Gdzie regenerować konwerter - sprzęgło hidrolinetyczne
Gdzie regenerować konwerter - sprzęgło hidrolinetyczne
Cześć robaczki.
Dzisiaj udało się wyjąć skrzynie biegów w celu dobrania sie do konwertera - gdzie poleciacie wyslac go do naprawy ?
Dzisiaj udało się wyjąć skrzynie biegów w celu dobrania sie do konwertera - gdzie poleciacie wyslac go do naprawy ?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
do S za konwerter od ZF trza dac ponad 1700.Do A jest za nieco ponad 1200
I teraz zadaj sobie pytanie
Skoro oni regeneruja w tej samej cenie kazdy to czemu ZF liczy drozej?
Ci od regeneracji maja w dupie jaki model onwertera masz.Aut i tak bedzie jezdzic ale nie tak jak moze i powinno.
Sam wytestwalem polska regeneracje na ,,amerykanskiej licencji '' MRC -wygooglowac
konwerter po poltora roku zaczol wydawac dzwiek patyka w szprychach do czasu pelnego zagrzania.
Plus to ze jadac np 100 lub 120 i depiac gaz w podloge czyli zwalajac 2 bieg w dol auto tylko wyje bo obroty mega a wcale nie przyspieszal-zenada.
Odzaluj kase i wez regenerowany ZF
I teraz zadaj sobie pytanie
Skoro oni regeneruja w tej samej cenie kazdy to czemu ZF liczy drozej?
Ci od regeneracji maja w dupie jaki model onwertera masz.Aut i tak bedzie jezdzic ale nie tak jak moze i powinno.
Sam wytestwalem polska regeneracje na ,,amerykanskiej licencji '' MRC -wygooglowac
konwerter po poltora roku zaczol wydawac dzwiek patyka w szprychach do czasu pelnego zagrzania.
Plus to ze jadac np 100 lub 120 i depiac gaz w podloge czyli zwalajac 2 bieg w dol auto tylko wyje bo obroty mega a wcale nie przyspieszal-zenada.
Odzaluj kase i wez regenerowany ZF
Co racja to racja może smigać jeszcze długo a jak rozbierzesz i nawet nic nie znajdziesz to juz bedziesz musiał poskładac z uszczelkami nowymi itd. Ciezka sprawa z tym bo skrzynka potrafi paśc z dnia na dzień nawet nie dając objawów wcześniej. Rozbierzesz,bedzie ok bedziesz miał straty ale dusze spokojniejszą. Nie rozbierzesz,padnie za jakiś czas to bedziesz se pluł w brode. No wybór twój co zrobić.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
martin_rs4, jakoś 1300. Cena zależna od kodu konwertera, więc eSkowe droższe jak Adam pisze.
Taka historia była z moim autem za poprzedniego właściciela a robił to znany zakład w Łodzi. Uszkodzony był tłok wstecznego i tylko jego wymienili.. Zaraz po naprawie zaczeły się falowania na 4 i 5b, (kupiłem auto z tą świadomością). Przehulałem coś więcej jak 30tys, i widzę kosz pęknięty, konwerter nie regenerowany a uszczelniacze stare (ciekło z każdej strony)! A skasowali jak za kpl remont.. Ale to nie mnie nacięli na kase..
Czy skrzynia była wcześniej naprawiana? Jeśli nie to warto zweryfikować stan kosza A oraz tłok wstecznego (na samym końcu się znajduje). Do tego dojdą też kpl uszczelnień. To zależy od Ciebie. Ja bym wolał weryfikację kpl jak potem się z tym klocem pierniczyć 2x..SobolA8 pisze:A myślicie żeby zakladac do automatu od razu ?
Taka historia była z moim autem za poprzedniego właściciela a robił to znany zakład w Łodzi. Uszkodzony był tłok wstecznego i tylko jego wymienili.. Zaraz po naprawie zaczeły się falowania na 4 i 5b, (kupiłem auto z tą świadomością). Przehulałem coś więcej jak 30tys, i widzę kosz pęknięty, konwerter nie regenerowany a uszczelniacze stare (ciekło z każdej strony)! A skasowali jak za kpl remont.. Ale to nie mnie nacięli na kase..
Za zf lifeguardfluid 5hp 10l miałbyś mobila (dawnego esso) 20l. Ja bym ZF 5hp dopiero zalał po 1-3tys km po naprawie bo szkoda go wylewać za taką $Apophis pisze:Olej cały idzie i tak do wymiany i tez najlepiej kupowac jakiś ori.