[D2 98 4.2PB ] Q- Dziwne przeskakiwanie opon przy skręcie
Jeśli ten rocznik niema komunikacji po szynie kan. To świadczy o tym, że w programie grzebał ktoś kto nie nie ogarniał do końca wszystkiego. Bądź wgrał ci niewłaściwy soft.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy.
Dążenie do doskonałości.
nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.maciu pisze:nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Dążenie do doskonałości.
daro72 pisze:Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.maciu pisze:nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Z ciekawości, ile wyszło ;-) ?
Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
Dążenie do doskonałości.
To rzeczywiście dobry koszt ;-) dzięki za info i pozdrawiam.daro72 pisze:Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
kolego ja jak kupilem auto to cala zawieche tyl przod wszystko oprocz sprezyn i jakies tam sprawy w silniku czyli rozrzad paski lozyska itd.a co do tych opon to kolega ma chyba racje ze tak w 4#4 tak maja.czytalem na innych forach i wypowiadali sie ze tak dzieje sie w tedy gdy auto niema kontroli trakcii tylko naped torsen i blokade mechanizmu roznicowego. nie wiem czy dobrze zacytowalem ale jakos oto chodzi.ps.ja na remont zawiechy full opcja wymiany silniczki xenonow spryskow i te silnikowe plus lakierowanie dwoch zderzakow wybecelowalem 18000tys.wiem ze dokladam i mam nowsza za ta kase ale te po lifcie nie maja tego charakteru,a pozatym trzeba by bylo tez dolozyc
moja vołowina też tak ma - przywykłem, tam mam tył zapinany elektronicznie (pierońsko szybko - kiedyś na podnośniku całe auto było przy wymianie kół to próbowaliśmy uchwycić moment załączenia tyłu - nie dało się.. ze 4 osoby patrzyły i każdy mówił że to musi razem być..) chodzi oto, ze tam tył załącza się jeśli przednie koła poślizgną się o 1/7 obrotu, przy ostrym skręcie czy zawracaniu tył robi krótszą drogę i auto tak potrafi to interpretować - zapina tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu - może w audiku też coś podobnego występuje
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
colln , a Audi nie ma czasem stałego napędu na 4 koła ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.