![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Nie chce się podnieść
[D3 ALL ] Nie chce się podnieść
Witam, od niedawna mam problemy z zawieszeniem, pierw zaczęło się od tego że aby podnieść na lift musiałem odpalać z 4 razy auto,Dziś przód opadł przez noc i nie chciał się unieść, Rano zabrałem się za wymianę pierścienia na kompresorze. I sprawa wygląda tak, auto całkiem położyło się na ziemi, pierścień w kompresorze nowy, auto nie podnosi się a po jakimś czasie kompresor się wyłącza i zapala żółta kontrolka.
Błędy VCDS
01400 - Suspension level control
002- Lower Limit exceeded- Intermittent
Co jak wyczytałem wyskakuje przy przegrzaniu kompresora
01583 - Leak In System Detected
Czyli nieszczelność w układzie, proszę was o pomoc w szukaniu,
obecnie sprawdzałem przy miechach, ale po odłączeniu przewodu nie było żadnego ciśnienia, sprawdzałem przy rozdzielaczu, i po odłączeniu brązowego przewodu który idzie od kompresora czuć że kompresor pompuje. Jak myślicie co teraz sprawdzić?
Błędy VCDS
01400 - Suspension level control
002- Lower Limit exceeded- Intermittent
Co jak wyczytałem wyskakuje przy przegrzaniu kompresora
01583 - Leak In System Detected
Czyli nieszczelność w układzie, proszę was o pomoc w szukaniu,
obecnie sprawdzałem przy miechach, ale po odłączeniu przewodu nie było żadnego ciśnienia, sprawdzałem przy rozdzielaczu, i po odłączeniu brązowego przewodu który idzie od kompresora czuć że kompresor pompuje. Jak myślicie co teraz sprawdzić?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
odpinaj miechy po kolei i sprawdzaj szczelnosc. Jak opadł na ryj to szukaj nieszczelnosci w przednich amorach.
System ma słabą diagnostyke, ale melduje prawidłowo o wysokosci ponizej dolnej granicy i o nieszczelnosci układu - choc tu moze byc zamieszanie bo gdy kompresor pompuje zbyt wolno to sterownik własnie łapie taki bład.
Wysteruj kompresor i patrz czy nabije w baniak ze 12bar chociaz.
System ma słabą diagnostyke, ale melduje prawidłowo o wysokosci ponizej dolnej granicy i o nieszczelnosci układu - choc tu moze byc zamieszanie bo gdy kompresor pompuje zbyt wolno to sterownik własnie łapie taki bład.
Wysteruj kompresor i patrz czy nabije w baniak ze 12bar chociaz.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Vcds i test chyba można odpalić. AlBo jak wejdziesz w dział diagnostyka to dodałem tam dll dla sterownika zawieszenia który dodaje parę użytecznych funkcji w vcds. Można między innymi uruchomić sobie kompresor.
Jak nie masz vcds to w sumie w miejsce przekaźnika Włóż kawałek druta a w przewód pneumatyczny jakiś manometr
tylko nie zjedz kompresora bo sam się nie rozlaczy 
Jak nie masz vcds to w sumie w miejsce przekaźnika Włóż kawałek druta a w przewód pneumatyczny jakiś manometr


Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W takim razie odpal test i obserwuj pokazane parametry.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Rano odpalilem test i pokazalo ze na amorkach jest po 3.25 bar a na pressure accumulator za pierwszym razem bylo 0.68 a za drugim 0.98 i nie rosnie
zbiornik cisnienia to te niebieskie banki pod lampa od strony kierowcy? ktoredy idzie przewod?
Kilka razy gasilem auto aby kompresor pompowal i teraz jest na amorach 3.58 a pressure acc. 2.28...daleko mu do 12bar.... Dam mu chwilę czy gdzieś nie ubedzie jak postoi.
Po godzinnym postoju nie ubylo nic. Pressure acc jest teraz 2.60. To jak dobrze rozumuje to winny jest kompresor? I tak jak kolega wyzej napisal, blad o nieszczelnosci wynika z tego ze za wolno on pompuje??
[ Dodano: 2016-04-30, 20:22 ]
Problem rozwiązany winny okazal sie kompresor.
A mam jeszcze jedno pytanie. W czwartek ustawiali mi zbierznosc, łącznie z przesuwaniem san aby wyrównać kat z przodu. I po tym jak wjade tylnim kolem w dziurę to mi calym autem buja na bok, tak jakby ucieka w bok. Przy wiekszej prędkości idzie głową wybic boczna szybe. Co zrobili zle? Gdzir sprawdzic czy czegos nie dokrecili bo do nich pojade dopiero po weekendzie.

Kilka razy gasilem auto aby kompresor pompowal i teraz jest na amorach 3.58 a pressure acc. 2.28...daleko mu do 12bar.... Dam mu chwilę czy gdzieś nie ubedzie jak postoi.
Po godzinnym postoju nie ubylo nic. Pressure acc jest teraz 2.60. To jak dobrze rozumuje to winny jest kompresor? I tak jak kolega wyzej napisal, blad o nieszczelnosci wynika z tego ze za wolno on pompuje??
[ Dodano: 2016-04-30, 20:22 ]
Problem rozwiązany winny okazal sie kompresor.
A mam jeszcze jedno pytanie. W czwartek ustawiali mi zbierznosc, łącznie z przesuwaniem san aby wyrównać kat z przodu. I po tym jak wjade tylnim kolem w dziurę to mi calym autem buja na bok, tak jakby ucieka w bok. Przy wiekszej prędkości idzie głową wybic boczna szybe. Co zrobili zle? Gdzir sprawdzic czy czegos nie dokrecili bo do nich pojade dopiero po weekendzie.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Takie bujanie to często objaw wybitych tulei z tyłu : http://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-niepew ... t18864.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Ale tył tez ustawiałeś?mmmat pisze:Rano odpalilem test i pokazalo ze na amorkach jest po 3.25 bar a na pressure accumulator za pierwszym razem bylo 0.68 a za drugim 0.98 i nie rosniezbiornik cisnienia to te niebieskie banki pod lampa od strony kierowcy? ktoredy idzie przewod?
Kilka razy gasilem auto aby kompresor pompowal i teraz jest na amorach 3.58 a pressure acc. 2.28...daleko mu do 12bar.... Dam mu chwilę czy gdzieś nie ubedzie jak postoi.
Po godzinnym postoju nie ubylo nic. Pressure acc jest teraz 2.60. To jak dobrze rozumuje to winny jest kompresor? I tak jak kolega wyzej napisal, blad o nieszczelnosci wynika z tego ze za wolno on pompuje??
[ Dodano: 2016-04-30, 20:22 ]
Problem rozwiązany winny okazal sie kompresor.
A mam jeszcze jedno pytanie. W czwartek ustawiali mi zbierznosc, łącznie z przesuwaniem san aby wyrównać kat z przodu. I po tym jak wjade tylnim kolem w dziurę to mi calym autem buja na bok, tak jakby ucieka w bok. Przy wiekszej prędkości idzie głową wybic boczna szybe. Co zrobili zle? Gdzir sprawdzic czy czegos nie dokrecili bo do nich pojade dopiero po weekendzie.
90% bujną tyłem to tuleje zwrotnicy. Identyczne tuleje można od razu wymienić na dolnych wahaczach

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
tak tak, tył pierw ustawiali potem przód, to nie tylko buja jak wjadę w studzienkę czy dziurę to cały tył wyrzuca w bok. Tuleje tulejami, tylko że przed ustawieniem było wszystko ok a po wyjechaniu to się zaczeło, byłem ostatnim klientem więc nie zdążyłem wrócić a później już od rana walczyłem z opadniętym zawieszeniem. Pierw myślałem że czegoś nie po dokręcali. Czy możliwe że mi tak tyłem rzuca jak coś źle ustawili? Po wjechaniu w dziurę jest takie odczucie jakby tylne koła nie jechały śladami przednich tylko obok. Coś jakby zostawiać 4 ślady na śniegu.
Ciągnie na bok... 100% tuleje. Możesz nam wierzyć bo nie jeden już to przechodził
ja co roku zmieniam te tuleje 


Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG