części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 11 mar 2016, 20:57

guzior pisze:
RS8 D3 na BUHu juz moj kumpel poskładał
Dziwne ze nikt nigdy nie widzial tego co ktos tam zrobil, poskladal, kolega kolegi, znajomy, kumpel, wujek....

Nie ma czasow, wykresow, filmow z hamowni, z drogi itp. Tylko opowiesci...
Nie przypominaj już każdy sie do tego przyzwyczaił :D

Gość

Post autor: Gość » 11 mar 2016, 21:09

I nie musisz widzieć. TO że ty ja i wielu z nas sie tu chwali czyms nie oznacza że ktos nie mieszkający w PL musi robic to samo. W mojej okolicy od cholery jest ósemek a z tego kilka w klubie bo reszta ma na forumowe zycie wyjebke-zapraszałem ciekawych gości-a po co? nie mam czasu nie potrzebuje sie reklamować itd itp.
Genowefa tez sie nie afiszuje specjalnie jakos bo dopiero jesienia sie dowiedziałem że istnieją. Za to ciebie z neta i for znam od lat i co to wnosi?

Wiem że nie lubisz jak sie nie chwali ciebie ale nie jestes bogiem tunerów dla mnie,znam przypadki twoich naprawde ciekawych projektów i znam przypadku tu w klubie że dałeś totalna porażkę.

Masz chłopie wiedze za to szacun ale ja twoim klientem nigdy nie bede kazdy robi co chce.

Doskonale wiesz że sa w PL projekty na BUHu bo to proste jak bydowa cepa-dla ciebie nie wiem czy tydzień roboty-efekty powalają.

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 11 mar 2016, 21:18

znam przypadku tu w klubie że dałeś totalna porażkę.
Porazke z czym? Z d3 co wyplulo troche ponad 400hp? owszem, ale wiem co powodowalo tak maly przorost mocy, i wiedzialem ze mocy z tego nie nawale. A awaria silnika - nie moja wina.
Masz chłopie wiedze za to szacun ale ja twoim klientem nigdy nie bede kazdy robi co chce.
Całe szczescie bo zolte papiery bym mial po 2 tygodniach.
Doskonale wiesz że sa w PL projekty na BUHu bo to proste jak bydowa cepa
Projekty RSów na BUHu. A w innym nadwoziu zestawu silnik-skrzynia w polsce jeszcze nikt nie odpalil. I przez to ze proste to mnie nie kreca. Wole bardziej ambitne zadania niz zrobienie dp i programu :) Ew jeszcze hybrydowych turbin....

Gość

Post autor: Gość » 11 mar 2016, 21:36

guzior pisze:Porazke z czym? Z d3 co wyplulo troche ponad 400hp? owszem, ale wiem co powodowalo tak maly przorost mocy, i wiedzialem ze mocy z tego nie nawale. A awaria silnika - nie moja wina.
Wlasnie że nie dotyczy to projektu co mam na myśli. Nie moja sprawa ja temat znam dogłębnie.
guzior pisze:Całe szczescie bo zolte papiery bym mial po 2 tygodniach.
no i rente :D

W genowefie chetnie mi wsadzą do D2 BUHa ale no nie potrzebuje aż tyle jak są 3.0 i 4.0 tfsi wg mnie rozsadniejsze. Nie ma problemu z odpaleniem BUHa w innym aucie czy....motorówce :)

Ambitne czy nie ja takie wolę,i może cos wystrugam kiedyś to sie pochawale <jezyk>

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 11 mar 2016, 21:45

Odpal SKRZYNIE a nie sam silnik....

Wsadza? A wiedza ze nie wejdzie bez wywalnia centrali wentylacyjnej na ori skrzyni od BUHa? Czy tego nie przewidzieli?

PS. To nie wiem o ktorej mowisz

Gość

Post autor: Gość » 11 mar 2016, 21:48

Szczerze nie wgłebiałem sie w to ale po kiego mi ona?? W D3 to żaden problem nawet nie swap a przekładka. Montowac 6hp w D2 chyba bedzie średnio :)

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 11 mar 2016, 21:59

Jak na kiego? Choćby dlatego że to skrzynia robi robotę w BUHu. Ale taki fachowiec i znawca co widział juz wszystko jak ty to juz powinien wiedzieć. Dziwi mnie wiec pytanie "po kiego"

PS. Jest jedno 6hp co wejdzie do d2 bez ciecia grodzi. Znawca, pytanie do ciebie - ktora?

Gość

Post autor: Gość » 11 mar 2016, 22:03

Ale ja nie chce automata :) juz mi sie odwidziały te cudowne skrzynki w audiczkach.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 11 mar 2016, 22:13

Nie ma co się spierać.
Jak ktoś wsadzi w D3 5.0 biturbo to się będzie dyskutować.
Ale na pewno taniej nie wyjdzie. Sam silnik bez osprzętu kosztuje krocie, a gdzie osprzęt robota i skrzyina biegów :)
Nie ma takich projektów bo się zwyczajnie nie opłacają.
Kupno S8 D3, wywalenie silnika ze skrznią, kupno BUH ze skrzynią, osprzętem itp, robota... wyjdzie drożej niż S8 D4...

A tu Przemek ma limuzyne klasy premium co ma wyniki lepsze niż S8 D4. To prawda, że cha-ka różna i skrzynia wolniejsza, ale jaka różnica w cenie :)
I na upartego ABZ można zagazować <jezyk>
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 11 mar 2016, 22:29

jakie krocie? 10k euro ale fakt że w podobnej cenie jest 4.0 tfsi co uważam za lepsza zabawke-ja biedny sie sklaniam ku czemus takiemu jak CAK :)

S8 D4 w serii tez ponoć dłubią jakieś 700kunia i więcej-nie widzieli?

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 11 mar 2016, 22:38

Na serii? Chyba cie rwie.... Wydech dolot turbiny cnc to tak.

Ten silnik nie reaguje tak jak BUH.


Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 mar 2016, 22:49

Apo... wez wyluzuj ;) Ja dodam tyle...

Guzior good job w Przemkowym bolidzie... jestem pod wrazeniem ;)

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 11 mar 2016, 22:58

Na co ja mam zwrócić uwagę w tych linkach?

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 11 mar 2016, 22:59

Pierwszy nie ma 700 KM jak napisałes, drugi po MTM więc nie jest seryjny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl