![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
czaszkin77, też odnoszę takie wrażenie.
Jak mógł sprawdzić kompresję bez wałów? skąd niby cylinder miał zassać powietrze jak zawory pozamykane, tłok ruchem w dół wytwarzał podciśnienie a w góre minimalne ciśnienie.
Zmierz kompresję na założonych wałkach. nie rwij czapek bez pewności
Żadnych tam klapek nie ma w kolektorze oprócz 2 przepustnic gaszaków (żeby nie telepało silnikiem podczas gaszenia)
Jak mógł sprawdzić kompresję bez wałów? skąd niby cylinder miał zassać powietrze jak zawory pozamykane, tłok ruchem w dół wytwarzał podciśnienie a w góre minimalne ciśnienie.
Zmierz kompresję na założonych wałkach. nie rwij czapek bez pewności
Żadnych tam klapek nie ma w kolektorze oprócz 2 przepustnic gaszaków (żeby nie telepało silnikiem podczas gaszenia)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Wiesz co, ja nie wiem czy Ty nie wiesz co tutaj piszesz, czy Twoj mechanik nie wie co robi. Jakim cudem stwierdzil przedmuchy do kolektor a ssacego? bez zalozonych walkow krecil silnikiem na podstawie tego stwierdzil ze masz obie glowice do regeneracji tak? Jak tak w rzeczywistosci bylo to zabieraj od niego ten samochod poki jeszcze cokolwiek da sie z nim zrobic.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Forum Audi A8
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
Witam po dłuższej przerwie.
Auto stoi dalej u mechanika
Głowice po remoncie, wszystkie uszczelki, śruby głowic itd. itp. nowe.
Wszystko ładnie po składane i lipa... auta nie idzie nadal odpalić.
Nie można odpowietrzyć układu.
Poszły wtryski do sprawdzenia i podobno wszystkie 8 to złom....
Za regenerację zaśpiewali kolejno za 4 od 350zł do 550zł a za drugie 4 po podobne jakiś starsze bebechy mają od 550zł w górę.
Oczywiści zabrałem je od nich bo już nie stać mnie by dać 6tyś za regenerację wtrysków.
Szukam używanych, ale znaleźć ciężko.
Po niżej przedstawiam wydruki z 4
Podobno z reszty nie dało się zrobić wydruków.... ja mam pecha
![Obrazek]()
![Obrazek]()
A 400zł skasowali za sprawdzenie.
Już poszło 7500 na części a jeszcze wtryski...
Auto stoi dalej u mechanika

Głowice po remoncie, wszystkie uszczelki, śruby głowic itd. itp. nowe.
Wszystko ładnie po składane i lipa... auta nie idzie nadal odpalić.
Nie można odpowietrzyć układu.
Poszły wtryski do sprawdzenia i podobno wszystkie 8 to złom....
Za regenerację zaśpiewali kolejno za 4 od 350zł do 550zł a za drugie 4 po podobne jakiś starsze bebechy mają od 550zł w górę.
Oczywiści zabrałem je od nich bo już nie stać mnie by dać 6tyś za regenerację wtrysków.
Szukam używanych, ale znaleźć ciężko.
Po niżej przedstawiam wydruki z 4
Podobno z reszty nie dało się zrobić wydruków.... ja mam pecha

A 400zł skasowali za sprawdzenie.
Już poszło 7500 na części a jeszcze wtryski...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław