![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Po małym remoncie nie moża odpalić auta
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Akurat z Krzysztofem byłem cały czas w kontakcie , troche części też załatawiałęm do tego auta - ale akurat nie wałki . Nie miałem takich w ofercie ale nawet gdyby były to byłyby droższe jak w allegro .
Tak czytam ten temat i z biegiem czasu myślę ze Swap na 3.7 V8 liftowe nie byłby złym pomysłem . Wiadomo lepsze byłoby 4.2 ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie to mega loteria .
Tak czytam ten temat i z biegiem czasu myślę ze Swap na 3.7 V8 liftowe nie byłby złym pomysłem . Wiadomo lepsze byłoby 4.2 ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie to mega loteria .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
No dobra, ale te wszystkie motory to ogólnie są kible (mowie o dieslach). Niby wałki są teraz u kolegi nowe, popychacze tez. Kupowanie całego takiego motoru to i tak wydatek rzędu 4,5k minimum (do tego trzeba by na dzień dobry zrobic w nim te wałki i poopychacze, żeby na przyszłość mieć spokój). Biorąc pod uwagę robotę szeryfa nie wyjdzie całość taniej niz 7k pewnie.
Swap na benzynę to nienajlepszy pomysł. Będzie z tym cała masa komplikacji jak przeróbki układu wspomagania, układu zasilania w paliwo, za długa skrzynia biegów z innym sterowaniem, wymiana całych wiązek - no według mnie nie ma co tego w ogole rozważać.
Najsensowniej chyba kupić cały dół silnika za 2k, sprawdzić czy jest szczelny i nie zardzewiały (jak są jakieś wątpliwości to oddac go wpierdut od razu sprzedawcy i odzyskac kase). Jak jest szczelny i nie ma korozji/rys to po prostu załozyć na niego te czapki i zmienic cały motor. Będzie najszybciej i najtaniej według mnie. Blok bez głowic da się sensownie sprawdzić i nie będzie to do końca taki kot w worku jak całe posamykane motory ktore najpierw wsadzasz i odpalasz a potem dopiero możesz sprawdzić czy to w ogole działa.
Swap na benzynę to nienajlepszy pomysł. Będzie z tym cała masa komplikacji jak przeróbki układu wspomagania, układu zasilania w paliwo, za długa skrzynia biegów z innym sterowaniem, wymiana całych wiązek - no według mnie nie ma co tego w ogole rozważać.
Najsensowniej chyba kupić cały dół silnika za 2k, sprawdzić czy jest szczelny i nie zardzewiały (jak są jakieś wątpliwości to oddac go wpierdut od razu sprzedawcy i odzyskac kase). Jak jest szczelny i nie ma korozji/rys to po prostu załozyć na niego te czapki i zmienic cały motor. Będzie najszybciej i najtaniej według mnie. Blok bez głowic da się sensownie sprawdzić i nie będzie to do końca taki kot w worku jak całe posamykane motory ktore najpierw wsadzasz i odpalasz a potem dopiero możesz sprawdzić czy to w ogole działa.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jakieś nowe szczegóły ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Rozumiem ze na taki sam jak był ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044