Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Po małym remoncie nie moża odpalić auta

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 kwie 2016, 10:47

Akurat z Krzysztofem byłem cały czas w kontakcie , troche części też załatawiałęm do tego auta - ale akurat nie wałki . Nie miałem takich w ofercie ale nawet gdyby były to byłyby droższe jak w allegro .

Tak czytam ten temat i z biegiem czasu myślę ze Swap na 3.7 V8 liftowe nie byłby złym pomysłem . Wiadomo lepsze byłoby 4.2 ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie to mega loteria .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 15 kwie 2016, 11:46

No dobra, ale te wszystkie motory to ogólnie są kible (mowie o dieslach). Niby wałki są teraz u kolegi nowe, popychacze tez. Kupowanie całego takiego motoru to i tak wydatek rzędu 4,5k minimum (do tego trzeba by na dzień dobry zrobic w nim te wałki i poopychacze, żeby na przyszłość mieć spokój). Biorąc pod uwagę robotę szeryfa nie wyjdzie całość taniej niz 7k pewnie.

Swap na benzynę to nienajlepszy pomysł. Będzie z tym cała masa komplikacji jak przeróbki układu wspomagania, układu zasilania w paliwo, za długa skrzynia biegów z innym sterowaniem, wymiana całych wiązek - no według mnie nie ma co tego w ogole rozważać.

Najsensowniej chyba kupić cały dół silnika za 2k, sprawdzić czy jest szczelny i nie zardzewiały (jak są jakieś wątpliwości to oddac go wpierdut od razu sprzedawcy i odzyskac kase). Jak jest szczelny i nie ma korozji/rys to po prostu załozyć na niego te czapki i zmienic cały motor. Będzie najszybciej i najtaniej według mnie. Blok bez głowic da się sensownie sprawdzić i nie będzie to do końca taki kot w worku jak całe posamykane motory ktore najpierw wsadzasz i odpalasz a potem dopiero możesz sprawdzić czy to w ogole działa.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 15 kwie 2016, 21:45

Swap na PB to własnie wieksze koszta ze względu na zakres zabawy. Stad jak dla mnie tam tylko 3.0 TDI V6 np CDUC a nie remonty osranego kibla :)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 16 kwie 2016, 10:52

Swap na TDI 3.0 bedzie rownie skomplikowany i problematyczny co swap na benzyniaka
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 16 kwie 2016, 11:02

Szeryfisch ma plan, ale nie chce zdradzić jaki.... Ma być dobrze...

Gość

Post autor: Gość » 16 kwie 2016, 18:42

Bugalon pisze:Swap na TDI 3.0 bedzie rownie skomplikowany i problematyczny co swap na benzyniaka
Wojtek wg mnie niekoniecznie.

Ale plan chłopaków jest o wiele prostszy.
mus102, jak dobrze pokombinujesz to nie bedziesz miał juz takich pleców-jak cos to PW.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 16 kwie 2016, 21:13

Najważniejsze ze chlopak dobrze trafil :) teraz zacznie się rozwiązywanie problemow a nie ich tworzenia (jak to mialo miejsce wczesniej) :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 16 kwie 2016, 21:46

Dokładnie tak.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 19 kwie 2016, 11:27

No i będę miał do sprzedania 2 głowice po regeneracji wraz z wałkami nowymi i całą hydrauliką.

Do tego dół silnika , ale to raczej na stolik hehehe

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 kwie 2016, 11:34

Jakieś nowe szczegóły ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 19 kwie 2016, 11:35

Wymieniamy silnik <brawo>

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 kwie 2016, 11:36

Rozumiem ze na taki sam jak był ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 19 kwie 2016, 11:40

Tak, a stary idzie na części.
Od razu miało być tak zrobione i było by po temacie jakieś 3 miesiące temu a tak... no , ale człowiek uczy się na błędach.

Miejmy nadzieję, że silnik będzie chodził...

Gość

Post autor: Gość » 19 kwie 2016, 11:49

Ale dlaczego chcesz sprzedawać swoje stare cześci silnika które sa jeszcze sprawne?? Polecam to zostawić :)

ernesto

Post autor: ernesto » 19 kwie 2016, 11:57

Czyli jaka diagnoza? Co jest przyczyną awarii której nie mogli sobie poradzić poprzedni mechanicy?
Czemu padła decyzja zmiany motoru a nie remont obecnego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl