Ja oddawałem kiedyś swój zacisk do regeneracji u mnie w mieście dla znajomego to płaciłem 300zł miałem wymienione już nie pamiętam 2 lub 3 małe łożyska, które stare mi zwrócił obudowa zszyta jakimś drutem i wszystko później zaspawane i wyczyszczone więc nie było to WD40 i rozruszaniearo51 pisze: Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Uszkodzony amortyzator przedni
- Lukas134
- Super Klubowicz

- Posty: 1243
- Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
- Lokalizacja: Łosice
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
-
Motostacja
Czy występuje u kogoś przy otwieraniu auta pilotem, np. jak postoi całą noc, takie psyknięcie trwające dosłownie przez ułamek sekundy ? Dobiega ten dźwięk mam wrażenie z okolic kompresora.
Jeśli po nocy Ci sie tak dzieje to masz nieszczelność zapewne padnięty amor i auto z rana samo sie poziomuje wychodząc ze stanu uśpienia .
-
Gunner
- Super Klubowicz

- Posty: 371
- Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
To zajebiście
Ale musi to być jakaś minimalna nieszczelność z tego co zaobserwowałem. Chyba kompresor w d...e nie dostaje jak takie coś się dzieje ?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 08:34 przez Gunner, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Motostacja
niestety kompresor bardziej sie eksploatuje przy nieszczelnościach , nieszczelność napewno mała jest skoro nie zauważyłeś ze auto nierówno stoi po nocy, ale bez paniki warto sprawdzić akumulator mi zawieszenie wariowało jak miałem padake akumulator po wymianie adaptacji i ustawieniu timerów spokój po dziś dzień.To zajebiścieAle musi to być jakaś minimalna nieszczelność z tego co zaobserwowałem. Chyba kompresor w d...e nie dostaje jak takie coś się dzieje ?
rano jak auto bedzie jeszcze zamknięte na równym podłożu dokonaj pomiarów od środka koła do nadkola i zobacz ile gdzie sie opuścił, sprawdz błędy w sterowniku, sprawdz temp pracy kompresora po jeździe i ile barów daje
niestety przy małej nieszczelności amorka a nawet chyba przy dużej nie wywala błędów auto po prostu po nocy kiedy je otwierasz uruchamiają sie systemy i widzi niezgodność otwiera zasobnik i masz takie tsyt i powoli sie samo poziomuje powietrzem z zasobnika, temat przerabiany u kolegi ale on z tym jeździ juz 20-30 tys ale kompresor sie u niego grzeje
-
Gunner
- Super Klubowicz

- Posty: 371
- Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
Heh jak jeździ 20-30 tys to u mnie taki przebieg zrobię w ponad 2 lata:D Ogólnie oczywiście żeby było trudniej to ten psyk nie występuje każdego dnia, a jak jest to trwa ułamek sek. dosłownie.
W garażu nie mam równego podłoża bo to beton, i jest spadek na prawą stronę lekki także ciężko coś poobserwować. Mierzyłem odległości nie raz rano i jednego dnia było wszędzie tak samo, innego dnia prawa strona leżała z 0,5 cm niżej niż lewa itd.
Pozostaje mi chyba na razie to obserwować. Teraz pewnie samochód postoi dłużej nie ruszany niż 24h to zobaczę jak będzie. Błędów faktycznie żadnych nie ma bo nie dawno vcds podłączałem.
To jest w ogóle dziwne. Nie raz wjadę do garażu, to raz po zamknięciu pilotem auto się podnosi, innym razem opuszcza, a jeszcze kiedy indziej nie dzieje się nic
Rano jest tak samo nie raz...
W garażu nie mam równego podłoża bo to beton, i jest spadek na prawą stronę lekki także ciężko coś poobserwować. Mierzyłem odległości nie raz rano i jednego dnia było wszędzie tak samo, innego dnia prawa strona leżała z 0,5 cm niżej niż lewa itd.
Pozostaje mi chyba na razie to obserwować. Teraz pewnie samochód postoi dłużej nie ruszany niż 24h to zobaczę jak będzie. Błędów faktycznie żadnych nie ma bo nie dawno vcds podłączałem.
To jest w ogóle dziwne. Nie raz wjadę do garażu, to raz po zamknięciu pilotem auto się podnosi, innym razem opuszcza, a jeszcze kiedy indziej nie dzieje się nic
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Szukasz dziury w całymGunner pisze:To jest w ogóle dziwne. Nie raz wjadę do garażu, to raz po zamknięciu pilotem auto się podnosi, innym razem opuszcza, a jeszcze kiedy indziej nie dzieje się nicRano jest tak samo nie raz...
To jest zawieszenie aktywne i jego różne zachowania po zatrzymani i zgaszeniu najczęściej spowodowane są różnymi warunkami zewnętrznymi a nie usterką.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Motostacja
- dracus6662
- Super Klubowicz

- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jezeli amor by sie skonczył/strzelil to trzeba dac bezwarunkowo tryb podnosnika czy nie?
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
Motostacja
ale po co ? w jakiej sytuacji?dracus6662 pisze:jezeli amor by sie skonczył/strzelil to trzeba dac bezwarunkowo tryb podnosnika czy nie?
Jak amor sie rozszczelnia to tryb podnosnika nie sprawi że będzie on sztywny i nie ucieknie z niego powietrze, jesli jest rozszczelniony to i tak straci cisnienie i opadnie.
Ten tryb zapewne blokuje sterwonik który nie w momencie jego uaktywnienia nie zaczyna poziomować auta kiedy amory sa w powietrzu i odczyty z czujników są jakie są.
Weź sytacje podnosisz odpalona D3 lub na zapołonie bez blokady zawiechy co ma sobie pomyśleć steronik no zaczyna upuszczac powietrza lub pompowac nadmiernie co moze doprowadzić do uszkodzenia zawiechy ja tak to widze choć ja sie znam średnio
Dlatego wg mnie jeśli podnosisz D3 na wyłączonym zapłonie bez trybu podnośnika nie powinno sie nic stac z amorkiem
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
A wg. mnie czynniki zewnętrzne tylko czasami są takie sameGunner pisze:Tak wiem tylko praktycznie zawsze jadę sam, garaż podłoże ma to samo, czyli te czynniki zewnętrzne się nie zmieniają a auto się zachowuje jak loteria![]()
Tak, blokować.dracus6662 pisze:jezeli amor by sie skonczył/strzelil to trzeba dac bezwarunkowo tryb podnosnika czy nie?
Żeby w sterowniku zawieszenia zablokować funkcje automatycznej regulacji.raftor pisze:ale po co ? w jakiej sytuacji?
Ale tryb podnośnika blokuje regulację w ogóle, nie tylko tego uszkodzonego amorka.raftor pisze:Jak amor sie rozszczelnia to tryb podnosnika nie sprawi że będzie on sztywny i nie ucieknie z niego powietrze, jesli jest rozszczelniony to i tak straci cisnienie i opadnie.
Wyłącza funkcję automatycznej regulacji.raftor pisze:Ten tryb zapewne blokuje sterwonik który nie w momencie jego uaktywnienia nie zaczyna poziomować auta kiedy amory sa w powietrzu i odczyty z czujników są jakie są.
Wyłączenie zapłonu nie powoduje wyłączenia systemu automatycznej regulacji zawieszenia.raftor pisze:Dlatego wg mnie jeśli podnosisz D3 na wyłączonym zapłonie bez trybu podnośnika nie powinno sie nic stac z amorkiem![]()
Dlatego tryb podnośnika powinno włączać się zawsze.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Motostacja
Ale ja nadal nie rozumiem tego pytania, to chyba logiczne że jak podnosi sie auto z aktywnym zawieszeniem pneumatycznym to blokujemy zawieszenie w systemie niezależnie czy jest uszkodzony jakis amor czy nie.FOSS pisze:dracus6662 napisał/a:
jezeli amor by sie skonczył/strzelil to trzeba dac bezwarunkowo tryb podnosnika czy nie?
Tak, blokować.
No to wiadome.FOSS pisze:raftor napisał/a:
Jak amor sie rozszczelnia to tryb podnosnika nie sprawi że będzie on sztywny i nie ucieknie z niego powietrze, jesli jest rozszczelniony to i tak straci cisnienie i opadnie.
Ale tryb podnośnika blokuje regulację w ogóle, nie tylko tego uszkodzonego amorka.
Czyli generalnie odpięcie aku daje taki sam rezultat?FOSS pisze:Wyłącza funkcję automatycznej regulacji.
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
No nie da się ukryć... nie ma prądu to i nie ma regulacji.raftor pisze:Czyli generalnie odpięcie aku daje taki sam rezultat?
Ale w wielu przypadkach chyba łatwiej kliknąć w MMI niż odpinać aku
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-







