[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Info korygujące
Nie mam już tych wszystkich błędów
A winny całemu zbiegowisku komunikatów od ABS, elektrycznego ręcznego, regulacji xenonów i czegoś tam jeszcze był .... ZAGIĘTY 1 !! PIN w kostce ABS którą to wypinałem przy pracach z nastawnikiem
Delikatnie nagiąłem go na pionowo i wyprostowałem bo był mega krzywy - i jak ręką odjął !!
Nie mam już tych wszystkich błędów
A winny całemu zbiegowisku komunikatów od ABS, elektrycznego ręcznego, regulacji xenonów i czegoś tam jeszcze był .... ZAGIĘTY 1 !! PIN w kostce ABS którą to wypinałem przy pracach z nastawnikiem
Delikatnie nagiąłem go na pionowo i wyprostowałem bo był mega krzywy - i jak ręką odjął !!
Pozdrawiam !!
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Do 3.7 są tylko OE
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Sa podobno inne te nastawniki do 3,7 i nie wiem czemu. Ale gadalem z kolega z Austrii co do 3.7 kupil nastawniki od 4.2 i nie dzila to jak trzeba bo nie taki kat wychylenia jest czy cos
Ale az nie chce mi sie wierzyc ze nie ma zamiennikow do 3,7 az bede musial w elsa poczytac
Ale az nie chce mi sie wierzyc ze nie ma zamiennikow do 3,7 az bede musial w elsa poczytac
to nie jest zwykły napęd...to
Elsa pewnie na niewiele się zda. Zastanawiam się, czy różnica nie polega właśnie na sile potrzebnej do wychylenia napinacza. Ale gdyby tak było, to napinacz od 4.2 powinien wychylać się w 3.7 jeszcze łatwiej...
Co do kąta wychylenia - kolega z Austrii kupował oryginały, czy zamienniki? Bo w moim przypadku zamienniki z Inowrocławia w 2.8 też potrzebowały czasu na ułożenie się (początkowo 16, a teraz 21). Tak czy inaczej przełknąłbym niski kąt wychylenia (byleby powyżej 16), gdyby to pasowało. Teraz mam 12 i grzechotkę...
EDIT: Inowrocław twierdzi z całym przekonaniem, że nie pasuje.
Co do kąta wychylenia - kolega z Austrii kupował oryginały, czy zamienniki? Bo w moim przypadku zamienniki z Inowrocławia w 2.8 też potrzebowały czasu na ułożenie się (początkowo 16, a teraz 21). Tak czy inaczej przełknąłbym niski kąt wychylenia (byleby powyżej 16), gdyby to pasowało. Teraz mam 12 i grzechotkę...
EDIT: Inowrocław twierdzi z całym przekonaniem, że nie pasuje.
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał
załaczam foto z ETKI
Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie
Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,
poniżej Link do filmików
na zimnym
tu drugie odpalenie
załaczam foto z ETKI
Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie
Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,
poniżej Link do filmików
na zimnym
tu drugie odpalenie
TYLKO V8