części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 21 kwie 2016, 01:00

A to u mnie na zimnym :

Sporo się różni od Twojego Adrian. Może u mnie to jakaś inna cholera ? I to też nie jest za każdym razem na zimnym.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 21 kwie 2016, 01:51

u mnie za kazdym razem napierdziela , jak u Ciebie nie za kazdym razem to podemnij manometr i sprawdź cisnienie oleju przy rozruchu

powinieneś mieć przy rozruchu minimum 1.5 bar przy 2000 tyś obrotów powinieneś mieć 3. 3-5 bar a potem na wolnych około 1.3 do 1.5 bara
jak nie masz takiego ciśnienia to pompoa zgon i stad Ci wyje nastawnik któryś pewnie ten do którego pompa ma dalej tłoczyć olej , sprawdź od tego a jak bedzie dobre Ciśnienie to płukanie silnika i olej 5w40 i bedzie po problemie a jak to nie pomoze to nastawnik jeden albo dwa nowe a Aso

u mnie cisnienie
przy starcie 2 bary
przy 2000 rpm daje 3.7 bara
a na postoju 1.4 bara czyli u mnie wg etki jest malina :)

Diagnoaza dwa nastawniki zgon czekam na nowe z Aso za 5 dni bede je miał :)

zrob jak mówie i albo rozgrzebiesz motor albo zapomnisz o nastawnikach :)
TYLKO V8

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 kwie 2016, 07:15

albo kup drugi motor ;)
niekiedy to tak najlepiej :]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 21 kwie 2016, 07:30

Adrianplock pisze:Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał <amasz>
Zdradź ile...
Adrianplock pisze: Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
Akurat to nikomu do głowy by nawet nie przyszło.
Adrianplock pisze: Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka :) stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie :)
Osobiście i bardzo subiektywnie uważam, że różnice w napinaczach pomiędzy 3.7 a 4.2 są kosmetyczne. Jeśli już to zamiany nie powinno się robić w drugą stronę (z 3.7 do 4.2). Sam już nie wiem, czy brać z ASO, czy testować zamiennik z 4.2.
Adrianplock pisze:Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 <onie> i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,
U mnie grzechotka wygląda podobnie, przy czym na zimnym słychać łańcuchy, a na ciepłym prawdopodobnie szklanki. I tak będę rozbierał sprzęt do rozrządu, więc przy okazji wymienię zawór pod deklem. Inna sprawa to to, że poprzedni właściciel zalał silnik olejem 5W30 (co prawda Valvoline) i zamierzam to od razu zmienić.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 21 kwie 2016, 08:26


Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 21 kwie 2016, 08:44

To nie jest napinacz do 3.7 w D2.

Właśnie dzwoniłem do ASO i w Olsztynie cena za 077109088D to ok. 2070zł brutto po 10% rabacie. Taniej niż u pośredników allegrowych (Inowrocław proponował ponad 2200 za oryginał).

Gość

Post autor: Gość » 21 kwie 2016, 10:03

No bo se posrednicy jeszcze tłuką marżę. Cena w ASO OK

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 kwie 2016, 11:13

krisker pisze:
Adrianplock pisze:Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
Akurat to nikomu do głowy by nawet nie przyszło.
I tu się mylisz. Poprawiałem kilka takich rozrządów po poprzednich serwisach bo złe były założone :)
krisker pisze:Właśnie dzwoniłem do ASO i w Olsztynie cena za 077109088D to ok. 2070zł brutto po 10% rabacie. Taniej niż u pośredników allegrowych (Inowrocław proponował ponad 2200 za oryginał).
Apophis pisze:No bo se posrednicy jeszcze tłuką marżę. Cena w ASO OK
Żadną marżę, po prostu sprzedają po cenie detalicznej.

Osobiście nie widzę nic w tym dziwnego, to normalny proceder rynkowy.
Cena detaliczna jest dla klienta detalicznego. Firmy, serwisy, hurtownie kupują z rabatem... i dalej dla klienta detalicznego często sprzedają po cenie detalicznej.

Teoretycznie klient detaliczny przychodzący do ASO i kupujący sporadycznie pojedyncze części powinien kupować w cenie detalicznej.
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 21 kwie 2016, 11:15

Adrianplock pisze:u mnie za kazdym razem napierdziela , jak u Ciebie nie za kazdym razem to podemnij manometr i sprawdź cisnienie oleju przy rozruchu
A u Ciebie ile czasu trzeba odczekać po zimnym odpaleniu, żeby znów coś było słychać ?

Gość

Post autor: Gość » 21 kwie 2016, 11:20

FOSS pisze:Żadną marżę, po prostu sprzedają po cenie detalicznej.

Osobiście nie widzę nic w tym dziwnego, to normalny proceder rynkowy.
Cena detaliczna jest dla klienta detalicznego. Firmy, serwisy, hurtownie kupują z rabatem... i dalej dla klienta detalicznego często sprzedają po cenie detalicznej.

Teoretycznie klient detaliczny przychodzący do ASO i kupujący sporadycznie pojedyncze części powinien kupować w cenie detalicznej.
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach
Czy ty uważasz że nasz klub to klient detaliczny?? :D

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 21 kwie 2016, 11:43

FOSS pisze:To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach
Cenę dostałem przez telefon, ale podawałem swoje dane (jestem ich klientem). Poza tym nawet cena detaliczna jest na poziomie tych z netu, więc IMO spoko. Pomijam absurdalność samej wyceny tej części.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 kwie 2016, 12:06

Apophis pisze:Czy ty uważasz że nasz klub to klient detaliczny?? :D
Jaki "klub"? <hmm>
:D
krisker pisze:Cenę dostałem przez telefon, ale podawałem swoje dane (jestem ich klientem). Poza tym nawet cena detaliczna jest na poziomie tych z netu, więc IMO spoko. Pomijam absurdalność samej wyceny tej części.
Generalnie to oczywiście lepiej dla ciebie - dają rabat to trzeba brać.

Odniosłem się tylko do porównania z tymi innymi firmami oferującymi oryginały.
Wg. mojego programu (do części zamiennych ASO mam dostęp on-line 24h) oryginalny nastawnik do BFM kosztuje w ASO w detalu dokładnie 2422pln brutto a do BFL 2300pln brutto :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 21 kwie 2016, 12:47

FOSS pisze:Wg. mojego programu (do części zamiennych ASO mam dostęp on-line 24h) oryginalny nastawnik do BFM kosztuje w ASO w detalu dokładnie 2422pln brutto a do BFL 2300pln brutto
Też dostałem dostęp i mam dokładnie taką samą cenę (077109088D).

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 kwie 2016, 13:14

tylko może niech kolega dobrze się zastanowi i policzy i sprawdzi motor dokładnie czy wpakowanie tych 5 tys jest uzasadnione i opłacalne /
bo może być dalej podobny problem -ale oczywiście nie musi :]

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 21 kwie 2016, 18:38

Kisker mam cena bez faktury przez kolege który tam pracuje bierze mi na Siebie oczywiscie po wielkich gledzeniach 1490 zł ale to bez faktury itp itd brutto wychodzi 1890 zł


gunner u mnie grzechotka zeby powrociła wystarczy godzina max i już pyr pyr pyr ,

Kisker bierz nowe nastawniki i sie nie pie,,,,,,, , <amasz> odżałuj i bedziesz sie cieszył w pełni sprawnym motorem :)

tylko zrób płukanke przed założeniem nowych nastawników bo Ci sie zaraz kanały olejowe zatkają jak sie jakiś glut odlepi , pomierz ciśnienia przed płukanką zobacz czy sa dobre jak dobre , zmieniaj nastawniki i w droge :)


Swoją droge Pepi , kupie silnik z uzywki , u kolegi na stacji demontarzu pojazdów stoi mu tych silników chyba z 5 kazdy bfm i dwa w12 i kilka 3.7 bfl i kilka traktorów 3.0 4.0 4.2 tdi itp itd

Problem polega na tym ze kazdy z tych silników wyglada jak nowy zero wycieków korozji czy tego typu rzeczy, ale skad masz pewność ze załozysz zmienisz olej pojeździsz dwa miesiace i pakiet za 5 tyś ??

Wole swoje zrechabilitować swój <brawo> mieć pewność ze wszystko jest zrobione i mnie nie zawiedzie :) <amasz>

i Sobie latać :)

[ Dodano: 2016-04-21, 18:38 ]
Krisker , a na ciepłym na wolnych coś Ci stuka czy jak dodajesz gazu to poklepywanie wzrasta???
TYLKO V8

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl