
Zapomniałeś o 4E4 411 305 B - stabilizator do aut opancerzonych .
Wskazałęm jednak najpopularniejsze opcje by wskazać punkty odniesienia w różnicach w ich grubościach
Mój przykład odnosił się do aut z 2004-2005r
![]() |
![]() |
![]() |
Tego specjalnie pominąłem - jeszcze nie widziałem tu na forum żadnej opancerzonej, ani D2 ani D3michalwruszak pisze:FOSS poprawiasz mnie a sam nie jesteś dokładny
Zapomniałeś o 4E4 411 305 B - stabilizator do aut opancerzonych .
Czyli jednak pomyłka... bo ten który poprzednio pominąłeś występował właśnie w roczniku 2004 w silnikach 4.0TDI a takich na tym forum trochę jednak jeździmichalwruszak pisze:Mój przykład odnosił się do aut z 2004-2005r
ehhhh, no przecież czytałeś temat i jest wyraźnie napisane, że oryginalnie samych gum nie kupisz bo takowe nie występują.Toomek pisze:Koledzy podpowiedzcie gdzie mogę kupić gumy stabilizatora, takie standardowe, nie poliuretany,
dzisiaj wziąłem się za wymianę, lecę do Intercarsu po nowe a tu szok, nie ma, serwis też nie ma (właśnie znalazłem w tym poście, że tylko z drążkiem) no i nie mogę znaleźć, zmierzyłem drążek (31mm) ale widzę, że jest kilka wymiarów zbliżonych do siebie, więc chyba muszę zmierzyć dokładniej, ewentualnie mam spisany numer ze starej gumy, może po tym numerze da się coś znaleźć. (028215 A / 1 4) gumy jeszcze oryginalne z 2002 roku(auto 2003 )
Skad to info? Seryjne sa przeciete, te zolte identyczne sa z seria, material tylko inny, producent z formy je daje nie przeciete, ale to nalezy samemu wykonac. Dlaczego nie wolno ich przeciac?lukasz88 pisze:chlebi, ja je ze dwa miesiące temu zakładałem i normalnie od brzegu drążka da się nasunąć tylko czymś posmaruj. Broń boże nie przecinaj ich.