Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i cos takiego mi pokazano. Co to jest i czy moge się z tym wybrać w trase 600km w jedna strone. Miałem jechac dzisiaj w nocy i nie wiem co robić?
[D2 ALL ] Zawór regulacji zawieszenia NIVO
[D2 ALL ] Zawór regulacji zawieszenia NIVO
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 19:58 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
z tą jazdą bałem się bo mi na stacji diagnostycznej powiedzieli ze to jakiś korektor siły hamowania. Jak wróce to pomyśle co z tym zrobić.krzychu22.p1i pisze:Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.
Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.
Nie wiem tylko jak ten płyn mój po dolewce się zachowa bo nie wygląda jak zielony, tylko bardziej jak jakiś żółty. A ja dokupiłem ten zielony minerał FEBI 6162. Chyba że ten co u mnie jest wlany był zielony i wyblakł.
Dzięki Kolego za pomoc.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Przy nivo pompa wspomagania jest inna i zbiorniczek, jeśli tylko płyn wspomagania ubywa to jest winowajcą ten regulator. Pompa jest 2 sekcyjna i tłoczy płyn na tył auta najpierwej gumowym hydraulicznym a potem miedzianymi. Zalej tym z aso, nie wiele więcej stoi jak febi a układ działa zdecydowanie lepiej i ciszej.
Ten olej jest lekko zielonkawy, przepracowany wygląda na taki jak ciemny złoty lub lekko brązowy.
Ten olej jest lekko zielonkawy, przepracowany wygląda na taki jak ciemny złoty lub lekko brązowy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 mar 2016, 18:32
- Lokalizacja: Wrocław
Spokojnie można powymieniać uszczelniacze, aczkolwiek może być ciężko z odkręceniem korków.(nie grzać palnikiem bo będzie trzeba wymieniać wszystkie elementy gumowe ze środka)godekx8 pisze:Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?
U mnie lało się i przy ośce i z korka obok ośki bo wyżarło w nim dziurę przy krawędzi. Korek dotoczyłem sobie nowy mosiężny, a większość uszczelnień w środku to najzwyklejsze oringi. Zaaplikowałem czerwone silikonowe i narazie suchutko.