![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Ciężko chodzą biegi 1 i 2
Skrzynia chyba podlega samoregeneracji bo biegi działają normalnie. Nie jestem w stanie już zauważyć żadnej różnicy... Cuda poprostu cuda! Oczywiście jestem świadomy że coś tam walneło ale w obecnej chwili nie ma żadnej rożnicy w porównaniu ze 100% sprawną skrzynią. Chyba narazie odpuszczę naprawę i spuszczę tylko olej, żeby upewnić się czy nie ma tam żelastwa. A tak w ogóle to czy da się tym samochodem ze sprawnym sprzęgłem ruszyć na 100% mocy? U mnie gdy chce ruszyć z obrotów powyżej 3tys pali się sprzęgło (sprzęgło LUK 1 roczne przebiegu nie znam ale raczej nie jest duży) a czuć że silnik ma potencjał na start jak na 1/4 mili i palenie 4 opon. Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wkrótce będę wymieniał CYB na DQS, więc magazyn części zapasowych będzie - możemy się dogadaćnosmaster pisze:Wracając do tematu skrzyni biegów to czy jeśli coś padnie są do niej dostępne części? Czy skrzynia od 2.7 biturbo jest taka sama ew od czegokolwiek? Jak wygląda problem szukania nowej skrzyni czy ktoś ma dostęp do części? Na Allegro nic nie widziałem na OLX też.

czasem na filmiki patrze jak taką S4 ruszają i palą się 4 laczki to aż zazdrość bierze... u mnie też jedynie pali się sprzęgło... co dziwne na mokrym przy ruszaniu też problem, ale czasem po deszczu jak mojej ujmie się gazu i od razu pedał w podłoge to potrafi zerwać trakcje na wszystkie kołanosmaster pisze: A tak w ogóle to czy da się tym samochodem ze sprawnym sprzęgłem ruszyć na 100% mocy? U mnie gdy chce ruszyć z obrotów powyżej 3tys pali się sprzęgło (sprzęgło LUK 1 roczne przebiegu nie znam ale raczej nie jest duży) a czuć że silnik ma potencjał na start jak na 1/4 mili i palenie 4 opon. Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni?
