[S8 D2 FL] Czy w S8 jest blokada prędkości?
Przekłamanie koledzy to jest standard
Tylko liczniki sa dobre w ciężarówkach tam musi byc zo 2 lata Legalizacjia widziałem jak to sie odbywa przedewszystkim jest brany z osi pędnej w 99,95 tyla oś rozmiar opon!!!
Potem kalibracja wtedy jest dobry odczyt. Liczniki w osobowych nie sa dokładne bo nie są legalizowne
A kolego MANIAKU PRĘDKOŚCI jak chcesz zobaczyć czy masz blokade to jedź na AFTOBAN
Tylko liczniki sa dobre w ciężarówkach tam musi byc zo 2 lata Legalizacjia widziałem jak to sie odbywa przedewszystkim jest brany z osi pędnej w 99,95 tyla oś rozmiar opon!!!
Potem kalibracja wtedy jest dobry odczyt. Liczniki w osobowych nie sa dokładne bo nie są legalizowne
A kolego MANIAKU PRĘDKOŚCI jak chcesz zobaczyć czy masz blokade to jedź na AFTOBAN
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Jak założy sie do D2 kółka w ori rozmiarze od D3 czyli średnica 690mm to licznik pokazuje dokładnie tyle ile GPS, co do km. Sprawdziliśmy to wracając ostatnio ze zlotu A8 w Niemczech. W cztery osoby z betami na LPG mieliśmy 245 i już dalej nie chciał jechać. Nie wiem czy to blokada czy nasza masa czy za duże kółka (trudniej ukręcić silnikowi i inne przełożenie się robi) czy silnik stracił już parędziesiąt kucy czy tak ma być. Z wypowiedzi powyżej wynika, że gdyby założony był ori rozmiar kół to pewnie pokazało by na liczniku wzg. GPS jakieś 20 więcej czyli koło 265...
Ja też mam od D3 19 i musze sie przyznać że ostatnio na trasie do stolicy na Gps pokazało 287 a licznik pokazywał w zasadzie 290 NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI :diabel: A ciśnienie w oponach zwiększyłem o 0.5 i poskładałęm lusterka
Jestem ciekaw jaki by był komentar z jak by mnie Kamerka złapała i ten komentarz z programu UWAGA PIRAT heheh
>>>>>>>>> KURCZE DROGA ROBI SIE WĄSKA :diabel: <<<<<<<<<<<<<<<
Jestem ciekaw jaki by był komentar z jak by mnie Kamerka złapała i ten komentarz z programu UWAGA PIRAT heheh
>>>>>>>>> KURCZE DROGA ROBI SIE WĄSKA :diabel: <<<<<<<<<<<<<<<
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
No ładnie sobie koledzy poczynacie... ja zawsze tylko 50 jeżdżę a na trasie nie więcej niż 70 :diabel:Pers pisze:Ja też mam od D3 19 i musze sie przyznać że ostatnio na trasie do stolicy na Gps pokazało 287 a licznik pokazywał w zasadzie 290...
A Ty kolego byłeś w stolicy?... się odezwij nastepnym razom to jakiegoś Short Spota eSek se zrobymy :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Było by pewnie tak:Pers pisze:Jestem ciekaw jaki by był komentar z jak by mnie Kamerka złapała i ten komentarz z programu UWAGA PIRAT heheh
290 na 110 to już wielka przesada a właściwie igranie ze śmiercią! O 180 większa prędkość od dopuszczalnej świadczy o wielkiej głupocie tego kierowcy. Nie dość, że sam ryzykuje śmiercią to co najgorsze. naraża innych na wielkie niebezpieczeństwo. Ciekawe czy zdaje sobie sprawę co dzieje się z samochodem przy zderzeniu z dowolnym przedmiotem przy tej prędkości. Ulica to nie tor wyścigowy. Uważamy ,że nasze prawo, powinno dopuszczać w takich przypadkach natychmiastowe odebrania prawa jazdy takim kierowcom... 10 punktów karnych i 500 zł mandatu to stanowczo za mało w takich przypadkach. Kierowca tego niemalże już wyścigowego Audi, chyba pomylił się z powołaniem, na pewno na długo zostanie naszym programowym rekordzistą, oby nikt nie zechciał go pobić, żeby znaleść się w naszym programie... :-P
A tak na poważnie to Pers, "jesteś hardkorem" ;-)
swoja audi jezdze spokojnie autostrada predkosc podrozna w granicach 140-160,czasami na kilka sekund przycisne do 200 ale to zadkosc,motocyklami jezdze juz przeszlo 10 lat i pamietam za mlodu na trasce sprawdzalem mozliwosci kazdego motocykla jaki mialem maks 280 honda cbr 900rr sciagnieta z toru pozmieniane elektronika i walki rozrzadu.nie mialem manetki do spodu de facto kolegi maszyna pozyczyl na 2 godz.ale na szczescie ten wiek mam juz za soba juz dawno.po dwoch niegroznych wypadkach nie z mojej winy, wymuszenia kierowcow aut psycha diamertalnie sie zmienila przynajmniej u mnie.bedac kierowca motocykla musisz miec oczy dookola glowy i przewidywac rozne sytuacje po dystansie tak ok 600 km na motocyklu czuje sie ,tak jak bym autem zrobil dwokrotnie wiekszy dystans ale nie ma wyjscia zeby przezyc pelna koncentracja a i tak nigdy nie wiadomo co czlowieka na drodze spotka pozdrawiam
Powiedział ten z którym umawialiśmy się na spokojną podróż na zlot do Niemiec i całą A2-ke przelecieliśmy z zegarem na "złoty,osiemdziesiąt" :mrgreen:Mucholejkolator pisze:(...) A tak na poważnie to Pers, "jesteś hardkorem" ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ładnie się jeździ, ładnie :lol:Karol pisze:(...) a tu moj maly obmiar
jak dla mnie trochę dziwnie działa ten zegar elektroniczny (duże opóźnienie wskazań)...
pod koniec jak odpuszczasz gaz i auto dosyć poważnie zwalnia (widać to po zegarach analogowych) to zegar cyfrowy wciąż jeszcze podbija prędkość o nastepne 0,2km/h - ostatnie widoczne wskazanie zegarów: analogowy 220km/h a cyfrowy 300,4km/h :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
hehehe... o ja głupi na takie coś się złapałem...Karol pisze:ten cyfrowy to jest przebieg km
myślałem że możesz ustawić aby tam się wyświetlało i pokazujesz tą różnicę pomiędzy analogowym a cyfrowym (akurat byłoby jakieś 10km/h różnicy)
a cyfrowy wskaźnik prędkości masz oczywiście na FIS'ie pomiędzy zegarami :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Karol napisał:
Jak tak patrzę jak latają Wasze auta (np.Karola właśnie i na youtube ogólnie) to stwierdzam że moja pow. 220 km/h jedzie jak 2.8 :-( .
Podejrzewam że jak pojedziemy na hamownię z FOSS-em to mi wyjdzie trochę ponad 200 kucy. Takie mam odczucia. A silnik niby zdrowy. Będę musiał zrobić wnikliwą diagnozę dolotu i wydechu...
Jak tak patrzę jak latają Wasze auta (np.Karola właśnie i na youtube ogólnie) to stwierdzam że moja pow. 220 km/h jedzie jak 2.8 :-( .
Podejrzewam że jak pojedziemy na hamownię z FOSS-em to mi wyjdzie trochę ponad 200 kucy. Takie mam odczucia. A silnik niby zdrowy. Będę musiał zrobić wnikliwą diagnozę dolotu i wydechu...
- matrose1983
- Forum Audi A8
- Posty: 235
- Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
- Lokalizacja: Gdańsk