części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 14 mar 2016, 00:21

Oby tak!! ;) hehe,

Aha i zostało mi zmierzyć ciśnienie oleju i jeśli bedzie ok - zrobić znów płukanke + nowy olej i filtr i FINITO :]
Pozdrawiam !!

Gość

Post autor: Gość » 14 mar 2016, 00:24

A zapisałes się? Jak nie to zasuwaj do tematu :)

A ty nie robiłes płukanek już? Skąd az tyle syfu?

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 14 mar 2016, 00:33

Robiłem już raz i niewiem skąd - skoro nie przybywa oleju :P to chyba jeszcze pozostałości po poprzedniku i Castrolu xD

...Ta zapisywałem sie ;)
Pozdrawiam !!

Gość

Post autor: Gość » 14 mar 2016, 00:50

No co ty gadasz-erni sam sprawdzał i nie ma bata na castrolka :) To tylko Ja tak dla smiechu sobie go hejtuje :D

Za dużo płukac tez sie nie da-zmieniaj może czesciej oleum-co 5tysi tak z 3 razy??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 mar 2016, 03:11

ManiekJames pisze:Walczyłem w sobote, potem w niedziele - bo czyszczenia sporo tego syfu.
Znalazłem połamany w wielu kawałkach ślizg stary :P
A miskę zdejmowałeś?... zaglądałeś?... wyciągnąłeś pozostałe kawałki ślizgu?
ManiekJames pisze:i po WIELU - WIEELU próbach odkręcenia półpanewek (3 klucze torx mi pękły: Yato - kupa, Wurtch - dziwne ale tyż ukręciłem, i kolejny jakiś Noname... grrr aż w ruch poszedł młotek i po pobiciu kilku wrednych śrub udało sie odkręcić panewki :D - NEO dało rade)
Nie gadaj.... kto tak dokręca :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 mar 2016, 06:08

Maniek normalnie widoczek twojego napinacza w tej BREI wymiata <boisie>

Wypłucz dobrze płukanką LM zapodaj Valvo Chwilowo i zalej LM0W40 docelowo ,

Po drodze chociażby minimum 2xzmiana filtra ... najlepiej 3

Mise zrzucałeś, jak wyglądało wszystko ? podobnie jak napinacz? czy tylko główka tak wygląda?

trzeba było pompe oleju przeczyscic razem ze smokiem ;)

Bylebys tylko za dużo masy uszczelniajacej nie naładował by smoka nie zassało na amen <jezyk2>

Super ze 8 meczka znowu śmiga <brawo>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 mar 2016, 07:32

mnie to jedno zastanawia w jednych silnikach mimo tego samego oleju jest w miarę czysto a w drugich szlam <boisie>
U ciebie to rozpacz ten motor długo nie pożyje ja wczoraj rozebrałem volvo tez z zmiennymi fazami bo uszczelka padł i szlam jest taki jak u ciebie po namyśle szukam drugiego motoru bo ten już ma 300 tys i takie błoto .
Przy takim stanie wszystkiego możemy się spodziewać wszystkiego a te twoje płukania raczej na wiele się nie zdadzą rwij misę i sprawdzaj bo to jedyny sposób

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 14 mar 2016, 07:52

Maniek Sprawdź piny we wtyczce bo znam przypadki że podczas wsuwania któryś pin się zagial.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2016, 20:58 przez leon0376, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Lakier

Post autor: Lakier » 14 mar 2016, 16:55

Najważniejsze, że silnik Ci chodzi. Sprawdzałeś ciśnienie oleju? Szczerze mówiąc, to któryś z poprzedni właścicieli musiał nie wymieniać oleju, bo nawet castrol czegoś takiego by nie zrobił!

Pamiętam, że jak szukałeś audi, to miałeś lagune II, która jest ponoć królową lawet - jednak ta laguna chyba mniej Ci się psuła niż audi :D.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 mar 2016, 18:07

A ja sie tylko wtrące i zapytam jak wymienic sam slizg napinacza?
Stary to... można połamac ale nowy jak załozyć???

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 mar 2016, 18:50

nowy jest elastyczny można go w gorącą wodę dać :]

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 15 mar 2016, 00:41

FOSS, Więc tak - teraz miski nie ruszałem - miske zdejmowałem ostatnio przy poprzednim nastawniku - i było CZYŚCIUTKO :P Smok czysty i ogólnie ładnie ... tylko taki syf w głowicach <bezradny>

aha i sądzę że to jeszcze nigdy nie było ruszane dlatego takie zapieczone - tam wszystko ma znaczki CCCO :P
W historii auta nie ma mowy o zdejmowaniu dekli :P

dracus6662, wiem sam byłem pod wrażeniem takiego syfu xD

I sie zrobi jeszcze jedną płukankę za niebawem :) już kupiłem 2 filtry oleju ;)

pepi, że tak powiem - olewam to że tak silnik w środku wygąda - ma działać i tyle - ino dam mu jeszcze jedną płukankę - w końcu nie bede zmieniał silnika przez to że tam brudno ;)
Myśle że potrzebna mu trasa tak 1000km żeby dobrze sie wygrzał xD ale nie mam kiedy i celu - bo bez sensu szkoda jeździć.

leon0376, To jest błąd odczytu prędkości tylnego lewego koła :P .. popatrze na piny ;)

Lakier, Noooo ... w Lagune też pakowałem kase ... ale to były znacznie niższe kwoty ;P hyhy. ale to nie były raczej naprawy co bardziej rozwój i zmiany :P

kryhawrc, Te ślizgi mają taki zapas miejsca jak się przesuwają po płozach że da rade go wysunąć zręcznie :)
Nic nie trzeba grzać ani łamać - bo to nie plastik który sie wygina bo by sie stopił od temperatury ;) tylko jakiś twarde coś.
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 mar 2016, 01:28

ManiekJames pisze:Myśle że potrzebna mu trasa tak 1000km żeby dobrze sie wygrzał xD ale nie mam kiedy i celu - bo bez sensu szkoda jeździć.
A ty taki zlotowo-wycieczkowy człowiek i tobie trzeba tłumaczyć?...

W Zakopcu na Krópówkach zajebiste oscypki sprzedają....
koło Krynicy Górskiej znam jędną chatę góralską i ich właścicieli..... osypki z żurawiną wymiatają, tak jak i reszta menu.....
a w Sopocie przy molo są super zapiekanki......
a pod Elblągiem jest taka gospoda... zajebisty placek po węgiersku robią......
no... i już cel podróży jest.... teraz tylko wsiąść w maszynę i sprawdzić czy prawdę mówię...
ja sprawdzałem w ten sposób wielokrotnie różne miejscówki :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 15 mar 2016, 01:59

Eeee tam oscypki pierdupki jakieś...Maniek. Przyjade za miesiąc i wezme na 2 miesiące twoja lalunie(masz zapasowe cos do jazdy)zatankuj do pełna wszystko. Po powrocie bedziesz miał leciutko +2-4tysiaczki. Zajade do Daniego może dla rozrywki sie pościgam z FOSSem na Nurnburgring,bedzie igiełka,cycys pipeczka delikatesik! :)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 15 mar 2016, 17:30

aaaaaa..
czyli rozumiem ze musza sie przesuwać w przeciwna strone niż idze łańcuch-bo inaczej by chyba pospadały

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl