samemu wiadomo robocizna wlasna to koszt samych gratów w aso chcieli 5400
![]() |
![]() |
![]() |
A8 D3 4.2 MPI czarny lakier jasny środek
- dracus6662
- Super Klubowicz

- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
dokładnie dlatego mówie że 2900 ze wszystkim w serwisie z gwarancja nie wiem czy taniej gdzieś w servisie da sie?
samemu wiadomo robocizna wlasna to koszt samych gratów w aso chcieli 5400
samemu wiadomo robocizna wlasna to koszt samych gratów w aso chcieli 5400
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
Motostacja
dzieki123mielony pisze:Mówisz i masz 600 661 660raftor pisze:ma ktoś jakis kontakt do kolegi foss w ten ekend bede w warszawie moze by sie udało zgadać
ja zamówiłem rozrząd rolki ina pasek conti pompa nie wiem ale najlepsza jaka była do tego termostat oring , pasek wielorowkowy conti płyn febi g12 czerwony
całosc jakos 1600 zł plus robota jak na razie 300zł podpytam jeszcze foss a ile bierze
Fotek środka dam wiecej niebawem jak podpicuje troche środek
narazie jestem mega zajety i nie mam kiedy opanowac autka
następne wydatki to za 5 k km olej filtry dystanse na fele i jakies pierdoly
Pany nie umiem znaleźć ustawień czytnika lini papilarnych niby sa w car setup wg forum ale u mnie znalezc nie moge
- dracus6662
- Super Klubowicz

- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
wejdż do auta i nacisnij przycisk start stop do połowy to już wszystko ci się wyjaśni 
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
Motostacja
mam napis ze nie rozpoznano odcisku , no całe MMi przetrzepałem nie mogę znaleźć ustawień powinno być miejsce na 4 nastawy a tu nigdzie nie ma powinno byc chyba w CAR SETUP ?dracus6662 pisze:wejdż do auta i nacisnij przycisk start stop do połowy to już wszystko ci się wyjaśni
Rozrząd wymieniony koszta 1700 zł części pompa rolki ina paski conti oba , termostat płyn , robota 300zł na blokadach
jak na razie jeździ chodzi równo rwie do przodu az miło na LPG i PB tak samo
spalanie w mieście wyszło mi 25l (szybko)LPG po pierwszym tankowaniu w trasie autostrada spalił mi 13,8l LPG (120-140km/h) całkiem oszczędne auto
Co do cześci polecam zakupy u kolegi : michalwruszak
NAT - PARTS MICHAŁ WRUSZAK
FROMBORSKA 13/1/10
82-300 ELBLĄG
tel. 508-12-10-44
mail. michalwruszak@o2.pl
gg. 49307205
Ceny spoko , ale najważniejsza wygoda dobry kontakt i towar polecam
następne większe kroki jakie poczynię przy aucie to:
-lift przodu single frame polft z okrągłymi halogenami bixenonem skretnym (jak znajde) i ori ledami , tu zastanawiam sie czy szukac grila od s-ki od w 12 czy ostatni polift ale obstaje przy ostatniej opcji
-bede rozglądał sie za felgami 20" na lato zastanawiam sie nad s-line albo s8 ew jak bedzie fundusz to słoneczka 19 które chce na zime wymienie tez na 20
-miał byc tez głośniejszy wydech ale chyba zrezygnuje z tego pomysłu bo cisza w trasie jest przyjemna
ładował ktoś dystanse pod ori słoneczka 19 ? bo słabo wyglądają tak wpuszczone w nadkola i zastanawiam sie jakie zamówić
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Pewnie ktoś coś namieszał w MMI bo powinno być - trzeba sprawdzić.raftor pisze:mam napis ze nie rozpoznano odcisku , no całe MMi przetrzepałem nie mogę znaleźć ustawień powinno być miejsce na 4 nastawy a tu nigdzie nie ma powinno byc chyba w CAR SETUP ?
ŁoŁ, robocizna nieprawdopodobna, jeżeli to nie jest jakiś dobry znajomy to podziwiam.raftor pisze:Rozrząd wymieniony koszta 1700 zł części pompa rolki ina paski conti oba , termostat płyn , robota 300zł na blokadach
Noi tak być powinno.raftor pisze:jak na razie jeździ chodzi równo rwie do przodu az miło na LPG i PB tak samo
Całkiem normalnie, w mieście, szczególnie w Warszawie też mam 25l, po trasie moje pali trochę więcej ale jeżdżę trochę szybciejraftor pisze:spalanie w mieście wyszło mi 25l (szybko)LPG po pierwszym tankowaniu w trasie autostrada spalił mi 13,8l LPG (120-140km/h) całkiem oszczędne auto
Wszystko do ogarnięcia i o wszystkim jest już na forum sporo.raftor pisze:następne większe kroki jakie poczynię przy aucie to:
-lift przodu single frame polft z okrągłymi halogenami bixenonem skretnym (jak znajde) i ori ledami , tu zastanawiam sie czy szukac grila od s-ki od w 12 czy ostatni polift ale obstaje przy ostatniej opcji
-bede rozglądał sie za felgami 20" na lato zastanawiam sie nad s-line albo s8 ew jak bedzie fundusz to słoneczka 19 które chce na zime wymienie tez na 20
-miał byc tez głośniejszy wydech ale chyba zrezygnuje z tego pomysłu bo cisza w trasie jest przyjemna
ładował ktoś dystanse pod ori słoneczka 19 ? bo słabo wyglądają tak wpuszczone w nadkola i zastanawiam sie jakie zamówić
A jak będziesz w Wa-wie to się odezwij to wszystkiego dowiesz się bezpośrednio włącznie z posłuchaniem wydechu i zweryfikowaniem czy jest głośno czy nie
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Motostacja
FOSS,
Tak rozrząd można powiedzieć był zrobiony w super promocji robił mój dość dobry znajomy w kilku autach mi wymieniał rozrząd m.i v6 w c5 2.8 i 2.7 btb , w sumie dobrze ze nie czekałem bo z pompą wody było już ciężko
Jak będę w warszawie na bank sie odezwę i podjadę jeśli będziesz miał czas , trochę elektronicznych fejków jest w aucie o których wspominałem .
Mam mnóstwo pytań mi:
-np odnośnie jakie części kupować do przeróbki na polifta chciałbym bixenon jak sie uda to skrętny i tutaj tez prawdopodobnie cała operacje zlecę Tobie kolego bo to nie na moje siły
-chciałbym tez ogarnąć temat tego fisa czy kupować cały licznik czy da rade to naprawić ,jeśli wymieniać to chciałbym na dużego jeśli jest to do ogarnięcia bo ceny liczników podobne
-do ogarnięcia jest tak jak mówisz MMI bo połowy rzeczy w nim nie ma nie znam sie ale chyba jest jakieś stare poczytałem trochę na forum i nie mogę np z poziomu MMI wyłączyć czujników ciśnienia opon , ani właśnie ustawić lini papilarnych
a wydechów z chęcią posłucham i może znowu mnie weźmie ;p
Tak rozrząd można powiedzieć był zrobiony w super promocji robił mój dość dobry znajomy w kilku autach mi wymieniał rozrząd m.i v6 w c5 2.8 i 2.7 btb , w sumie dobrze ze nie czekałem bo z pompą wody było już ciężko
Jak będę w warszawie na bank sie odezwę i podjadę jeśli będziesz miał czas , trochę elektronicznych fejków jest w aucie o których wspominałem .
Mam mnóstwo pytań mi:
-np odnośnie jakie części kupować do przeróbki na polifta chciałbym bixenon jak sie uda to skrętny i tutaj tez prawdopodobnie cała operacje zlecę Tobie kolego bo to nie na moje siły
-chciałbym tez ogarnąć temat tego fisa czy kupować cały licznik czy da rade to naprawić ,jeśli wymieniać to chciałbym na dużego jeśli jest to do ogarnięcia bo ceny liczników podobne
-do ogarnięcia jest tak jak mówisz MMI bo połowy rzeczy w nim nie ma nie znam sie ale chyba jest jakieś stare poczytałem trochę na forum i nie mogę np z poziomu MMI wyłączyć czujników ciśnienia opon , ani właśnie ustawić lini papilarnych
a wydechów z chęcią posłucham i może znowu mnie weźmie ;p
-
Motostacja
Z okazji pobytu w Toruniu i ładnej pogody umyłem pierwszy raz samodzielnie w tym roku audika poniżej kilka fotek zarówno z dziś jak i z ubiegłego roku.
Niebawem planuje zmianę gabloty
A od kiedy mam D3 zrobiłem miedzy innymi:
-wymiana trybików w mechaniźmie MMI
-naprawa fisa
-naprawa sterownia na kierownicy
-wymiana lamp tył na full LED model 2007stare z racji wieku były
-wymiana tylnej szyby plus oklejenie folia (szyba była laminowana i od słońca rozkleiły się jej warstwy bolączka a8) szybe wymieniałem na rocznik 2006 hartowaną
-po zakupie wymiana rozrzadu plus pakiet startowy
-w audi w międzyczasie zostały uszczelnione dekle zaworowe oraz nastawniki
-serwis klimatyzacji plus wymiana czujnika klimatyzacji
-wymiana łozyska tył prawe + geometria
-wymiana czujnika pdc
-audi ma zamontowane dystanse HR przykrecane 20mm na strone
-oswietlenie ledowe tylnej rejestracji i oswietlenia przestrzeni bagażnika canbus
-dołozony wizualny parktronic
-pranie wnętrza obejmujące demontaż plastików i foteli
-wymieniony akumulator 110ah varta plus ustawienie timerów i kodowanie akumulatora w module, brak problemu ze znikającym prądem który trapi wiele audi
-regeneracja obu zacisków elektrycznych plus regeneracja tłoczków i uszczelnień w zaciskach
-wymiana oleju na motul 5w30 x clean po zakupie , obecnie po 2 wymianie oleju zalany valvoline 5w40 wymiana oleju co 10tys km wraz z wymiana filtrów lpg.
-niedawno wymienione żarniki xenonu
w najbliższym czasie planuje:
-korekte lakieru
-wymiane czujnika poziomowania "padł" :<
-wymiane wtyczki lub wiązki od PDC (urwany kabel na wtyczce) :<
-dystanse na przód
uwaga próbuje wrzucić foty bezpośrednio na forum.
może sie nie udać
http://tufotki.pl/FIRUT
http://www.fotosik.pl/zdjecie/54e6271b7945c686
Niebawem planuje zmianę gabloty
A od kiedy mam D3 zrobiłem miedzy innymi:
-wymiana trybików w mechaniźmie MMI
-naprawa fisa
-naprawa sterownia na kierownicy
-wymiana lamp tył na full LED model 2007stare z racji wieku były
-wymiana tylnej szyby plus oklejenie folia (szyba była laminowana i od słońca rozkleiły się jej warstwy bolączka a8) szybe wymieniałem na rocznik 2006 hartowaną
-po zakupie wymiana rozrzadu plus pakiet startowy
-w audi w międzyczasie zostały uszczelnione dekle zaworowe oraz nastawniki
-serwis klimatyzacji plus wymiana czujnika klimatyzacji
-wymiana łozyska tył prawe + geometria
-wymiana czujnika pdc
-audi ma zamontowane dystanse HR przykrecane 20mm na strone
-oswietlenie ledowe tylnej rejestracji i oswietlenia przestrzeni bagażnika canbus
-dołozony wizualny parktronic
-pranie wnętrza obejmujące demontaż plastików i foteli
-wymieniony akumulator 110ah varta plus ustawienie timerów i kodowanie akumulatora w module, brak problemu ze znikającym prądem który trapi wiele audi
-regeneracja obu zacisków elektrycznych plus regeneracja tłoczków i uszczelnień w zaciskach
-wymiana oleju na motul 5w30 x clean po zakupie , obecnie po 2 wymianie oleju zalany valvoline 5w40 wymiana oleju co 10tys km wraz z wymiana filtrów lpg.
-niedawno wymienione żarniki xenonu
w najbliższym czasie planuje:
-korekte lakieru
-wymiane czujnika poziomowania "padł" :<
-wymiane wtyczki lub wiązki od PDC (urwany kabel na wtyczce) :<
-dystanse na przód
uwaga próbuje wrzucić foty bezpośrednio na forum.
http://tufotki.pl/FIRUT
http://www.fotosik.pl/zdjecie/54e6271b7945c686
- robertas
- Super Klubowicz

- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
-
Motostacja
robertas, Dzięki za miłe słowo, nie ma na co czekać marzenia trzeba spełniać
Ja jestem posiadaczem D3 prawie 2 lata i nie żałuję, autko czasami kapryśne ale wynagradza to podczas długich tras
grunt to znaleźć może nie idealny bo takich po prostu nie ma ale przyzwoity egzemplarz D3.
Z D3 nigdy nic nie wiadomo, kolega kupił zadbana D3 W12 z historia wizualnie i technicznie jak nowa, mineło pół roku i zaczęły się cuda auto stoi 2 mc i nie jeździ :<
Ja jestem posiadaczem D3 prawie 2 lata i nie żałuję, autko czasami kapryśne ale wynagradza to podczas długich tras
Z D3 nigdy nic nie wiadomo, kolega kupił zadbana D3 W12 z historia wizualnie i technicznie jak nowa, mineło pół roku i zaczęły się cuda auto stoi 2 mc i nie jeździ :<






