Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Źle ustawiony rozrząd.

fitman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie

Post autor: fitman » 09 maja 2016, 12:56

Możesz podesłać jakiś link do niego nie mogę go znaleźć nigdzie.

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 13:01

Do czego link? Zaworki zwrotne oleju do głowic. Znajduja sie pod kolektorem ssacym.

fitman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie

Post autor: fitman » 09 maja 2016, 13:08

Tak, wiem :)
Tylko chodzi mi o to jak on wyląda to bym go dzisiaj kupił bo w hurtowni nie widze go w katalogu.

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 13:13

Skontaktuj się z michałwruszak on ci ogarnie.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 maja 2016, 14:47

fitman pisze:jak on wyląda
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-dem ... htm#161357

Pozostaje aso. Pisz do Michała.

fitman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie

Post autor: fitman » 10 maja 2016, 11:01

Panowie, pytanie bo nigdzie nie mogę dostać blokad do rozrządu żadna hurtownia nie ma już w sprzedaży.
Ma ktoś takie i mógłby podać wymiary chociaż spróbuje je dorobić na tokarce :)
Bo widzę tylko allegro a dzisiaj chcę to zrobić ewentualnie ustawię bez na jednej dolnej.

Gość

Post autor: Gość » 10 maja 2016, 11:17

Lepiej nie ustawiaj bez tylko jedź do kogoś kto je ma.

fitman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie

Post autor: fitman » 12 maja 2016, 07:26

Udało znaleźć mi się wymiary jednak poczekam z tą myślą.
Czekam na telefon od dwóch znajomych warsztatów czy posiadają.
Blokadę do wału będę miał napewno.

[ Dodano: 2016-05-12, 07:26 ]
Panowie mam blokady, ale mam też pytanie, mainowicie, ETKA podaje że przy wymianie rozrządu należy zrzucić koła ze stożków.
Wczoraj jak zdemontowaliśmy pasek to głowica od kierowcy(bank2) przeskoczyła w prawo tak jak pracuje silnik, i to mnie zdziwiło w poprzednich tych silnikach były blokady wałków rozrządu tam nie mieliśmy problemów z ustawieniem, tu ich nie ma.
Czy płytka ustalająca jest w jakiś inny sposób niż na stożku zamontowana i można nią kręcić później na luźnych kołach tak by ustawic na zero na blokadę ?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 12 maja 2016, 08:08

Płytka nie jest na stozku. Tzn obraca sie razem z wałkiem, a koło obraca sie luzem na stozku. Jak odkrecisz srube to zrozumiesz. Chodzi o to, aby po zalozeniu paska i ustawieniu na blokady, pasek na luznych kołach mogł wybrac cały luz. Po napieciu paska dokrecasz koła.
Aha, płytka musi byc zamontowana w konkretna strone - jest opisane na niej.
Rozumiem ze masz blokade wału - srube i blokade wałków czyli długa blache z bolcami?
Koła siedza ciasno na wałkach, zdejmujesz je sciagaczem pilnujac aby sie nie obróciły przy dokrecaniu sciagacza. Nie zdejmuj ich młotkiem bo to miekki metal.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

fitman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie

Post autor: fitman » 12 maja 2016, 08:12

I o to mi chodziło to że sie koło musi obracać wiem i rozumiem, chodzi o kasowanie luzu, tak tak płytka dużymi otworami musi być do wewnątrz, jasne mam blokady w wale korbowym i tę szynę na wałki :)
Dzięki dzisiaj kończe ją po pracy i składam.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 maja 2016, 19:29

fitman pisze:ETKA podaje
Elsa...

Te podkładki wchodzą ciasno na wałki więc spokojna głowa. Na nich pisze rear bo mogą być tylko w jedną stronę zamontowane ale po nich będzie widać jak były wcześniej zamontowane. Odkręcasz śrubę 2-3obr, luzujesz koła. Rób jak w instrukcji a nie zepsujesz.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 maja 2016, 20:42

może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 12 maja 2016, 21:16

mkbewe pisze:może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ?
Poszło.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 maja 2016, 21:37

Dziękuję

fitman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 03 mar 2016, 09:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. Lubuskie

Post autor: fitman » 13 maja 2016, 08:11

Dokładnie Elsa popierniczyłem programy, rozrząd ustawiony.
Autem delikatnie rzuca dalej zauwazylem że gdy chodził na benzynie nie wyrzucało zapłonów ewentualnie 1,2 i zerował tylko na 1 max 2 cylindrach takie sporadyczne, po przeżuceniu na gaz jak chwile popracował to zaczął wyrzucać, dodam też że podczas gdy chodził na benzynie czasami normowało się samo a jeśli nie wystraczy wkręcić na wyższe obroty np 3 tyś. i wypadanie znikało.
Dzisiaj składam zderzak itp. jade tankować i polatam troche na samej benzynie i zobaczymy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl