda? bo mi sie wydaje że nie, zaproponowali żeby zacząć od wymiany półosi bo to najtańsze

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 17:17

Nie ma prawa miec luzu na przgubie. Gdzies bylo opisame jakie przeguby trzeba kupic. Uzyj szukajki. ;)
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 17:26

to samo mu odpowiedziałem a on dalej swoje :/ uparty. kupie narazie używany z półosią może coś pomoże. od benz będzie pasował?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 17:59

ja bym zrobił na Twoim miejscu inaczej... podnies auto z tyłu zeby stała tylko na przednich kołach, odpal silnik i wrzuć tak do 3go biegu. Zobacz wtedy czy auto też wibruje, tzn dotknij tylnego dyfra lub tez wału. Wtedy wyeliminujesz przednie półośki i niepotrzebne koszta.

jeśli natomiast chodzi o luz na przednich półośkach w w wielu przypadkach nie jest on na samych przegubach a na flanszy (wałku atakującym), ale tu już nic nie zrobisz. natomiast nie powinno mieć to wpływu na jazde. Ja mam taki luz i żadnych wibracji.
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 18:10

martin_rs4 pisze:ja bym zrobił na Twoim miejscu inaczej... podnies auto z tyłu zeby stała tylko na przednich kołach, odpal silnik i wrzuć tak do 3go biegu. Zobacz wtedy czy auto też wibruje, tzn dotknij tylnego dyfra lub tez wału. Wtedy wyeliminujesz przednie półośki i niepotrzebne koszta.

jeśli natomiast chodzi o luz na przednich półośkach w w wielu przypadkach nie jest on na samych przegubach a na flanszy (wałku atakującym), ale tu już nic nie zrobisz. natomiast nie powinno mieć to wpływu na jazde. Ja mam taki luz i żadnych wibracji.

kolego ja nic nie pisałem o przednich przegubach, one są raczej ok bo luzów nie mają. A to można tak że przód na ziemi a tył sie kręci? Auto mi nie odjedzie nagle?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 18:14

Roznicy chyba nie bedzie bo długości sie na pewno roznia miedzy manualnymi a automatami.
Widzisz Maciek, miedzy automatami taz jest roznica, np. w V8 miedzy 3.7 a 4.2. A do tego jeszcze czy z Q czy bez... Najleoiej po numerze oem szukac
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl