A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
no dziś się udało dokonać przeszczepu reduktora z Genius MAX na KME TWIN...silniczek smiga, wszystko szczelne teraz jeszcze tylko wyregulować trzeba....
a tu parę fotek how it looks like
* było tak, geniusz wyjęty
* graty już przygotowane
* tutaj zmontowałem sobie czujnik z cegły na zwykły aluminiowy, wcześniej nagwintowany trójnik wody. Zeby nie było łatwo upierdzielił mi sie kabelek i musiałem rozbierać czujnik...ale już wszystko gra.
* przy okazji wymieniłem wszystkie filtry (tu tylko elektrozawór, ale również filtr FL nowy + 2 nowe za listwami)
* a tu już przymiarki i efekt finalny
a tu parę fotek how it looks like
* było tak, geniusz wyjęty
* graty już przygotowane
* tutaj zmontowałem sobie czujnik z cegły na zwykły aluminiowy, wcześniej nagwintowany trójnik wody. Zeby nie było łatwo upierdzielił mi sie kabelek i musiałem rozbierać czujnik...ale już wszystko gra.
* przy okazji wymieniłem wszystkie filtry (tu tylko elektrozawór, ale również filtr FL nowy + 2 nowe za listwami)
* a tu już przymiarki i efekt finalny
to nie jest zwykły napęd...to
z aktualnosci, to oponeo zaakceptowalo mi reklamacje opony, teraz czekam na nowa sztuke...
przy okazji długiego weekendu wyminiłem rówież oringi wtrysków PB na nowe i silnik jednak równiej chodzi niz wczesniej
zrobiłem również poprawkę zasilania LPG jak radził Daniel danishow, każda listwa dostała swój własny wąż wychądzący z TWINa oraz zrobiłem kompensacje, dzięki czemu mam stałe cisnienie...różnica jednak odczówałna niż przedtem, a w porownaniu do cegły to przpasc
następne co mnie czeka to wymiana okablowana WSZYSTKIEGO bo jakies problemy z wtryskami zacząłem miec i jak poodwijałem te zwoje izolacji i zobczyłem co pod spodem się kryje katasrofa...szybkozłączki i takie tam.... (dlatego ta niebieska izolacja bo czarnej nie miałem ) ale czerwona była
kable już twarde, pękają w rekach, dlatego oddaje do speca niech sie męczy...
ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO?
przy okazji długiego weekendu wyminiłem rówież oringi wtrysków PB na nowe i silnik jednak równiej chodzi niz wczesniej
zrobiłem również poprawkę zasilania LPG jak radził Daniel danishow, każda listwa dostała swój własny wąż wychądzący z TWINa oraz zrobiłem kompensacje, dzięki czemu mam stałe cisnienie...różnica jednak odczówałna niż przedtem, a w porownaniu do cegły to przpasc
następne co mnie czeka to wymiana okablowana WSZYSTKIEGO bo jakies problemy z wtryskami zacząłem miec i jak poodwijałem te zwoje izolacji i zobczyłem co pod spodem się kryje katasrofa...szybkozłączki i takie tam.... (dlatego ta niebieska izolacja bo czarnej nie miałem ) ale czerwona była
kable już twarde, pękają w rekach, dlatego oddaje do speca niech sie męczy...
ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO?
to nie jest zwykły napęd...to
No teraz to mi to się nawet podoba, z filtrami trochę przesadziłeś bo dwa spokojnie by wystarczyły ...ale jak to mówią "Od przybytku głowa nie boli"
Nowa w ASO (4D1971713DG) kosztuje jedyne 1905 Euro netto bez rabatumartin_rs4 pisze:ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO?
Wysłać Ci pocztą ?martin_rs4 pisze:nie miałem czarnej trytytki
byłem się teraz przejechać, potestować i skrzynia znów wróciła do nienagannego trybu pracy płynnie zmienia biegi, nie ma szarpnieć czy uderzeń przy zrzucaniu biegów....
ale i tak mi na wolnych delikatnie drży można z tym żyć no ale jak porównam jak bezszelestnie i niewyczuwalnie chodzi silnik w Grande Punto mojej Agi to mam doła że moje V8 tak nie chodzi
ale i tak mi na wolnych delikatnie drży można z tym żyć no ale jak porównam jak bezszelestnie i niewyczuwalnie chodzi silnik w Grande Punto mojej Agi to mam doła że moje V8 tak nie chodzi
to nie jest zwykły napęd...to