części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Zawór regulacji zawieszenia NIVO

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

[D2 ALL ] Zawór regulacji zawieszenia NIVO

Post autor: Ara$ » 28 lis 2014, 16:10

Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i cos takiego mi pokazano. Co to jest i czy moge się z tym wybrać w trase 600km w jedna strone. Miałem jechac dzisiaj w nocy i nie wiem co robić?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 19:58 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lis 2014, 16:48

A masz NIVO?

DODANO:

Jest to zawór regulacji zawieszenia. Brakuje tam jeszcze łącznika. Ja bym to spryskał zmywaczem do hamulców i zobaczył skąd wycieka. Sprawdź czy poziom płynu wspomagania jest dobry.

Obrazek
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 28 lis 2014, 17:20

czyli to nie od hamulcowego a od wspomagania, bo tego płynu właśnie mi ubywa.
Nivo kiedyś u mnie było przynajmniej wg ETKi. Ale teraz nie ma.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lis 2014, 18:41

Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.

Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 28 lis 2014, 19:37

krzychu22.p1i pisze:Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.

Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.
z tą jazdą bałem się bo mi na stacji diagnostycznej powiedzieli ze to jakiś korektor siły hamowania. Jak wróce to pomyśle co z tym zrobić.
Nie wiem tylko jak ten płyn mój po dolewce się zachowa bo nie wygląda jak zielony, tylko bardziej jak jakiś żółty. A ja dokupiłem ten zielony minerał FEBI 6162. Chyba że ten co u mnie jest wlany był zielony i wyblakł.

Dzięki Kolego za pomoc.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lis 2014, 19:57

Przy nivo pompa wspomagania jest inna i zbiorniczek, jeśli tylko płyn wspomagania ubywa to jest winowajcą ten regulator. Pompa jest 2 sekcyjna i tłoczy płyn na tył auta najpierwej gumowym hydraulicznym a potem miedzianymi. Zalej tym z aso, nie wiele więcej stoi jak febi a układ działa zdecydowanie lepiej i ciszej.

Ten olej jest lekko zielonkawy, przepracowany wygląda na taki jak ciemny złoty lub lekko brązowy.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

godekx8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 28 lip 2012, 16:04
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: godekx8 » 16 lut 2016, 08:30

Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?
German und Cult style.

Boris_Dime
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2016, 18:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Boris_Dime » 19 mar 2016, 18:45

godekx8 pisze:Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?
Spokojnie można powymieniać uszczelniacze, aczkolwiek może być ciężko z odkręceniem korków.(nie grzać palnikiem bo będzie trzeba wymieniać wszystkie elementy gumowe ze środka)
U mnie lało się i przy ośce i z korka obok ośki bo wyżarło w nim dziurę przy krawędzi. Korek dotoczyłem sobie nowy mosiężny, a większość uszczelnień w środku to najzwyklejsze oringi. Zaaplikowałem czerwone silikonowe i narazie suchutko.
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl