części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 mar 2016, 17:45

on tak jakby się rozgina i wskakuje
stary sam spada w dwóch kawałkach :]

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 15 mar 2016, 19:00

aha-dzieki. Mam nadzieje ze jakos je wymienie

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 mar 2016, 19:58

Info korygujące <okok>

Nie mam już tych wszystkich błędów :]
A winny całemu zbiegowisku komunikatów od ABS, elektrycznego ręcznego, regulacji xenonów i czegoś tam jeszcze był .... ZAGIĘTY 1 !! PIN w kostce ABS którą to wypinałem przy pracach z nastawnikiem <jeb> :]

Delikatnie nagiąłem go na pionowo i wyprostowałem bo był mega krzywy - i jak ręką odjął !!

Obrazek
Pozdrawiam !!

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 20 mar 2016, 21:08

<brawo> <brawo> <brawo> Nie ma za co <okok>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 21 mar 2016, 20:08

leon0376, hehehe dokładnie ;) Dzięx xD
Pozdrawiam !!

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 21 mar 2016, 20:17

Po to jest forum.Prawda???
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 20 kwie 2016, 09:05

Cześć. Przewaliłem ten i inne wątki na temat nastawników i nie znalazłem jednej informacji. Czy nastawniki od 4.2 pasują do 3.7? Bo końcówki numeru na pewno są inne (u mnie prawy 077109088D). Problemem jest to, że z Inowrocławia są tylko do 4.2, a z Lubina nie chcę brać.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 kwie 2016, 09:07

Do 3.7 są tylko OE
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 20 kwie 2016, 09:35

Z zamiennością to loteria. Raz to chodziło raz nie więc nie ma co ryzykować. Szukaj może na ebay byle nie te z Lubina....bo to jeździc nie bedzie

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 20 kwie 2016, 10:45

michalwruszak pisze:Do 3.7 są tylko OE
OMG! Nawet mi nie mów! Co w nich takiego innego niż do 4.2? Raczej nie napinają się w drugą stronę. Może mają słabszą sprężynę (nieco mniejszy opór niż dla 4.2)...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 kwie 2016, 11:54

Sa podobno inne te nastawniki do 3,7 i nie wiem czemu. Ale gadalem z kolega z Austrii co do 3.7 kupil nastawniki od 4.2 i nie dzila to jak trzeba bo nie taki kat wychylenia jest czy cos <bezradny>

Ale az nie chce mi sie wierzyc ze nie ma zamiennikow do 3,7 az bede musial w elsa poczytac
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 20 kwie 2016, 12:13

Elsa pewnie na niewiele się zda. Zastanawiam się, czy różnica nie polega właśnie na sile potrzebnej do wychylenia napinacza. Ale gdyby tak było, to napinacz od 4.2 powinien wychylać się w 3.7 jeszcze łatwiej...

Co do kąta wychylenia - kolega z Austrii kupował oryginały, czy zamienniki? Bo w moim przypadku zamienniki z Inowrocławia w 2.8 też potrzebowały czasu na ułożenie się (początkowo 16, a teraz 21). Tak czy inaczej przełknąłbym niski kąt wychylenia (byleby powyżej 16), gdyby to pasowało. Teraz mam 12 i grzechotkę...


EDIT: Inowrocław twierdzi z całym przekonaniem, że nie pasuje.

Gość

Post autor: Gość » 20 kwie 2016, 12:44

12 to ma 1.8 my potrzebujemy 24. Fazy rozrządu w 3.7 sa jednak inne niż w 4,2 stad może wynikac rożnica.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 20 kwie 2016, 13:47

A nie jest tak, że minimum 16 maksimum 24? W mojej elsie akurat tego do v8 nie ma, ale dla v6 właśnie tyle ile napisałem.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 20 kwie 2016, 22:40

Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał <amasz>

załaczam foto z ETKI

Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami

Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka :) stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie :)


Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 <onie> i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,

poniżej Link do filmików :)

na zimnym <onie>


tu drugie odpalenie



<brawo>
TYLKO V8

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl