![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Źle ustawiony rozrząd.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-dem ... htm#161357fitman pisze:jak on wyląda
Pozostaje aso. Pisz do Michała.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Udało znaleźć mi się wymiary jednak poczekam z tą myślą.
Czekam na telefon od dwóch znajomych warsztatów czy posiadają.
Blokadę do wału będę miał napewno.
[ Dodano: 2016-05-12, 07:26 ]
Panowie mam blokady, ale mam też pytanie, mainowicie, ETKA podaje że przy wymianie rozrządu należy zrzucić koła ze stożków.
Wczoraj jak zdemontowaliśmy pasek to głowica od kierowcy(bank2) przeskoczyła w prawo tak jak pracuje silnik, i to mnie zdziwiło w poprzednich tych silnikach były blokady wałków rozrządu tam nie mieliśmy problemów z ustawieniem, tu ich nie ma.
Czy płytka ustalająca jest w jakiś inny sposób niż na stożku zamontowana i można nią kręcić później na luźnych kołach tak by ustawic na zero na blokadę ?
Czekam na telefon od dwóch znajomych warsztatów czy posiadają.
Blokadę do wału będę miał napewno.
[ Dodano: 2016-05-12, 07:26 ]
Panowie mam blokady, ale mam też pytanie, mainowicie, ETKA podaje że przy wymianie rozrządu należy zrzucić koła ze stożków.
Wczoraj jak zdemontowaliśmy pasek to głowica od kierowcy(bank2) przeskoczyła w prawo tak jak pracuje silnik, i to mnie zdziwiło w poprzednich tych silnikach były blokady wałków rozrządu tam nie mieliśmy problemów z ustawieniem, tu ich nie ma.
Czy płytka ustalająca jest w jakiś inny sposób niż na stożku zamontowana i można nią kręcić później na luźnych kołach tak by ustawic na zero na blokadę ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Płytka nie jest na stozku. Tzn obraca sie razem z wałkiem, a koło obraca sie luzem na stozku. Jak odkrecisz srube to zrozumiesz. Chodzi o to, aby po zalozeniu paska i ustawieniu na blokady, pasek na luznych kołach mogł wybrac cały luz. Po napieciu paska dokrecasz koła.
Aha, płytka musi byc zamontowana w konkretna strone - jest opisane na niej.
Rozumiem ze masz blokade wału - srube i blokade wałków czyli długa blache z bolcami?
Koła siedza ciasno na wałkach, zdejmujesz je sciagaczem pilnujac aby sie nie obróciły przy dokrecaniu sciagacza. Nie zdejmuj ich młotkiem bo to miekki metal.
Aha, płytka musi byc zamontowana w konkretna strone - jest opisane na niej.
Rozumiem ze masz blokade wału - srube i blokade wałków czyli długa blache z bolcami?
Koła siedza ciasno na wałkach, zdejmujesz je sciagaczem pilnujac aby sie nie obróciły przy dokrecaniu sciagacza. Nie zdejmuj ich młotkiem bo to miekki metal.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- mkbewe
- Super Klubowicz
- Posty: 1304
- Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
- Lokalizacja: Śląsk
może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ?
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Poszło.mkbewe pisze:może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ?
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Dokładnie Elsa popierniczyłem programy, rozrząd ustawiony.
Autem delikatnie rzuca dalej zauwazylem że gdy chodził na benzynie nie wyrzucało zapłonów ewentualnie 1,2 i zerował tylko na 1 max 2 cylindrach takie sporadyczne, po przeżuceniu na gaz jak chwile popracował to zaczął wyrzucać, dodam też że podczas gdy chodził na benzynie czasami normowało się samo a jeśli nie wystraczy wkręcić na wyższe obroty np 3 tyś. i wypadanie znikało.
Dzisiaj składam zderzak itp. jade tankować i polatam troche na samej benzynie i zobaczymy.
Autem delikatnie rzuca dalej zauwazylem że gdy chodził na benzynie nie wyrzucało zapłonów ewentualnie 1,2 i zerował tylko na 1 max 2 cylindrach takie sporadyczne, po przeżuceniu na gaz jak chwile popracował to zaczął wyrzucać, dodam też że podczas gdy chodził na benzynie czasami normowało się samo a jeśli nie wystraczy wkręcić na wyższe obroty np 3 tyś. i wypadanie znikało.
Dzisiaj składam zderzak itp. jade tankować i polatam troche na samej benzynie i zobaczymy.