A8 D3 4.0TDI
przebieg w 2009 r przyjechała do pl z przebiegiem 90tys ! od tamtej pory cały czas w gronie znajomych tzn od 90 tys do teraz obecnego przebiegu 220 znam historie bo cały czas była uzywana przez poprzedniego własciciela mojego "znajomego" który twierdził ze ja servisuje na bieżąco .... a jak to stwierdzili przejechali sie podpieli kompa skrzynia sie grzeje .... bardziej niz powinna delikatnie "niby" faluja obroty .... gdzie tak jak mówie ja do tej pory tego nie zauwazyłem
[ Dodano: 2016-02-28, 12:14 ]
i od razu swerdzili ze skoroskrzynia bd na dole to by pasowalo wymienic sprzegło hydrokinetyczne(konwerter) zeby za jakis tam czas nie rozbierac tego od nowa..
[ Dodano: 2016-02-28, 12:14 ]
i od razu swerdzili ze skoroskrzynia bd na dole to by pasowalo wymienic sprzegło hydrokinetyczne(konwerter) zeby za jakis tam czas nie rozbierac tego od nowa..
Nie chce się czepiać tych przebiegów. Skąd sprowadzone było w 2009?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o pisze:Nie chce się czepiać tych przebiegów. Skąd sprowadzone było w 2009?
Auto sprowadzone z Belgi.
nie wiem na co czekasz...... ja bym to auto już dawno zabrał i odstawił do normalnych, uczciwych ludzi
słuchaj ja oddałem do tego warsztatu z polecenia innych znajomych ktorzy robili juz rózne zeczy u nich w 3.0TDI w 4.0TDI ... gosc naprawde "podobno" ogarnia temat u niego jak zajedziesz pod warsztat to non stop brak terminów i to robi naprawde fury Maserati , Porche , Tuaregi A6,A8 jezeli chodzi o ludzi to maja naprawde dobre zdanie o tym warsztacie gosc jest podobno naprawde dobry ....
Po przeczytaniu tematu nie urażając użytkowników D3 z motorami 4.0TDi, ja bym to auto sprzedał nawet za 27-30tyś zł dołożył te 15-17tyś i kupił D3 z 4.2 LPG.
Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.
Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.
4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.
Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.
Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.
4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.
To z jakimiś padłami się ścigałeśraftor pisze:4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.
Z resztą się zgodzę
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ja zawsze chętny w środę jestem w Wawie na Automaticon'ie więc kto wie, kto wie...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
być może, co ciekawe odczucia przyśpieszenia w 4.0tdi są lepsze niż w mojej 4.2 MPI, natomiast dane techniczne mówią same za siebie 4.2 MPI 6,3s do 100km/h 4.0Tdi 6,7s do 100km/h więc wyścig jest miarodajny.drago_o pisze:To z jakimiś padłami się ścigałeś
Dodatkowo w to nie wierze że ma jakieś znaczenie ale u mnie jest zdjęty kaganiec rozpędza sie do 280km/h wsadzony jest sportowy filtr i zrobiony flash ECU czas na S na benzynie to 5.8-6s do 100km/h na oryginalnym rozm opon 19" 255/40 więc serie trzyma
żeby nie byc gołosłownym
panton pisze:marzenia się spełniają
specjalnie dla Ciebie niedowiarku
Dokładnie z 4.0 chetnie stanie, natomiast przy 4.2tdi nie bardzo jest po coApophis pisze:Nie marudźcie tylko stańcie z nim na kresce i sie okaże
Ja tez jestem chętny lubie konfrontowac to co na papierze z tym co jest w rzeczywistości lecz niestety wylatuje do Londynu na 2 tygodnie wiec zapraszam po 13Ja zawsze chętny w środę jestem w Wawie na Automaticon'ie więc kto wie, kto wie...
raftor z moim 4.0 TDI chodz jest w kiepskim stanie raczej tez bys nie miał sznas 324KM/Prawie 800Nm i na tej mapie auto juz jezdzi ok 4Lat no niestety miałem sprzedawac ale wyremontuje i mam nadzieje ze nie bd musiał tam zaglądac przez najbliższe "pare tysiecy" albo powiem inaczej chciał bym tam nie zaglądać bo to róznie bywa
[quote="raftor"]Po przeczytaniu tematu nie urażając użytkowników D3 z motorami 4.0TDi, ja bym to auto sprzedał nawet za 27-30tyś zł dołożył te 15-17tyś i kupił D3 z 4.2 LPG.
Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.
Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.
Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k .
Jeżeli auto jest w fajnym stanie wizualnym to po zrobieniu tych kilku rzeczy powinno chodzić cacy przez kilka dobrych lat ale też się zastanawiam że przy tym przebiegu takie bolączki to trochę nie na miejscu z tym przebiegiem nawet na 4.0
Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.
Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.
Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k .
Jeżeli auto jest w fajnym stanie wizualnym to po zrobieniu tych kilku rzeczy powinno chodzić cacy przez kilka dobrych lat ale też się zastanawiam że przy tym przebiegu takie bolączki to trochę nie na miejscu z tym przebiegiem nawet na 4.0
Pisałem o seryjnych motorach, mysle że jak by do 4.2 wsadzić kompresor albo 2 dmuchawy to klekot by wąchał smrodek spalonej benzyny. Więc takie porównania nie mają sensuDriv33r pisze:raftor z moim 4.0 TDI chodz jest w kiepskim stanie raczej tez bys nie miał sznas 324KM/Prawie 800Nm
Po prostu seryjnie 4.0tdi jest delikatnie wolniejsze niż 4.2 MPI takie sa moje doświadczenia i tak mówia dane producenta, a to że łatwo można podnieść moc 4.0Tdi to doskonale wiem, no ale jest masa minusów jak dla mnie śmigania klekotem w porównaniu do podtlenku LPG.
Bez paniki za 40tyś juz mozna kupic przyzwoite D3 przedliftowe z LPG, ponadto była to tylko moja propozycja jak już pisałem benzyna jest tańsza w serwisie tańsza w eksploatacji paliwowej "z LPG" no i mniej problematyczna,w klekocie wystarczy awaria turbiny i trzeba rwać silnik.Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k .
Wg. mnie duże silniki TDi tylko na autostrady do miasta to jest nieporozumienie, grzeja sie długo w zime, a w lato raz przyłożysz na gaz i musisz chłodzić turbiny " ew mozna założyć opóźnienie gaszenia zapłonu"
Duzy i przyjemny plus kopa w plecy przy przyspieszaniu ale za to bardzo słaba elastyczność w porównaniu do benzyny.
Sporo Km narobiłem zarówno d3 w 4.0tdi, 4.2tdi, w12 oraz swoim 4.2MPi wiec jakieś tam wyrobione zdanie mam. Zastanawiałem sie nawet nad zmianą na 4.2TDi bo byłem pod wrażeniem kopa jakiego ma, ale wizja rwania silnika przy awari np. czujnika ciśnienia turbo mnie odrzuca. Dźwiek również na plus dla benzyny.