części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D3 4.0TDI

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 28 lut 2016, 12:14

przebieg w 2009 r przyjechała do pl z przebiegiem 90tys ! od tamtej pory cały czas w gronie znajomych tzn od 90 tys do teraz obecnego przebiegu 220 znam historie bo cały czas była uzywana przez poprzedniego własciciela mojego "znajomego" który twierdził ze ja servisuje na bieżąco .... a jak to stwierdzili przejechali sie podpieli kompa skrzynia sie grzeje .... bardziej niz powinna delikatnie "niby" faluja obroty .... gdzie tak jak mówie ja do tej pory tego nie zauwazyłem

[ Dodano: 2016-02-28, 12:14 ]
i od razu swerdzili ze skoroskrzynia bd na dole to by pasowalo wymienic sprzegło hydrokinetyczne(konwerter) zeby za jakis tam czas nie rozbierac tego od nowa..

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 28 lut 2016, 12:39

Nie chce się czepiać tych przebiegów. Skąd sprowadzone było w 2009?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 28 lut 2016, 12:55

Driv33r, nie wiem na co czekasz...... ja bym to auto już dawno zabrał i odstawił do normalnych, uczciwych ludzi

Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 28 lut 2016, 13:03

drago_o pisze:Nie chce się czepiać tych przebiegów. Skąd sprowadzone było w 2009?


Auto sprowadzone z Belgi.
nie wiem na co czekasz...... ja bym to auto już dawno zabrał i odstawił do normalnych, uczciwych ludzi

słuchaj ja oddałem do tego warsztatu z polecenia innych znajomych ktorzy robili juz rózne zeczy u nich w 3.0TDI w 4.0TDI ... gosc naprawde "podobno" ogarnia temat u niego jak zajedziesz pod warsztat to non stop brak terminów i to robi naprawde fury Maserati , Porche , Tuaregi A6,A8 jezeli chodzi o ludzi to maja naprawde dobre zdanie o tym warsztacie gosc jest podobno naprawde dobry ....

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 28 lut 2016, 13:22

to idąc tym tokiem dlaczego tylko konwerter? tarczki itp. - remont skrzyni od razu zrobić ;)
i nie przemawiają do mnie nigdy argumenty, że robią prosiaki
ale jak to mówią - Twój cyrk...Twoje małpy ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 29 lut 2016, 10:28

Po przeczytaniu tematu nie urażając użytkowników D3 z motorami 4.0TDi, ja bym to auto sprzedał nawet za 27-30tyś zł dołożył te 15-17tyś i kupił D3 z 4.2 LPG.

Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.

Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.

4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 lut 2016, 12:19

raftor pisze:4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.
To z jakimiś padłami się ścigałeś :)

Z resztą się zgodzę :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 29 lut 2016, 14:13

raftor, widocznie Twoje LPG jest z jakimiś super uszlachetniaczami LOL :D
marzenia się spełniają ;)

Gość

Post autor: Gość » 29 lut 2016, 15:33

Nie marudźcie tylko stańcie z nim na kresce i sie okaże <fujarka>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 lut 2016, 15:38

Ja zawsze chętny :D w środę jestem w Wawie na Automaticon'ie więc kto wie, kto wie... :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 29 lut 2016, 16:51

drago_o pisze:To z jakimiś padłami się ścigałeś :)
być może, co ciekawe odczucia przyśpieszenia w 4.0tdi są lepsze niż w mojej 4.2 MPI, natomiast dane techniczne mówią same za siebie 4.2 MPI 6,3s do 100km/h 4.0Tdi 6,7s do 100km/h więc wyścig jest miarodajny.

Dodatkowo w to nie wierze że ma jakieś znaczenie ale u mnie jest zdjęty kaganiec rozpędza sie do 280km/h wsadzony jest sportowy filtr i zrobiony flash ECU czas na S na benzynie to 5.8-6s do 100km/h na oryginalnym rozm opon 19" 255/40 więc serie trzyma :)
żeby nie byc gołosłownym
panton pisze:marzenia się spełniają ;)

specjalnie dla Ciebie niedowiarku :)
Apophis pisze:Nie marudźcie tylko stańcie z nim na kresce i sie okaże <fujarka>
Dokładnie :) z 4.0 chetnie stanie, natomiast przy 4.2tdi nie bardzo jest po co :)
Ja zawsze chętny :D w środę jestem w Wawie na Automaticon'ie więc kto wie, kto wie... :)
Ja tez jestem chętny lubie konfrontowac to co na papierze z tym co jest w rzeczywistości lecz niestety wylatuje do Londynu na 2 tygodnie wiec zapraszam po 13 :D

Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 29 lut 2016, 18:27

raftor z moim 4.0 TDI chodz jest w kiepskim stanie raczej tez bys nie miał sznas 324KM/Prawie 800Nm i na tej mapie auto juz jezdzi ok 4Lat no niestety miałem sprzedawac ale wyremontuje i mam nadzieje ze nie bd musiał tam zaglądac przez najbliższe "pare tysiecy" albo powiem inaczej chciał bym tam nie zaglądać bo to róznie bywa

rafalr93
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
Lokalizacja: RZuwary

Post autor: rafalr93 » 29 lut 2016, 18:44

[quote="raftor"]Po przeczytaniu tematu nie urażając użytkowników D3 z motorami 4.0TDi, ja bym to auto sprzedał nawet za 27-30tyś zł dołożył te 15-17tyś i kupił D3 z 4.2 LPG.

Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.

Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.


Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k . <boisie>

Jeżeli auto jest w fajnym stanie wizualnym to po zrobieniu tych kilku rzeczy powinno chodzić cacy przez kilka dobrych lat ale też się zastanawiam że przy tym przebiegu takie bolączki to trochę nie na miejscu z tym przebiegiem nawet na 4.0 <hmm>

Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 29 lut 2016, 19:22

a czy uwazasz ze ja wieze w ten przebieg ? teoretycznie te kilometry co od 90 do 220 zrobiła to wierze bo tak jak napsialem była u znajomego ale tez niewiadomo czy jak juz przyjechała do Pl to np z 300 nie zrobiło sie 90 ....

Motostacja

Post autor: Motostacja » 29 lut 2016, 19:55

Driv33r pisze:raftor z moim 4.0 TDI chodz jest w kiepskim stanie raczej tez bys nie miał sznas 324KM/Prawie 800Nm
Pisałem o seryjnych motorach, mysle że jak by do 4.2 wsadzić kompresor albo 2 dmuchawy to klekot by wąchał smrodek spalonej benzyny. Więc takie porównania nie mają sensu :)

Po prostu seryjnie 4.0tdi jest delikatnie wolniejsze niż 4.2 MPI takie sa moje doświadczenia i tak mówia dane producenta, a to że łatwo można podnieść moc 4.0Tdi to doskonale wiem, no ale jest masa minusów jak dla mnie śmigania klekotem w porównaniu do podtlenku LPG.

Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k . <boisie>
Bez paniki za 40tyś juz mozna kupic przyzwoite D3 przedliftowe z LPG, ponadto była to tylko moja propozycja jak już pisałem benzyna jest tańsza w serwisie tańsza w eksploatacji paliwowej "z LPG" no i mniej problematyczna,w klekocie wystarczy awaria turbiny i trzeba rwać silnik.

Wg. mnie duże silniki TDi tylko na autostrady do miasta to jest nieporozumienie, grzeja sie długo w zime, a w lato raz przyłożysz na gaz i musisz chłodzić turbiny " ew mozna założyć opóźnienie gaszenia zapłonu"

Duzy i przyjemny plus kopa w plecy przy przyspieszaniu ale za to bardzo słaba elastyczność w porównaniu do benzyny.

Sporo Km narobiłem zarówno d3 w 4.0tdi, 4.2tdi, w12 oraz swoim 4.2MPi wiec jakieś tam wyrobione zdanie mam. Zastanawiałem sie nawet nad zmianą na 4.2TDi bo byłem pod wrażeniem kopa jakiego ma, ale wizja rwania silnika przy awari np. czujnika ciśnienia turbo mnie odrzuca. Dźwiek również na plus dla benzyny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl