[D3 ALL ] Zamykanie klapy bagażnika pilotem
No to machnoles się w rysunku bo oba są rozwagę. Obojętne czy podłączysz 87 czy 87a. Przekaźnik oki. Albo coś źle podłączone albo przekaźnik walniety.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No to czemu nie zwiera, jak kable podłączasz na krótko i zamyka...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Powiem tak kabel zielono biały podpiąłeś z czarnej czy niebieskiej wtyczki ?lukasx160 pisze:jak podłącze mase (z aku) do tego zielono żółtego to zamyka. Czyli coś jest nie tak z kablem zielono białym - tak jakby nie było tam prądu (+). Bo przekaźnik nie cyka. Przekaźnik słychać że łączy jak podłącze pod aku do + i - (pod piny od cewki).
Kolego powiem ci tak,zrobilem ten sam błąd na początku ale szybko doszedłem do tego. Najciekawsze jest to ze przy tym zlym podłączeniu mozna odpalić auto bez wcisnietego hamulca:)lukasx160 pisze:jordan233 masz racje. Sprawdziłem dokładnie i okazało się że są dwa kable o takim samych kolorze. Podpiąłem się pod niewłaściwy. Dzięki za podpowiedz. Sprawa rozwiązana. Wszystko działa.
[ Dodano: 2016-03-24, 21:28 ]
nie wiem jak ale odznaczył bym was że pomogliście.
Najważniejsze że działa
Meblarz, u mnie tez kluczem bez problemu mozna odpalić bez hamulca 😉 Jedynie odpalając przyciskiem juz trzeba wdusic 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
podpowie mi ktoś,pod które piny podpiąc kable.
Przekaznik osmio pinowy-piny oznaczone
1-2
3-4
5-6
7-8 to te dwa pionowe piny
podpiołem mase brązowy pod 3-7
komfort niebieski pin-5
silniczek czerwony pin-2
ale czy to dobrze
Przekaznik osmio pinowy-piny oznaczone
1-2
3-4
5-6
7-8 to te dwa pionowe piny
podpiołem mase brązowy pod 3-7
komfort niebieski pin-5
silniczek czerwony pin-2
ale czy to dobrze
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Musiałbyś mi oznaczenia pokazać na podstawce i na przekaźniku. Bo masz inne niż moja i styki mogą się różnić.
Co do Twojego PW to nie pamiętam pinów ale mogę rzucić okiem aby Ci powiedzieć później. Strona cewki idzie do masy i kabla z wtyczki komfortu a strona styków do masy i wtyczki silnika.
Co do Twojego PW to nie pamiętam pinów ale mogę rzucić okiem aby Ci powiedzieć później. Strona cewki idzie do masy i kabla z wtyczki komfortu a strona styków do masy i wtyczki silnika.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
tak to wygląda na mojej podstawce,patrząc od górydrago_o pisze:Musiałbyś mi oznaczenia pokazać na podstawce i na przekaźniku. Bo masz inne niż moja i styki mogą się różnić.
Co do Twojego PW to nie pamiętam pinów ale mogę rzucić okiem aby Ci powiedzieć później. Strona cewki idzie do masy i kabla z wtyczki komfortu a strona styków do masy i wtyczki silnika.
pin1. śrubka na dole.obok
pin2.kabelek czerwony na dole-to ma byc silniczek
pin3. u góry kabelek brazowy-masa
obok pin4.
i zgóry pin 5. u mnie podłaczony kabelek niebieski-komfort?
obok na górze pin 6
i na dole pin 7 u mnie podpiełem brazowy mase
i pin 8 o bok na dole koło brązowego
drago-o tak to zobrazowałem , połapiesz sie z tym opisem
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Jestem daltonistą wiec dziwki za kolory ...ale... te dwa poprzeczne piny to bankowo cewka i tam idzie kabel z komfortu i masa. Jeśli o styki chodzi, czyli te 6 pinów, to dzieląc je Żydami od gory: przewód masy i do silnika powinny być na pierwszym rzędzie i na trzecim.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Chciałem podłączyć w ten sam sposób przekaźnik w Audi A6 C6 Avant.
Niestety nie wiem gdzie szukać tych przewodów i czy na pewno mają te same kolory co w A8 (wydaje mi się że tak).
Czy może ktoś mi pomóc? Jakieś zdjęcia albo opis gdzie znajdę przewód z modułu komfortu i przewód Siłownika klapy?
Przepraszam jeśli moje pytania są prozaiczne ale nie chciałbym czegoś zepsuć.
Niestety nie wiem gdzie szukać tych przewodów i czy na pewno mają te same kolory co w A8 (wydaje mi się że tak).
Czy może ktoś mi pomóc? Jakieś zdjęcia albo opis gdzie znajdę przewód z modułu komfortu i przewód Siłownika klapy?
Przepraszam jeśli moje pytania są prozaiczne ale nie chciałbym czegoś zepsuć.
Jedyne co mogę w tym temacie to podpowiedzieć na jakich pinach sa te przewody. Nie wiem natomiast czy będzie ta sama pinologia w A6.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG