części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 kwie 2016, 11:40

no dziś się udało dokonać przeszczepu reduktora z Genius MAX na KME TWIN...silniczek smiga, wszystko szczelne teraz jeszcze tylko wyregulować trzeba....

a tu parę fotek how it looks like :D

* było tak, geniusz wyjęty

Obrazek

* graty już przygotowane

Obrazek

* tutaj zmontowałem sobie czujnik z cegły na zwykły aluminiowy, wcześniej nagwintowany trójnik wody. Zeby nie było łatwo upierdzielił mi sie kabelek i musiałem rozbierać czujnik...ale już wszystko gra.

Obrazek

* przy okazji wymieniłem wszystkie filtry (tu tylko elektrozawór, ale również filtr FL nowy + 2 nowe za listwami)

Obrazek

* a tu już przymiarki i efekt finalny

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 24 kwie 2016, 12:02

Baja bongo <brawo>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 maja 2016, 16:15

z aktualnosci, to oponeo zaakceptowalo mi reklamacje opony, teraz czekam na nowa sztuke... <amasz>

przy okazji długiego weekendu wyminiłem rówież oringi wtrysków PB na nowe i silnik jednak równiej chodzi niz wczesniej <bezradny>

Obrazek

Obrazek

zrobiłem również poprawkę zasilania LPG jak radził Daniel danishow, każda listwa dostała swój własny wąż wychądzący z TWINa oraz zrobiłem kompensacje, dzięki czemu mam stałe cisnienie...różnica jednak odczówałna niż przedtem, a w porownaniu do cegły to przpasc <cicho>

Obrazek

Obrazek

następne co mnie czeka to wymiana okablowana WSZYSTKIEGO <onie> bo jakies problemy z wtryskami zacząłem miec i jak poodwijałem te zwoje izolacji i zobczyłem co pod spodem się kryje <boisie> katasrofa...szybkozłączki i takie tam.... (dlatego ta niebieska izolacja bo czarnej nie miałem <faktycznie> ) ale czerwona była <hmm> :P

kable już twarde, pękają w rekach, dlatego oddaje do speca niech sie męczy...

ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 maja 2016, 16:18

p.s. i nieeee, nie miałem czarnej trytytki <faktycznie> <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 maja 2016, 20:08

No teraz to mi to się nawet podoba, z filtrami trochę przesadziłeś bo dwa spokojnie by wystarczyły ...ale jak to mówią "Od przybytku głowa nie boli" <brawo>
martin_rs4 pisze:ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO?
Nowa w ASO (4D1971713DG) kosztuje jedyne 1905 Euro netto bez rabatu <boisie>
martin_rs4 pisze:nie miałem czarnej trytytki
Wysłać Ci pocztą ? :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 maja 2016, 20:29

danishow pisze:Nowa w ASO (4D1971713DG) kosztuje jedyne 1905 Euro netto bez rabatu <boisie>
whaaatttt ??? <boisie> pogięło ludzi nooo <niechce> to jednak kaze mu przelutować nowe kabelki ;)
danishow pisze:Wysłać Ci pocztą ?
ej no generalnie zabrakło mi już czarnych, ale sie jakies skombinuje <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 01 maja 2016, 23:52

Wiązke szukaj na gratach z jakis angoli sa całekiem sprawne. Może ma dziadek albo Adrian coś jeszcze.

ernesto

Post autor: ernesto » 02 maja 2016, 05:54

martin_rs4 pisze:ej no generalnie zabrakło mi już czarnych, ale sie jakies skombinuje
Marcin ;) na zlocie Ci dam, mam tego mnóstwo w garażu każdego rodzaju.
Dobrze że wymieniłeś te gumki. Tak coś czułem, że może tam żreć lewiznę. U mnie było tak samo

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 maja 2016, 10:44

byłem się teraz przejechać, potestować i skrzynia znów wróciła do nienagannego trybu pracy :] płynnie zmienia biegi, nie ma szarpnieć czy uderzeń przy zrzucaniu biegów....

ale i tak mi na wolnych delikatnie drży <bezradny> można z tym żyć no ale jak porównam jak bezszelestnie i niewyczuwalnie chodzi silnik w Grande Punto mojej Agi to mam doła że moje V8 tak nie chodzi :/ :|
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 maja 2016, 15:22

drobna aktualizacja FKS na I stronie :]
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 02 maja 2016, 22:07

martin_rs4 pisze:można z tym żyć no ale jak porównam jak bezszelestnie i niewyczuwalnie chodzi silnik w Grande Punto mojej Agi to mam doła że moje V8 tak nie chodzi
Walcz dalej bo moje juz tak pracuje-niewyczuwalnie :P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 maja 2016, 22:14

ło Panie za dużo powodów mi się nasuwa.... ale wszystko myślę ze sie przy rozrządzie wyjaśni, bo cały czas sie głowie z tym czy drugą głowice robić <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 02 maja 2016, 22:19

Głowice w fałkach robi sie parami ale to moja religia :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 maja 2016, 22:23

pffff daj spokój, nie miałem wtedy wywalić na raz 4000zł + nastawniki itp... jedna zrobiona, a druga... no cóż chyba sprawdze komprsję i jak cos nie tak bedzie to bede zwalał
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 02 maja 2016, 22:25

Ja cię rozumie-ale robiac stronami takie sa wlasnie efekty.

Dlatego mój ABZ poleciał z auta bo nie miałem ochoty robic dwóch głowic i remontu całego z powodu cieknacej UPG. Ale wymiana samej UPG skończyła by się jakimis wibracjami poszarpywaniem i innymi cudami-tak to jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl